Wybór dostawcy materiałów elektrotechnicznych

Publication date 2020-06-29
End date 2020-07-09 00:00:00
Instytucja Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555535-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów elektrotechnicznych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ffcbdb50-5a60-46da-b6d4-36982cc8cf0b
Biuletyn 555535-N-2020
Zamawiajacy nazwa Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Regon 27050488900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Korfantego
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-161
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3927171, 3927202,
Zamawiajacy fax 323 927 376
Zamawiajacy email biuro-zarzad@gtl.com.pl, ewiaderna@gtl.com.pl, awysocka@gtl.com.pl, djablonska@gtl.com.pl, pweglorz@gtl.com.pl
Adres strony url https://www.katowice-airport.com
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.katowice-airport.com/e-aukcje.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja Zaproszenie do udziału w on-line postępowania dostępne jest na stronie internetowej https://www.katowice-airport.com/e-aukcje.php
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://gtl.proebiz.com/vstup/index.php
Nazwa nadana zamowieniu Wybór dostawcy materiałów elektrotechnicznych
Numer referencyjny E/27/DE/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów elektrotechnicznych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 35000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Inne dokumenty niewymienione WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Po zgłoszeniu się do aukcji, w trakcie trwania rundy wstępnej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, za pośrednictwem platformy proe.biz w formie scanów (plik .pdf), następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania (Formularz oświadczeń); 1.2. Oświadczenie o posiadaniu wpisu do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia on-line postępowania (Formularz oświadczeń). 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i pozyska w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania (Formularz oświadczeń); 1.4. Pełnomocnictwo - jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. 4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie Umowy regulującej współprace Wykonawców. 5. Po przeprowadzonej aukcji (zakończeniu rundy aukcyjnej), Zamawiający, na podstawie załączonych dokumentów, zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił podczas aukcji najkorzystniejszą ofertę, spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunków określonych w zaproszeniu do on-line postępowania, Zamawiający zweryfikuje dokumenty uczestnika, który złożył następną w kolejności, pod względem ceny, ofertę.
IV 4 6 https://gtl.proebiz.com/vstup/index.php
IV 4 7 https://www.katowice-airport.com/e-aukcje.php
IV 4 4 data 2020-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 6 2 Powody W dniu 09.07.2020 o godzinie 09:30 kończy się runda wstępna. Runda aukcyjna rozpocznie się 09.07.2020 o godzinie 09:45.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)