Budowa oświetlenia drogowego w gminie Głogów Małopolski

Publication date 2020-06-25
End date 2020-07-09 00:00:00
Instytucja Gmina Głogów Małopolski
Miejscowość Głogów Małopolski
Województwo podkarpackie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554504-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315272101, 325272101
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ; Budowa oświetlenia drogowego w gminie Głogowie Młp. o zakresie rzeczowym:


Cześć A). Budowa oświetlenia w Głogowie Młp.- oś. Rogoźnica przy drodze 584/1

-montaż linii oświetleniowej AsXSn 4 x25 - 254 mb
- montaż opraw oświetleniowych LED na wysięgniku - 6 szt
- montaż słupów oświetleniowych - 6 szt
-roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem - 1 kpl
Cześć B). Budowa oświetlenia oś. Zabajka – oś. Wola Cicha
-montaż linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 - 940 mb
- montaż opraw oświetleniowych LED - 20 szt
- montaż słupów ośietleniowych - 20 szt
- roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem - 1 kpl
- inwentaryzacja geodezyjna - 1 kpl


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w:
1) przedmiarach robót stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ.
2) Szczegółowej specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ
3) Projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 97bda10d-67da-4681-ba1f-d644f14e7de4
Biuletyn 554504-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Głogów Małopolski
Regon 69058207400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Głogów Małopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 36-060
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 7897000,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@glogow-mlp.pl,
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://www.glogow.ires.pl/10785,14053,21392/21392/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:bip.glogow-mlp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Głogowie Młp., 36-060 Głogów Młp. ul. Rynek 1 ( sekretariat pok. Nr 1),
Nazwa nadana zamowieniu Budowa oświetlenia drogowego w gminie Głogów Małopolski
Numer referencyjny ID.271.01.2020
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest ; Budowa oświetlenia drogowego w gminie Głogowie Młp. o zakresie rzeczowym: Cześć A). Budowa oświetlenia w Głogowie Młp.- oś. Rogoźnica przy drodze 584/1 -montaż linii oświetleniowej AsXSn 4 x25 - 254 mb - montaż opraw oświetleniowych LED na wysięgniku - 6 szt - montaż słupów oświetleniowych - 6 szt -roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem - 1 kpl Cześć B). Budowa oświetlenia oś. Zabajka – oś. Wola Cicha -montaż linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 - 940 mb - montaż opraw oświetleniowych LED - 20 szt - montaż słupów ośietleniowych - 20 szt - roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem - 1 kpl - inwentaryzacja geodezyjna - 1 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: 1) przedmiarach robót stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2) Szczegółowej specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ 3) Projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 31527210-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow 1) Brak wymagań Zamawiającego w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1) Brak wymagań Zamawiającego w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach jednej umowy wykonał co najmniej robotę budowlaną (w ramach jednej umowy), której zakres obejmował budowę, oświetlenia drogowego o wartości umowy co najmniej 50.000 PLN brutto. Zamawiający wymaga, aby w/w robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona 2. Zamawiający wymaga, aby osoby, które Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, legitymowały się następującymi kwalifikacjami zawodowymi: a) uprawnieniami budowlanymi (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) w specjalności instalacji elektrycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami elektrycznymi * – wymagana 1 osoba ( Załącznik Nr 7)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.glogow-mlp.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane oraz dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt IV.1.2.1.1 z zastrzeżeniem § 3 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) – Załącznik Nr 6 do SIWZ; 2.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 4 stosuje się. 1. Wszelkie oświadczenia składane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia dotyczące wykonawcy (w tym również wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, winny być złożone w oryginale (tj. podpisane przez podmiot, którego oświadczenie dotyczy). 2. Dokumenty składane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 6, winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego. Zmiany mogą dotyczyć: a) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, d) zmiany zakresu, wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, e) zmiany kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych lub ich części, f) zmiany ilości robót budowlanych, usług lud dostaw w stosunku do przedmiarów, pod warunkiem że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, g) zwiększenia zakresu robót budowlanych, h) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych – w zakresie nieprzekraczającym jednak 20% wynagrodzenia Wykonawcy, i) przerw w realizacji zadania, wynikłych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. ekstremalne warunki atmosferyczne, wystąpienie osuwisk, czy klęsk żywiołowych), uniemożliwiających wykonywanie każdego z możliwych frontów robót. Ilość dni przedłużonego terminu realizacji nie może być większa od sumy dni zgłoszonych przerw, j) zmiany zasad finansowania zadania, w szczególności odnośnie terminów i wysokości wystawiania faktur częściowych, k) zmian w zakresie podwykonawców z zastosowaniem procedury, o której mowa w § 2 ust. 3 i następne umowy, l) zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, tj. zmiany:  stawki podatku od towarów i usług,  wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,  zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
IV 4 4 data 2020-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Głogów Małopolski; b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; h) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Budowa oświetlenia drogowego w gminie Głogów Małopolski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31527210-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Cześć A). Budowa oświetlenia w Głogowie Młp.- oś. Rogoźnica przy drodze 584/1 - montaż linii oświetleniowej AsXSn 4 x25 - 254 mb - montaż opraw oświetleniowych LED na wysięgniku - 6 szt - montaż słupów oświetleniowych - 6 szt - roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem - 1 kpl
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Budowa oświetlenia drogowego w gminie Głogowie Młp.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32527210-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Cześć B). Budowa oświetlenia oś. Zabajka – oś. Wola Cicha -montaż linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 - 940 mb - montaż opraw oświetleniowych LED - 20 szt - montaż słupów ośietleniowych - 20 szt - roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem - 1 kpl - inwentaryzacja geodezyjna - 1 kpl
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)