GuidZP400 |
2cb64cc6-36f2-475d-8037-baae65e873ae
|
Biuletyn |
554529-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Policealna- Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie
|
Regon |
29023900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Adama Antoniego Kryńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łuków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
025 7982639, 7983131,
|
Zamawiajacy fax |
257 982 639
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mszlukow.pl,
|
Adres strony url |
https://www.mszlukow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego 12
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Oświatowa jesdnosta organizacyjna Samorządu Województwa Lubelskiego
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mszlukow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Policealna- Medyczne Studium Zawodowe im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego 10
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12, w roku szkolnym 2020/2021.
|
Numer referencyjny |
SP-MSZ.I.251.1.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: A. Pieczywo i wyroby cukiernicze, B. Nabiał, C. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny D. Mięso drobiowe, wędliny, E. Warzywa, owoce, przetwory owocowo – warzywne, kiszonki, F. Warzywa i owoce, G. Mrożonki H. Ryby i przetwory rybne, I. Różne produkty spożywcze (tj. kasze, mąki, przyprawy, zioła suszone, orzechy, miód prawdziwy, ocet jabłkowy, balsamiczny, itp.), Nazwę artykułów w danej grupie zawierają załączniki Nr 2 (A – I) do SIWZ 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań. 5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu. .
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-08-20T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art. 24 ust 11 ( w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo i wyroby cukiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: A. Pieczywo i wyroby cukiernicze 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak:, B. Nabiał, 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: C. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny, 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso drobiowe, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: D. Mięso drobiowe, wędliny, 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce, przetwory owocowo- warzywne, kiszonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: E. Warzywa, owoce, przetwory owocowo – warzywne, kiszonki, . 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: A. Pieczywo i wyroby cukiernicze, B. Nabiał, C. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny D. Mięso drobiowe, wędliny, E. Warzywa, owoce, przetwory owocowo – warzywne, kiszonki, F. Warzywa i owoce, 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: G. Mrożonki, 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: H. Ryby ,2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: I. Różne produkty spożywcze . 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
|
| |