Dostawa wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w ramach projektu „Kompleksowa adaptacja zdegradowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w celu przywrócenia podstawowych oraz nadania mu nowych funkcji społecznych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej”

Publication date 2020-06-25
End date 2020-07-06 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Goraj
Miejscowość Goraj
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Urządzenia medyczne,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554505-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 302000001, 370000008, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w ramach projektu „Kompleksowa adaptacja zdegradowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w celu przywrócenia podstawowych oraz nadania mu nowych funkcji społecznych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia - Dostawa wyposażenia meblowego i higieniczno-sanitarnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju”, której zakres rzeczowy obejmuje:1) dostawę mebli i sprzętu higieniczno-sanitarnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem/montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i/lub Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu mebli i wyposażenia higieniczno-sanitarnego, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki; 2.2. część 2 zamówienia - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1b do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, montaż, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i/lub Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.3. część 3 zamówienia - Dostawa instrumentów muzycznych i artykułów malarskich dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę instrumentów muzycznych i artykułów malarstwa artystycznego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1c do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem i ustawieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i/lub Użytkownika oraz przygotowania do użytkowania, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.4. część 4 zamówienia - Dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę wyposażenia rehabilitacyjnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1d do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, uruchomieniem i przeprowadzeniem szkolenia pracowników w zakresie obsługi, 2) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) być fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieużywany, kompletny i zdatny do stosowania zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów, 2) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy dla niego przewidziane prawem, 3) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 4) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2013 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi, 5) sprzęt rehabilitacyjny/medyczny musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 186) - zgodność z Dyrektywą 2007/47/EC. 5. Zakup przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, załadunek, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczeniach obiektu. 6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki Nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0075acfe-da32-43de-92d7-ee0d96b3c6af
Biuletyn 554505-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Goraj
Regon 54054100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bednarska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Goraj
Zamawiajacy kod pocztowy 23-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 858 002
Zamawiajacy fax 846 858 118
Zamawiajacy email poczta@goraj.eurzad.eu
Adres strony url www.uggoraj.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn: „Kompleksowa adaptacja zdegradowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w celu przywrócenia podstawowych oraz nadania mu nowych funkcji społecznych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uggoraj.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna (poczta, kurier, osobiście)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Goraj, ul. Bednarska 1, 23-450 Goraj, pokój Nr 1 – Sekretariat Urzędu
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w ramach projektu „Kompleksowa adaptacja zdegradowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w celu przywrócenia podstawowych oraz nadania mu nowych funkcji społecznych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej”
Numer referencyjny OR.271.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w ramach projektu „Kompleksowa adaptacja zdegradowanego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju w celu przywrócenia podstawowych oraz nadania mu nowych funkcji społecznych wraz z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia - Dostawa wyposażenia meblowego i higieniczno-sanitarnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju”, której zakres rzeczowy obejmuje:1) dostawę mebli i sprzętu higieniczno-sanitarnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem/montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i/lub Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu mebli i wyposażenia higieniczno-sanitarnego, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki; 2.2. część 2 zamówienia - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1b do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, montaż, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i/lub Użytkownika, 2) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3) szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.3. część 3 zamówienia - Dostawa instrumentów muzycznych i artykułów malarskich dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę instrumentów muzycznych i artykułów malarstwa artystycznego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1c do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem i ustawieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i/lub Użytkownika oraz przygotowania do użytkowania, 2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia; 2.4. część 4 zamówienia - Dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju, której zakres rzeczowy obejmuje: 1) dostawę wyposażenia rehabilitacyjnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1d do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, uruchomieniem i przeprowadzeniem szkolenia pracowników w zakresie obsługi, 2) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Dostawa wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy. 4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) być fabrycznie nowy, nieregenerowany, nieużywany, kompletny i zdatny do stosowania zgodnie z jego przeznaczeniem bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów, 2) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy dla niego przewidziane prawem, 3) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, 4) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2013 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2047) wraz z aktami wykonawczymi, 5) sprzęt rehabilitacyjny/medyczny musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 186) - zgodność z Dyrektywą 2007/47/EC. 5. Zakup przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, załadunek, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika pomieszczeniach obiektu. 6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki Nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron, 2) zaistnienia obiektywnych niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, 3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu, a nie zmieniają wartości umowy, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku nieprzygotowania przez Zamawiającego pomieszczeń obiektu tj. w przypadku niezakończenia robót budowlanych w terminie wyznaczonym na rozpoczęcie dostaw. 5 zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku działania siły wyższej oraz potrzeby usunięcia skutków jej działania, 6) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi.
IV 4 4 data 2020-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa wyposażenia meblowego i higieniczno-sanitarnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis część 1 zamówienia - „Dostawa wyposażenia meblowego i higieniczno-sanitarnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1. dostawę mebli i sprzętu higieniczno-sanitarnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem/montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i/lub Użytkownika, 2. posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu mebli i wyposażenia higieniczno-sanitarnego, 3. dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do mebli wyposażonych w zamki;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju”,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis część 2 zamówienia - „Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1. dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1b do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, montaż, podłączeniem do instalacji oraz uruchomieniem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i/lub Użytkownika, 2. posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu, 3. szkolenie personelu w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, 4. dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5. dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa instrumentów muzycznych i artykułów malarskich dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis część 3 zamówienia - „Dostawa instrumentów muzycznych i artykułów malarskich dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1. dostawę instrumentów muzycznych i artykułów malarstwa artystycznego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1c do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem i ustawieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i/lub Użytkownika oraz przygotowania do użytkowania, 2. dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 3. dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis część 4 zamówienia - „Dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego dla Gminnego Ośrodka Kultury w Goraju”, której zakres rzeczowy obejmuje: 1. dostawę wyposażenia rehabilitacyjnego w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 1d do SIWZ wraz z jego transportem, wniesieniem, uruchomieniem i przeprowadzeniem szkolenia pracowników w zakresie obsługi, 2. dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
  

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)