Dostarczenie sprzętu IT do zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Cyklamenów/Skalnicowej w Warszawie

Publication date 2020-06-29
End date 2020-07-07 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555663-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzedaż, transport, wniesienie, dostarczenie i montaż sprzętu IT do zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Cyklamenów/Skalnicowej w ramach zadania „Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Cyklamenów/Skalnicowej; przeszkolenie personelu w sprawach technicznej obsługi urządzeń; zapewnienie w okresie udzielonej gwarancji serwisu gwarancyjnego oraz serwisu pogwarancyjnego pełnionego przez autoryzowany serwis.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34309d80-3032-48fe-b25d-a12266ece88d
Biuletyn 555663-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer
Regon 15259663001470
Zamawiajacy adres ulica Żegańska
Zamawiajacy adres numer domu 1 pok. 513
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-713
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 443 69 72,
Zamawiajacy fax 22 443 70 45
Zamawiajacy email wawer.wzp@um.warszawa.pl,
Adres strony url www.wawer.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://wawer.warszawa.pl/pl/vprocurement-2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wawer.warszawa.pl/pl/vprocurement-2
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej (pisemnie) pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer Zespół Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wawer ul. Żegańska 1, 04-713 Warszawa lub punkt podawczy ww. Urzędu STANOWISKO od 04 do 12, odpowiednio do stanowiska w którym dostępny jest pracownik Urzędu
Nazwa nadana zamowieniu Dostarczenie sprzętu IT do zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Cyklamenów/Skalnicowej w Warszawie
Numer referencyjny UD-XIII-ZZP.271.22.2020.LCI
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzedaż, transport, wniesienie, dostarczenie i montaż sprzętu IT do zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Cyklamenów/Skalnicowej w ramach zadania „Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Cyklamenów/Skalnicowej; przeszkolenie personelu w sprawach technicznej obsługi urządzeń; zapewnienie w okresie udzielonej gwarancji serwisu gwarancyjnego oraz serwisu pogwarancyjnego pełnionego przez autoryzowany serwis. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje), co najmniej jedno zadanie obejmujące sprzedaż i dostawę sprzętu elektronicznego (takiego jak np.: komputery osobiste, serwery, monitory, drukarki, skanery, telefony) o wartości zadania nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie wykazu dostaw, określonego w pkt 6.2.1 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i załączonych dowodów, o których mowa w pkt 6.2.2 SIWZ (złożonych na wezwanie Zamawiającego). Przez dostawę (zadanie) rozumie się zawartą umowę. Uwaga: Wykonawca wykazując się doświadczeniem uzyskanym w ramach konsorcjum może się nim wykazać jedynie w takim zakresie w jakim był bezpośrednim wykonawcą części wskazanego zadania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – dotyczący innych podmiotów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dowody dotyczące dostaw wymienionych w wykazie określonym w poz. 6.2.1, określające, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) referencje; 2) inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2;
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – formularz stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy – formularz stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej. W przypadku składania ofert w aukcji elektronicznej przez inną osobę niż podpisującą ofertę lub jeżeli prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z załączonych do oferty dokumentów rejestrowych Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 6. W szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 7. Dokument składany bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacji z sesji otwarcia ofert). 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – oryginał (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca. 2) wraz z oświadczeniem wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale w punkcie podawczym Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy – Urzędu Dzielnicy Wawer, ul. Żegańska 1, parter – wejście główne do budynku, STANOWISKO nr od 04 do 12, odpowiednio do stanowiska w którym dostępny jest pracownik Urzędu. UWAGA. Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, ww. oświadczenie zawierające taką informację – zaznaczony wariant pierwszy w polu wyboru – może złożyć wraz z ofertą. 8. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (działających w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oddzielnie musi złożyć: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty, formularze i oświadczenia składa pełnomocnik reprezentujący wszystkich wykonawców. 9. Wymagania dot. podmiotów zagranicznych: 1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w poz. 6.2.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3). Jeżeli inny podmiot, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w poz. 6.2.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ww. podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona aukcje.um.warszawa.pl
Elementy aukcji elektronicznej 1. Jedynym kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto za realizację przedmiotowego zamówienia. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej. Jedynym ograniczeniem w tym kryterium jest minimalna wartość postąpień. Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie ze wzorem określonym w punkcie 21.3 SIWZ (formułą podaną w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej). 2. Kryteria pozacenowe są wartością stałą i nie podlegają zmianie w toku aukcji elektronicznej. Punkty przyznane ofercie za te kryteria na etapie oceny ofert papierowych będą automatycznie dodawane do punktów przyznawanych kryterium licytowanym w toku aukcji elektronicznej.
