GuidZP400 |
941c7c4f-4203-45e5-a179-bf4e0abb2b7f
|
Biuletyn |
553694-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28881100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fredry
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-701
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 854-60-00
|
Zamawiajacy fax |
61 852-04 -55, 8546146
|
Zamawiajacy email |
dzp@ump.edu.pl
|
Adres strony url |
http://ump.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. 113, 114
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
|
Numer referencyjny |
PN-33/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z podziałem na 8 części.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (część 1- 8).
|
Cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
8
|
Informacje na temat katalogow |
Czas dostawy poszczególnych zamówień jest jednym z kryteriów oceny ofert i dla poszczególnych części został określony następująco:
1. dla części 1, 2, 4, 5, 7, 8 czas dostawy nie może przekroczyć 14 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę czasu dostawy w pełnych dniach, przy czym czas ten nie może być dłuższy niż 14 dni. Zaproponowanie dłuższego czasu dostawy niż 14 dni, będzie traktowane jako niezgodność oferty z treścią SIWZ i będzie skutkowało jej odrzuceniem na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Niepodanie w ofercie czasu dostawy będzie traktowane, jako zaoferowanie 14 dni na realizację złożonego zamówienia.
2. dla części 3 i 6 czas dostawy nie może przekroczyć 28 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę czasu dostawy w pełnych dniach, przy czym czas ten nie może być dłuższy niż 28 dni. Zaproponowanie dłuższego czasu dostawy niż 28 dni, będzie traktowane jako niezgodność oferty z treścią SIWZ i będzie skutkowało jej odrzuceniem na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Niepodanie w ofercie czasu dostawy będzie traktowane, jako zaoferowanie 28 dni na realizację złożonego zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, tym samym nie dokonuje ich opisu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, tym samym nie dokonuje ich opisu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, tym samym nie dokonuje ich opisu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego powinna nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu obowiązywania umowy o którym mowa w § 6 umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego maksymalnej wartości zamówienia, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy.
3. Zamawiający, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza wprowadzenie następujących zmian w niniejszej umowie:
1) zmiany przedmiotu dostawy (w zakresie nazwy handlowej bądź numeru katalogowego) w przypadku wycofania z produkcji i wprowadzenia nowego produktu lub niedostępności produktu – pod warunkiem spełnienia wszystkich wymogów określonych w załączniku nr 1 do umowy i po cenie nie wyższej niż ofertowa,
2) zmiany wynikające ze zmian obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację niniejszej umowy – możliwa jest zmiana wynagrodzenia, przedmiotu umowy;
3) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 2 umowy – przedłużenie terminu nie więcej niż o 6 miesięcy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby UMP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego zużywalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 3-1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby UMP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego oraz asortymentu do systemu aspiracyjno-próżniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3-2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby UMP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do badań precyzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 3-3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby UMP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego plastikowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3-4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby UMP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437110-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa końcówek do pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3-5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby UMP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pipet automatycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku na 3-6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby UMP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego plastikowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 3-7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby UMP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
8
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego zużywalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3-8 do SIWZ.
|
| |