GuidZP400 |
0dd40085-bb05-436e-be50-4279d52edf73
|
Biuletyn |
554757-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
|
Regon |
29429500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grabiszyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
105
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-439
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3349520, 410
|
Zamawiajacy email |
tpodsiadlo@o2.pl
|
Adres strony url |
www.dcchp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dcchp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska 105,kancelaria pk.nr 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Numer referencyjny |
BZP.3810.42.2020.KK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.Ilości, opis i asortyment zawiera SIWZ i formularz asort-cenowy zął.nr 1 do oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
8. Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentów niżej wymienionych: 1). karta charakterystyki 2). próbki w ilościach i asortymencie wymienionym w rozdziale V SIWZ pkt.3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
VIII a. NIEZBĘDNE DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ WYKONAWCA. 1.Oferta (zał. nr 1 do SIWZ), wraz z formularzem cenowym (zał. nr 1 do oferty), 2.Oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia (zał. nr 3 do SIWZ ), 3.Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ), 4.Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu KRS, CEIDG-składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 8.Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentów niżej wymienionych: 1).karta charakterystyki 2).próbki w ilościach i asortymencie wymienionym w rozdziale V SIWZ pkt.3.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem, w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, c) trzykrotnej reklamacji wyrobu z powodu stwierdzonych wad lub pogorszenia parametrów jakościowych dostarczanego wyrobu. 2. Dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania zamówienia w zakresie całości bądź części zamówienia w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w terminie umownym całego asortymentu. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, b) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, c) terminu wykonania, pod warunkiem że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, e) zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, f) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, g) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h) zwiększenia zamówienia maksymalnie o 50 % wartości umowy, w razie konieczności zakupu większej ilości towaru. W celu skorzystania z niniejszego uprawnienia Zamawiający złoży pisemnie oświadczenie woli, określając zakres zamówienia. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zapisów jest nieważna. 6. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w ust.4 lit. h Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
|
IV 4 4 data |
2020-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
pakiet nr 1 - opis,ilości zawiera formularz asort.-cenowy oraz SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
pakiet nr 2 - opis,ilości zawiera formularz asort.-cenowy oraz SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
pakiet nr 3-opis,ilości zawiera formularz asort.-cenowy oraz SIWZ
|
| |