„Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej”

Publication date 2020-06-25
End date 2020-07-06 00:00:00
Instytucja Gmina Wieluń
Miejscowość Wieluń
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Dywany, maty i dywaniki,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Bielizna pościelowa,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554256-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 390000002, 395154102, 330000000, 397100002, 445112007, 395300006, 395120004, 392200000, 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej”
Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań:
Zadanie nr 1 – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego
Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż sprzętu peryferyjnego
Zadanie nr 3 – Dostawa i montaż mebli biurowych
Zadanie nr 4 – Dostawa i montaż rolet wewnętrznych
Zadanie nr 5 – Dostawa i montaż mebli i akcesorii dziecięcych
Zadanie nr 6 – Dostawa i montaż wyposażenia medycznego
Zadanie nr 7 – Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD
Zadanie nr 8 – Dostawa sprzętu ogrodowego
Zadanie nr 9 – Dostawa dywanów
Zadanie nr 10 – Dostawa pościeli
Zadanie nr 11 – Dostawa akcesoriów kuchennych
Zadanie nr 12 – Dostawa artykułów przemysłowych
Zadanie nr 13 – Dostawa odzieży ochronnej
Ustalenia dodatkowe:
Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:
1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem,
2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych,
4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna,
5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna
6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny.
7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d563a39c-3c6a-4b98-92e9-b898eb67f766
Biuletyn 554256-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wieluń
Regon 73093475000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kazimierza Wielkiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wieluń
Zamawiajacy kod pocztowy 98-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 860 249
Zamawiajacy fax 438 860 260
Zamawiajacy email prygiela@um.wielun.pl
Adres strony url www.wielun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.um.wielun.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.wielun.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres: Urząd Miejski w Wieluniu Wydział Organizacyjny (Plac Kazimierza Wielkiego 1 budynek ratusza)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej”
Numer referencyjny ZP.271.2.17.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 1 – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż sprzętu peryferyjnego Zadanie nr 3 – Dostawa i montaż mebli biurowych Zadanie nr 4 – Dostawa i montaż rolet wewnętrznych Zadanie nr 5 – Dostawa i montaż mebli i akcesorii dziecięcych Zadanie nr 6 – Dostawa i montaż wyposażenia medycznego Zadanie nr 7 – Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD Zadanie nr 8 – Dostawa sprzętu ogrodowego Zadanie nr 9 – Dostawa dywanów Zadanie nr 10 – Dostawa pościeli Zadanie nr 11 – Dostawa akcesoriów kuchennych Zadanie nr 12 – Dostawa artykułów przemysłowych Zadanie nr 13 – Dostawa odzieży ochronnej Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający będzie wymagał: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub spółki cywilne ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub każdy wspólnik spółki cywilnej; Dokumenty te nie muszą być składane w przypadku wskazania przez wykonawcę adresów internetowych lub bezpłatnych baz danych, na których są one dostępne w formie elektronicznej, b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub spółki cywilne ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub każdy wspólnik spółki cywilnej według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, c) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub spółki cywilne ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub każdy wspólnik spółki cywilnej według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ, 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 15.3 pkt 2a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w ust. 15.3 pkt 2a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 15.3 pkt 2a-2c; 5) Wykonawca, który nie polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy nie będzie obowiązany składać dokumentów i oświadczeń wymienionych w ust. 15.3 pkt 2a-2c dotyczących podwykonawcy; 6) Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające przedstawione dowody. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty wymagane na potwierdzenie, że oferowane dostawy wyposażenia odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego a określonym w załączniku nr1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży zdjęcia katalogowe każdego elementu wyposażenia wskazanego w załączniku nr1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka;
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ.W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub przez spółki cywilne należy złożyć jeden dokument, b) wypełnione i podpisany z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub przez spółki cywilne należy złożyć jeden dokument, c) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, d) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” z wykorzystaniem wzoru– załącznik nr 5 do SIWZ. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.bip.um.wielun.pl) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) zmiany modelu zaoferowanego sprzętu w przypadku wycofania zaoferowanego sprzętu z produkcji – potwierdzonego pisemnie przez producenta lub dystrybutora danego sprzętu – na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych, 2) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron. 3. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany treści umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w zakresie zmiany terminu końcowego w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej i jej następstw, rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które Strony nie mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności: kryzys gospodarczy, klęski żywiołowe, wojny, zamknięcie granic uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części, pod warunkiem dostarczenia przez Stronę dotkniętą wystąpieniem siły wyższej, dokumentu potwierdzającego zaistnienie siły wyższej oraz wskazania wpływu zdarzenia na wykonanie umowy, termin zostanie przedłużony o czas jej trwania; 2) przedłużenia procedury udzielenia przedmiotu umowy poprzez środki ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty przed zawarciem umowy, gdy termin zakończenia robót określony został datą; 3) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących brakiem możliwości prowadzenia dostaw i ich montażu, lub wykonania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie - pod warunkiem podpisania przez Strony porozumienia w sprawie zmiany terminu; 4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony. 6. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
IV 4 4 data 2020-07-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 data 2020-08-04T00:00:00+02:00

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej.” Zadanie nr 1 – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 1 – Dostawa i montaż sprzętu komputerowego Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż sprzętu peryferyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 2 – Dostawa i montaż sprzętu peryferyjnego Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 3 – Dostawa i montaż mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 3 – Dostawa i montaż mebli biurowych Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 4 – Dostawa i montaż rolet wewnętrznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515410-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 4 – Dostawa i montaż rolet wewnętrznych Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 5 – Dostawa i montaż mebli i akcesorii dziecięcych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 5 – Dostawa i montaż mebli i akcesorii dziecięcych Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 6 – Dostawa i montaż wyposażenia medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis . Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 6 – Dostawa i montaż wyposażenia medycznego. Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 7 – Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 7 – Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD. Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 8 – Dostawa sprzętu ogrodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44511200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 8 – Dostawa sprzętu ogrodowego. Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 9 – Dostawa dywanów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39530000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 9 – Dostawa dywanów Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 10 – Dostawa pościeli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 10 – Dostawa pościeli Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 11 – Dostawa akcesoriów kuchennych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 11 – Dostawa akcesoriów kuchennych Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 12 – Dostawa artykułów przemysłowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 12 – Dostawa artykułów przemysłowych Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 12 – Dostawa artykułów przemysłowych Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zadanie nr 13 – Dostawa odzieży ochronnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia obiektu dla zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie 100 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku w Wieluniu przy ul. Sadowej” Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2019 r., 2020 r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla Miejskiego Żłobka – sprzęt i urządzenia. Meble, akcesoria, sprzęt – muszą w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka. Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań sprzęt, urządzenia, meble, akcesoria wyszczególnione w załączniku nr 1a do Formularza ofertowego – Wyposażenie żłobka w ramach niżej wymienionych zadań: Zadanie nr 13 – Dostawa odzieży ochronnej Ustalenia dodatkowe: Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi: 1) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, 2) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać przewidziane prawem wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych, 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów złożenia na wezwanie zdjęcia katalogowego każdego wyposażenia z osobna, 5) ceny w ofercie powinny być również jednostkowe oraz powinno być podsumowane każde zadanie z osobna 6) Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku żłobka w terenie w celu prawidłowej wyceny. 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do czasu dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia nie później niż do 28 sierpnia 2020 r. - Wykonawca będzie zobowiązany do montażu wyposażenia żłobka w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona w porozumieniu z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 - dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
  

Criterion

Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)