Dostawy środków czystości i artykułów do sprzątania

Publication date 2020-06-29
End date 2020-07-10 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
Miejscowość Skierniewice
Województwo łódzkie
Branża
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555628-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f1148ce-df77-48ea-bdd1-3062ef72d690
Biuletyn 555628-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
Regon 00065711900000
Zamawiajacy adres ulica Rybickiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Skierniewice
Zamawiajacy kod pocztowy 96-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 46 8340821,
Zamawiajacy fax 468340823
Zamawiajacy email dzp@wsz-skier.pl,
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie elektronicznej poprzez stronę https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, ul. Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice, Kancelaria Szpitala, w godz. 8:00-15:00.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy środków czystości i artykułów do sprzątania
Numer referencyjny WSZ.DZP.261.1.20/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
Cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3.1 oryginalne ulotki producenta, katalogi, karty danych technicznych (dotyczy pakiet nr 2, 3, 7, 10, 11, 12, 13) w języku polskim, czytelne zdjęcia potwierdzające wymagane parametry oferowanego asortymentu (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż język polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski). Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której części oraz której pozycji formularza asortymentowo -cenowego dotyczy dokument. 3.2 BEZPŁATNE PRÓBKI (dotyczy pakiet nr 7, 10, 11, 12) oferowanych przedmiotów zamówienia w oryginalnych opakowaniach handlowych w pozycjach i ilościach określonych w załączniku nr 2 A do siwz – Formularz asortymentowo – cenowy w celu weryfikacji zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem i wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że nie zwraca dostarczonych próbek, które pełnią rolę dokumentu w powyższym postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ: 1.1 FORMULARZ STRONY TYTUŁOWEJ – załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2 FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 do SIWZ 1.3 Formularz Asortymentowo – Cenowy – załącznik nr 2 A do SIWZ. 1.4 Pełnomocnictwo – jeżeli jest wymagane. 1.5 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ a) Wykonawca, który samodzielnie bierze udział w postępowaniu, musi wypełnić jedno oświadczenie. b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców je wykazuje. c) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów do wykonania zamówienia, winien zawrzeć informację o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby d) oświadczenie winno być złożone w oryginale e) oświadczenie w języku obcym winno być składane wraz z tłumaczeniem na język polski f) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 1.6 Zobowiązanie podmiotu trzeciego – o ile dotyczy. 1.7 Inne dokumenty – jeśli wskazano w niniejszej siwz. 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH SAMODZIELNIE PRZEZ WYKONAWCĘ 2.1 w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – Oświadczenie, o którym mowa powyżej, winno być złożone w oryginale, a dowody – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). – W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. – oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. WYKAZ OŚWIADCZEN I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO: Zgodnie z dyspozycją art. 26 ust. 2 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 3.1 oryginalne ulotki producenta, katalogi, karty danych technicznych (dotyczy pakiet nr 2, 3, 7, 10, 11, 12, 13) w języku polskim, czytelne zdjęcia potwierdzające wymagane parametry oferowanego asortymentu (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż język polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski). Zaleca się, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której części oraz której pozycji formularza asortymentowo -cenowego dotyczy dokument.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne warunki przyszłej umowy zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 8 ZMIANY UMOWY 1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen będącego przedmiotem umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach: a. zmiany cen na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku, gdy jest to możliwe, b. zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian, c. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; d. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; e. zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, co zostanie przez Wykonawcę udowodnione. 2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust.1 lit. b-e Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie właściwych przepisów zmieniających wysokość określonych czynników cenotwórczych. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany wysokości czynników cenotwórczych na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyżkami. 3. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosku, o którym mowa w ust.2 wyznacza datę podpisania aneksu do umowy, a w przypadku w którym nie jest w stanie ponieść podwyższonych kosztów zamówienia- może zwrócić się do Wykonawcy o przeprowadzenie negocjacji cenowych lub wyznaczyć termin rozwiązania umowy. 4. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 5. Strony dopuszczają zmianę umowy polegającej na zwiększeniu jej wartości jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy. 6. W przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych zmiana umowy może dotyczyć również zmiany Wykonawcy. Dotyczy to w szczególności przypadku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 7. Pozostałe przypadki dopuszczających zmian w umowie określają zapisy w ustawie PZP 8. Zmiana istotnych postanowień umowy wymaga zgody obu stron umowy wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks do umowy). 9. Zmiany postanowień umowy w żadnym wypadku nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 10. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: – zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, – zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub – zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, – polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 11. W każdym przypadku strony mogą dokonać odpowiedniej zmiany umowy w zakresie elementów nieistotnych, a w zakresie postanowień istotnych – poza przypadkami określonymi w umowie również w razie zaistnienia okoliczności siły wyższej. Strony mogą w szczególności: wydłużyć termin płatności oraz zmienić umowę w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do przedmiotu zamówienia, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian. 12. Przy zachowaniu maksymalnej wartości brutto umowy bez zmian, strony mają zawsze prawo wydłużyć okres obowiązywania o czas określony (z tym zastrzeżeniem, że łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 4 lata), w przypadku niewyczerpania maksymalnej wartości brutto umowy.
IV 4 4 data 2020-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i artykułów do sprzątania, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2 A do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów.
  

Criterion

Kryteria Czas realizacji reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)