GuidZP400 |
ffcbdb50-5a60-46da-b6d4-36982cc8cf0b
|
Biuletyn |
555535-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
|
Regon |
27050488900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Korfantego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-161
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 3927171, 3927202,
|
Zamawiajacy fax |
323 927 376
|
Zamawiajacy email |
biuro-zarzad@gtl.com.pl, ewiaderna@gtl.com.pl, awysocka@gtl.com.pl, djablonska@gtl.com.pl, pweglorz@gtl.com.pl
|
Adres strony url |
https://www.katowice-airport.com
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.katowice-airport.com/e-aukcje.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
Zaproszenie do udziału w on-line postępowania dostępne jest na stronie internetowej https://www.katowice-airport.com/e-aukcje.php
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://gtl.proebiz.com/vstup/index.php
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wybór dostawcy materiałów elektrotechnicznych
|
Numer referencyjny |
E/27/DE/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów elektrotechnicznych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
35000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Po zgłoszeniu się do aukcji, w trakcie trwania rundy wstępnej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, za pośrednictwem platformy proe.biz w formie scanów (plik .pdf), następujących dokumentów:
1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania (Formularz oświadczeń);
1.2. Oświadczenie o posiadaniu wpisu do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia on-line postępowania (Formularz oświadczeń).
1.3. Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i pozyska w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania (Formularz oświadczeń);
1.4. Pełnomocnictwo - jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy.
4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie Umowy regulującej współprace Wykonawców.
5. Po przeprowadzonej aukcji (zakończeniu rundy aukcyjnej), Zamawiający, na podstawie załączonych dokumentów, zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił podczas aukcji najkorzystniejszą ofertę, spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunków określonych w zaproszeniu do on-line postępowania, Zamawiający zweryfikuje dokumenty uczestnika, który złożył następną w kolejności, pod względem ceny, ofertę.
|
IV 4 6 |
https://gtl.proebiz.com/vstup/index.php
|
IV 4 7 |
https://www.katowice-airport.com/e-aukcje.php
|
IV 4 4 data |
2020-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 6 2 Powody |
W dniu 09.07.2020 o godzinie 09:30 kończy się runda wstępna.
Runda aukcyjna rozpocznie się 09.07.2020 o godzinie 09:45.
|
IV 4 5 okres |
30
|