Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę leków, płynów infuzyjnych, sprzętu jednorazowego użytku, sprzętu do tamowania krwotoków i pasów miednicowych, materiałów opatrunkowych, rękawic diagnostycznych i chirurgicznych, wyrobów z zakresu elektromedycyny, testów paskowych do glukometru, środków dezynfekujących, opakowań na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny oraz pościeli jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.

Publication date 2020-06-29
End date 2020-07-07 00:00:00
Instytucja Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Gotowe wyroby włókiennicze,
  • Rękawice,
  • Artykuły elektroniczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555797-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 336000006, 336925002, 331410000, 331411104, 184243000, 317111406, 331900008, 395200003, 331694006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków, płynów infuzyjnych, sprzętu jednorazowego użytku, sprzętu do tamowania krwotoków i pasów miednicowych, materiałów opatrunkowych, rękawic diagnostycznych i chirurgicznych, wyrobów z zakresu elektromedycyny, testów paskowych do glukometru, opakowań na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny oraz pościeli jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.1-6.12 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 393e1c93-c6ac-474a-add2-a16a743225b0
Biuletyn 555797-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
Regon 85176321300000
Zamawiajacy adres ulica al. Matki Bożej Fatimskiej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0-14 621-77-91,
Zamawiajacy fax 0-14 621-47-90
Zamawiajacy email pspr@wp.pl , sekretariat@pspr.tarnow.pl
Adres strony url www.pspr.idl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.malopolska.pl/psprwtarnowie
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.malopolska.pl/psprwtarnowie dział - zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 13.1. Oferty należy składać w terminie do dnia 7 lipca 2020r. , godz. 10:00 w budynku Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie przy Al. M. B. Fatimskiej 2 – Sekretariat, w godz. od 800 do 1430, przesłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub pocztą kurierską z uwzględnieniem postanowień pkt. 13.3.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. M. B. Fatimskiej 2 33-100 Tarnów
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę leków, płynów infuzyjnych, sprzętu jednorazowego użytku, sprzętu do tamowania krwotoków i pasów miednicowych, materiałów opatrunkowych, rękawic diagnostycznych i chirurgicznych, wyrobów z zakresu elektromedycyny, testów paskowych do glukometru, środków dezynfekujących, opakowań na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny oraz pościeli jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
Numer referencyjny PSPR-OR-271-1/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków, płynów infuzyjnych, sprzętu jednorazowego użytku, sprzętu do tamowania krwotoków i pasów miednicowych, materiałów opatrunkowych, rękawic diagnostycznych i chirurgicznych, wyrobów z zakresu elektromedycyny, testów paskowych do glukometru, opakowań na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny oraz pościeli jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.1-6.12 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Dotyczy Pakietu I i II: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca: a) załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2.1 SIWZ – według załącznika nr 2 do SIWZ b) posiada ważne zezwolenie, licencję (odpowiedni dokument): • zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w Polsce, lub równoważne w przypadku prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i odurzające – odpowiednio wymagane zezwolenie, a w przypadku składania oferty na prekursory – odpowiednio wymaganą licencję, • zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą w Polsce, lub równoważne, gdy Wykonawca jest wytwórcą w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, • w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład celny lub konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu celnego lub konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie obrotu produktami leczniczymi dla Wykonawców prowadzących skład w Polsce lub równoważne w przypadku prowadzenia składu w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W Pakietach III-XII Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie Pakietu I i II: zezwolenia, licencji (odpowiedni dokument) z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w pkt. 9.1.3.1 b SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Opinię Państwowego Zakładu Higieny (PZH) dotyczącą dopuszczenia oferowanych w Pakiecie XII opakowań na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny do gromadzenia zużytego sprzętu medyczne 2. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w Pakietach I, II asortyment do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06 września 2001 (Dz. U. z 2020, poz. 944 z późn. zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie – według załącznika nr 5 do SIWZ. 3. Folder/ulotkę producenta – wraz zapisem, że produkt posiada rekomendację Co TCCC (Tactical Combat Casualty Care) oraz posiada nadany numer NSN (NATO Stock Number) – dotyczy Pakietu IV poz. 2 4. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w Pakietach III do IX asortyment do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie – według załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w Pakietach X, XI, XII asortyment do obrotu i używania na terenie RP – według załącznika nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 Wykonawca jest zobowiązany również do złożenia w formie pisemnej następującego oświadczenia: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt. IV.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi, co do niej zastrzeżeń i akceptuje projekt umowy ujęty w niniejszej specyfikacji. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo – cenowe – załącznik nr 6.1.-6.12 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp zmiany umowy w stosunku do treści oferty są dopuszczone w przypadku: a) Zmian wynikających z przekształceń własnościowych b) Zmian cen urzędowych c) Wprowadzenie zamienników, np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia d) Zmiany wielkości opakowań oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem proporcjonalności w stosunku ceny zawartej w umowie e) Zastąpienia przedmiotu umowy w części produktu o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia f) Zmian niektórych postanowień umowy, np. zmian organizacyjno – technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego g) Udokumentowanego braku (przez producenta) spowodowanego chwilowym lub całkowitym wstrzymaniem realizacji części lub całości dostaw produktu o nazwie handlowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i umowie Zamawiający dopuszcza produkt równoważny, przy zachowaniu cen jednostkowych, oraz po uprzednim zaakceptowaniu produktu równoważnego przez Zamawiającego h) Dostarczenia produktów po cenie niższej od wskazanej w umowie i) Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, j) Zmiany wysokości wynagrodzenia – w przypadku zastosowania przez Zamawiającego art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, k) zmiany nazwy handlowej produktu przez producenta z zachowaniem jego parametrów, l) obniżenia ceny, m) w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, n) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz
IV 4 4 data 2020-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Płyny infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692500-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt do tamowania krwotoków i pasy mednicowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu do tamowania krwotoków i pasów miednicowych dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt jednorazowego użytku do ssaka BOSCAROL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku do ssaka Boscarol dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rękawice diagnostyczne i chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wyroby z zakresu elektromedycyny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów z zakresu elektromedycyny, testów paskowych do glukometru, opakowań na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny oraz pościeli jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Wyroby z zakresu elektromedycyny - defibrylator Lifepak
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów z zakresu elektromedycyny - defibrylator Lifepak dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Testy paskowe do glukomoetrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów paskowych do glukometru dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pościel jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pościeli jednorazowego użytku dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.12 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Opakowania na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33169400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opakowań na zużyty jednorazowy sprzęt medyczny dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie według asortymentu określonego w załączniku nr 6.11 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)