Dostawa odbiorników sygnałów alarmowych

Publication date 2020-06-30
End date 2020-07-13 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556506-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323442008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odbiorników sygnałów alarmowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2ca02f49-2495-4541-a09e-d4f4408f6cbd
Biuletyn 556506-N-2020
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url https://3rblog.wp.mil.pl/pl/
Adres strony internetowej https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. nr 28, Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odbiorników sygnałów alarmowych
Numer referencyjny 124/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odbiorników sygnałów alarmowych
Cpv glowny przedmiot 32344200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy Zakończenie: do 30.10.2020 r. 2. Miejsce realizacja zamówienia: 3 Regionalna Baza Logistyczna – Skład Jawidz, 21-077 Spiczyn
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1) Oferta wraz z załącznikami winna zostać opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz złożona za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na www.platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w postaci elektronicznej (w formacie danych: doc, docx, pdf, xls, zlsx). 2) W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty. 3) Zamawiający informuje, iż jakakolwiek zmiana w treści lub nazwie dokumentu po jego podpisaniu, spowoduje naruszenie jego integralności. 4) Dopuszcza się również złożenie oferty oraz dokumentów wskazanych w rozdziale XIII w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego. 5) W przypadku składania oferty w formie elektronicznej pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź w formie elektronicznej kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty w formie papierowej, pełnomocnictwo lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do składanej oferty. 6) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126) składane są w oryginale bądź poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 7) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentów składanych elektronicznie następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 8) Oferta musi być napisana w języku polskim, oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 9) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 10) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 11) Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 12) Wszelkie niejasności dotyczące treści zapisów w SIWZ należy wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert w trybie przewidzianym w rozdziale XI niniejszej SIWZ. Przepisy ustawy Pzp nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym istotnych zapisów projektu umowy, po terminie otwarcia ofert. 13) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 14) Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę – dotyczy oferty złożonej w postaci papierowej. 15) Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/. Informacje dotyczące sposobu i formy złożenia oferty znajdują się na stronie platformy zakupowej w zakładce Instrukcja dla wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy przedmiotu umowy - w przypadku zmiany Odbiorcy, bądź dyslokacji Jednostki Wojskowej będącej Odbiorcą; 2) zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów, o których mowa w umowie, o czas nie dłuższy niż okres, w którym z powodu wystąpienia siły wyższej nie można było zrealizować umowy, bądź jej części: dla celów wykonania niniejszej umowy przyjmuje się, że siłę wyższą stanowią między innymi powódź, pożar i huragan, inne klęski żywiołowe, zmiana przepisów prawnych, strajki, wojna, zamieszki, działania władz państwowych bądź samorządowych, działania o charakterze terrorystycznym; 3) zmiany terminów, o których mowa w umowie – w przypadku, gdy ich dotrzymanie nie jest możliwe z przyczyn dotyczących Zamawiającego bądź Odbiorcy – o okres nie dłuższy niż okres trwania przyczyny, o której mowa powyżej; 4) przedłużenia terminu wykonania umowy – o okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawiającemu odwołania zaś momentem zakończenia dzień uznania odwołania przez Zamawiającego bądź dzień wydania postanowienia lub wyroku przez KIO; 5) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinnej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami, 6) obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za jego zgodą; 7) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, zmianą wytycznych lub decyzji przełożonych Zamawiającego, poleceniami przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy; 8) zmiany przedmiotu umowy, na przedmiot umowy o parametrach lepszych - w każdym czasie, pod warunkiem, że cena wyrobu nowego nie przekroczy cen jednostkowych netto określonych umową, a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu; 9) zmiany przedmiot umowy - gdy którykolwiek przedmiot umowy, nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że przedmiot umowy zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego, spełniał będzie wymagania zawarte w SIWZ oraz pod warunkiem, że cena nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy, a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu; 10) zmniejszenia ilości określonych w § 1 ust. 1 lit. a umowy – w każdym czasie za zgodą Wykonawcy, w szczególności gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych; 11) odstąpienie od wymogu znakowania kodem kreskowym – w każdym czasie na wniosek COL lub Gestora SpW. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w formie stosownego aneksu, w przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w niniejszej umowie, a także w przypadku konieczności wprowadzenia zmian nieistotnych. 3. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM i dla swej skuteczności wymagają one jedynie poinformowania o ich wystąpieniu Wykonawcy za pomocą stosownego pisma.
IV 4 4 data 2020-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)