Dostawa narzędzi i produktów medycznych – 9 pakietów

Publication date 2020-06-26
End date 2020-07-07 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555157-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i produktów medycznych – 9 pakietów.
Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ:
Pakiet 1 – Inny sprzęt przeciwodleżynowy; podpórki,
Pakiet 2 – Kozetka lekarska – 1 szt.,
Pakiet 3 – Stolik zabiegowy – 1 szt.,
Pakiet 4 – Steper – urządzenie do ćwiczenia kończyn dolnych – 1 szt.,
Pakiet 5 – Listwa naścienna do mocowania butli – 1 opakowanie,
Pakiet 6 – Łatwoślizg (składana mata z dwoma uchwytami) – 1 szt.,
Pakiet 7 – Fonedoskop – 7 szt.,
Pakiet 8 – Stetoskop – 1 szt.,
Pakiet 9 – Ciśnieniomierz automatyczny, mechaniczny – 44 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e4ccb978-d778-46e2-b257-fb3e967f67c0
Biuletyn 555157-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Zawierciu
Regon 27627111000000
Zamawiajacy adres ulica Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 740 361
Zamawiajacy fax 326 721 532
Zamawiajacy email zampub@szpitalzawiercie.pl
Adres strony url www.szpitalzawiercie.pl
Adres strony internetowej www.szpitalzawiercie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzawiercie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalzawiercie.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, budynek A, parter, kancelaria Szpitala.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa narzędzi i produktów medycznych – 9 pakietów
Numer referencyjny DZP/PN/40/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i produktów medycznych – 9 pakietów. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ: Pakiet 1 – Inny sprzęt przeciwodleżynowy; podpórki, Pakiet 2 – Kozetka lekarska – 1 szt., Pakiet 3 – Stolik zabiegowy – 1 szt., Pakiet 4 – Steper – urządzenie do ćwiczenia kończyn dolnych – 1 szt., Pakiet 5 – Listwa naścienna do mocowania butli – 1 opakowanie, Pakiet 6 – Łatwoślizg (składana mata z dwoma uchwytami) – 1 szt., Pakiet 7 – Fonedoskop – 7 szt., Pakiet 8 – Stetoskop – 1 szt., Pakiet 9 – Ciśnieniomierz automatyczny, mechaniczny – 44 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione zgodnie z częścią VII pkt 9 SIWZ i częścią XIV SIWZ.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp oraz następujących przypadków: 1) Zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”, np. pożar, zalanie itp. We wskazanym przypadku Strony obowiązane są wzajemnie się poinformować o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie zmiany terminu, Zamawiający przygotuje stosowny Aneks do umowy. 2) Zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do umowy. 3) Zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do umowy. 4) Poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Zmiana nastąpić może jedynie w przypadku nieprzekroczenia ceny jednostkowej urządzenia. 2.Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 – Inny sprzęt przeciwodleżynowy; podpórki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik krotki opis Inny sprzęt przeciwodleżynowy; podpórki zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Kozetka lekarska – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik krotki opis Kozetka lekarska – 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 – Stolik zabiegowy – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik krotki opis Stolik zabiegowy – 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 – Steper – urządzenie do ćwiczenia kończyn dolnych – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik krotki opis Steper – urządzenie do ćwiczenia kończyn dolnych – 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 – Listwa naścienna do mocowania butli – 1 opakowanie,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik krotki opis Listwa naścienna do mocowania butli – 1 opakowanie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 – Łatwoślizg (składana mata z dwoma uchwytami) – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik krotki opis Łatwoślizg (składana mata z dwoma uchwytami) – 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - Fonedoskop – 7 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik krotki opis Fonedoskop – 7 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 – Stetoskop – 1 szt.,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik krotki opis Stetoskop – 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 – Ciśnieniomierz automatyczny, mechaniczny – 44 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 6
Zalacznik krotki opis Ciśnieniomierz automatyczny, mechaniczny – 44 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)