Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12, w roku szkolnym 2020/2021.

Publication date 2020-06-25
End date 2020-08-20 00:00:00
Instytucja Szkoła Policealna- Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie
Miejscowość Łuków
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554529-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: A. Pieczywo i wyroby cukiernicze, B. Nabiał, C. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny D. Mięso drobiowe, wędliny, E. Warzywa, owoce, przetwory owocowo – warzywne, kiszonki, F. Warzywa i owoce, G. Mrożonki H. Ryby i przetwory rybne, I. Różne produkty spożywcze (tj. kasze, mąki, przyprawy, zioła suszone, orzechy, miód prawdziwy, ocet jabłkowy, balsamiczny, itp.), Nazwę artykułów w danej grupie zawierają załączniki Nr 2 (A – I) do SIWZ 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań. 5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu. .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2cb64cc6-36f2-475d-8037-baae65e873ae
Biuletyn 554529-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Policealna- Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie
Regon 29023900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Adama Antoniego Kryńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Łuków
Zamawiajacy kod pocztowy 21-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 025 7982639, 7983131,
Zamawiajacy fax 257 982 639
Zamawiajacy email sekretariat@mszlukow.pl,
Adres strony url https://www.mszlukow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego 12
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Oświatowa jesdnosta organizacyjna Samorządu Województwa Lubelskiego
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://mszlukow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Policealna- Medyczne Studium Zawodowe im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego 10
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12, w roku szkolnym 2020/2021.
Numer referencyjny SP-MSZ.I.251.1.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: A. Pieczywo i wyroby cukiernicze, B. Nabiał, C. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny D. Mięso drobiowe, wędliny, E. Warzywa, owoce, przetwory owocowo – warzywne, kiszonki, F. Warzywa i owoce, G. Mrożonki H. Ryby i przetwory rybne, I. Różne produkty spożywcze (tj. kasze, mąki, przyprawy, zioła suszone, orzechy, miód prawdziwy, ocet jabłkowy, balsamiczny, itp.), Nazwę artykułów w danej grupie zawierają załączniki Nr 2 (A – I) do SIWZ 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań. 5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu. .
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-08-20T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art. 24 ust 11 ( w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: A. Pieczywo i wyroby cukiernicze 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak:, B. Nabiał, 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: C. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny, 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso drobiowe, wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: D. Mięso drobiowe, wędliny, 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce, przetwory owocowo- warzywne, kiszonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: E. Warzywa, owoce, przetwory owocowo – warzywne, kiszonki, . 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: A. Pieczywo i wyroby cukiernicze, B. Nabiał, C. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny D. Mięso drobiowe, wędliny, E. Warzywa, owoce, przetwory owocowo – warzywne, kiszonki, F. Warzywa i owoce, 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: G. Mrożonki, 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: H. Ryby ,2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej- Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. A. A. Kryńskiego12 do przygotowania trzech posiłków dla około 100 osób ( średnio miesięcznie) z grup takich jak: I. Różne produkty spożywcze . 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określone artykuły spożywcze w uzgodnionym terminie przez Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 3 dni od dnia dostawy do odbioru opakowań.6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość każdego artykułu spożywczego, termin przydatności do spożycia oraz dostarczone ilości określonego asortymentu.
  

Criterion

Kryteria Okres utrzymania ceny za artykuły spożywcze
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)