Ograniczenia do przedstawianych wartosci 1
Informaje udostepnione wykonawcom W toku aukcji elektronicznej Zamawiający będzie na bieżąco udostępniał każdemu Wykonawcy biorącemu w niej udział w szczególności informacje, o których mowa w art. 91c ust. 3 Ustawy.
Informaje przebiegu aukcji 1. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 2.Zamknięcie aukcji elektronicznej nastąpi: a. jeśli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta, lub b. gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji. Datę i godzinę otwarcia i zamknięcia aukcji oraz pozostałe parametry aukcji elektronicznej, Zamawiający przekaże Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej;
Warunki do licytacji 1.Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie ze wzorem określonym w punkcie 21.3 SIWZ (formułą podaną w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej). 2. Kryteria pozacenowe są wartością stałą i nie podlegają zmianie w toku aukcji elektronicznej. Punkty przyznane ofercie za te kryteria na etapie oceny ofert papierowych będą automatycznie dodawane do punktów przyznawanych kryterium licytowanym w toku aukcji elektronicznej. 3. Warunki, na jakich Wykonawcy będą brać udział w aukcji elektronicznej: 1) termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany przez Zamawiającego w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej; 2) minimalna wartość postąpienia to 2000 zł; 3) oferta, składana w toku aukcji elektronicznej w zakresie danego kryterium nie może być mniej korzystna od poprzedniej oferty złożonej dla danego kryterium. 4) Zamknięcie aukcji elektronicznej nastąpi: a. jeśli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta, lub b. gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta,jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji. Datę i godzinę otwarcia i zamknięcia aukcji oraz pozostałe parametry aukcji elektronicznej, Zamawiający przekaże Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego 1. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: 1) posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), 2) być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), 3) posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Mi-crosoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, 4) posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja 1. Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej. Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 2.Termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany przez Zamawiającego w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 15 minut
IV aukcja wykonawcy zakwalfikowani 1
Warunki zamkniecia aukcji Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 1. Zamknięcie akcji elektronicznej nastąpi: 1) jeśli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta, lub 2) gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji. Datę i godzinę otwarcia i zamknięcia aukcji oraz pozostałe parametry aukcji elektronicznej, Zamawiający przekaże Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Ewentualna istotna zmiana postanowień zawartej umowy, takich jak zmiana (przedłużenie) terminu realizacji zamówienia będzie możliwa tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, nie wynikających z winy Wykonawcy, związanych z: 1) zmianą założeń lub warunków realizacji zamówienia w trakcie dostarczenia niezależną od Wykonawcy; 2) okolicznościami mającymi znamiona działania siły wyższej, np. wystąpieniem zdarzenia wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 3) działaniami osób trzecich uniemożliwiających realizację sprzedaży i dostarczenia które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy. 2. Podstawą do stosownego przedłużenia w ww. przypadkach terminu wykonania zamówienia będzie pisemny wniosek Wykonawcy wraz z udokumentowanym podjęciem działań przez Wykonawcę, mających na celu realizację dostawy w terminie określonym w umowie i udokumentowaniem faktu opóźnienia. 3. Termin realizacji zamówienia może zostać przedłużony stosownie do okresu zaistniałego opóźnienia w sytuacjach opisanych powyżej lub odpowiednio do konsekwencji zmiany założeń lub warunków realizacji zamówienia, niezależnej od Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-07-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert 07.07.2020 r. o godz. 13.00 w pok. 112. UWAGA! W związku z ograniczeniami związanymi z epidemią COVID-19 – w celu zapewnienia jawności otwarcia ofert– transmisja online z ich otwarcia będzie udostępniona pod adresem: http://www.wawer.warszawa.pl/pl/vprocurement.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzęt elektroniczny (bez serwera)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)