Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych

Publication date 2020-06-26
End date 2020-07-07 00:00:00
Instytucja Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555403-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, urządzeń wielofunkcyjnych, lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego (wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz dokonaniem jego instalacji oraz skonfigurowania)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad4563db-7dd6-4968-8ba8-447596dddc27
Biuletyn 555403-N-2020
Zamawiajacy nazwa Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
Regon 01209307300000
Zamawiajacy adres ulica al. Solidarności
Zamawiajacy adres numer domu 77
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-090
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5517846,
Zamawiajacy fax 22 5517826
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@brpo.gov.pl,
Adres strony url www.rpo.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot związany z ochroną prawa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http//bip.brpo.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http//bip.brpo.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, Al. Solidarności 77, 00-090 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny BDG-WZP.261.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, urządzeń wielofunkcyjnych, lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego (wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz dokonaniem jego instalacji oraz skonfigurowania)
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości minimum 400.000,00 PLN brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; UWAGA w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość zrealizowanych dostaw, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, nie może być mniejsza niż 400.000,00 PLN brutto (dotyczy każdej z dostaw).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do niniejszej Umowy: 1) dopuszcza się zmiany, których łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; 2) dopuszcza się zmiany realizacji dodatkowych usług bądź dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; 3) przewiduje się zmiany w sytuacji, gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 4) Zamawiający dopuszcza za zgodą Zamawiającego zmianę oferowanego jednego z elementów zestawu, w przypadku, gdy przedmiot oferty Wykonawcy został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez Wykonawcę produkt w wersji wyższej tego producenta posiada funkcjonalność, cechy i parametry produktu niedostępnego. Zamawiający jednocześnie podkreśla, że powyższa zmiana nie wpłynie na warunki realizacji Umowy a wynagrodzenie nie ulegnie zwiększeniu. 2. Każda zmiana Umowy oraz załączników, w tym także ich uzupełnienie, wymaga dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności, dokonanej w postaci aneksu, podpisanego przez obie Strony. 3. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 Pzp w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV 4 4 data 2020-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)