Zakup nowego sprzętu komputerowego tj. laptopów w ramach projektu ZDALNA SZKOŁA - II

Publication date 2020-06-30
End date 2020-07-08 00:00:00
Instytucja Powiat Suski
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556504-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup nowego sprzętu komputerowego tj. laptopów w ramach projektu ZDALNA SZKOŁA.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do siwz
pozostałe informacje w siwz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4648464a-df6e-4448-9332-c9f3307e3578
Biuletyn 556504-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Suski
Regon 07218167500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościelna
Zamawiajacy adres numer domu 5 b
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 875 79 00
Zamawiajacy fax 33 874 15 52
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
Adres strony url www.powiatsuski.pl
Adres strony internetowej www.powiatsuski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie finansowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach” – nazwa projektu zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem dostępne są w siedzibie Zamawiającego. Na stronie internetowej www.powiatsuski.pl udostępnia się dokumenty których obowiązek publikacyjny wynika z ustawy Pzp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatsuski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za posrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Kościelna 5b, 34-200 Sucha Beskidzka, Dziennik Podawczy
Nazwa nadana zamowieniu Zakup nowego sprzętu komputerowego tj. laptopów w ramach projektu ZDALNA SZKOŁA - II
Numer referencyjny WZ.272.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup nowego sprzętu komputerowego tj. laptopów w ramach projektu ZDALNA SZKOŁA. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do siwz pozostałe informacje w siwz
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedłożenia: kart produktu/ kart katalogowych/ specyfikacji sprzętowych pochodzących od producenta lub oświadczenia producenta sprzętu (oraz pozostałych komponentów wchodzących w skład zestawu) potwierdzających spełnienie przez oferowany zestaw minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności, wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w sytuacji: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty. Zmiana w tym zakresie nastąpi poprzez wydłużenie terminu o ilość dni odpowiadającą czasowi trwania przyczyn uzasadniających zmianę, 2) zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. Zmiana w tym zakresie nastąpi poprzez wydłużenie terminu o ilość dni odpowiadającą czasowi trwania przyczyn uzasadniających zmianę; 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę. Zmiana w tym zakresie może być dokonana pod warunkiem zgodności z art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja urządzenia i/lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na inne spełniające warunki opisane w SIWZ. W przypadku gdy zmiana dotyczyć będzie urządzenia i/lub oprogramowania, dla którego Wykonawcy zostały przyznane punkty za zaoferowane parametry techniczne i funkcjonalności lepsze od minimalnych (zgodnie z rozdziałem VI SIWZ), Zamawiający dopuści ich zmianę na inne, pod warunkiem posiadania przez nie także tych parametrów i funkcjonalności na poziomie nie niższym, niż w ofercie Wykonawcy; 5) zmiana sposobu spełnienia świadczenia objętego Przedmiotem Umowy, w szczególności: a) niedostępność na rynku urządzeń i/lub oprogramowania wskazanych w SIWZ lub w ofercie Wykonawcy, spowodowana w szczególności zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) pojawienie się na rynku urządzeń i/lub oprogramowania nowszej generacji, zwiększających możliwości użytkowe Przedmiotu Umowy lub pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji, c) konieczność wykonania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w SIWZ, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych w Umowie rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, d) konieczność wykonania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych/materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa w zakresie wynikającym ze zmiany prawa; 6) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, 7) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 8) wydłużenia okresu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta sprzętu lub Wykonawcę, 9) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, 10) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ realizację umowy. 11) zwiększenia liczby zamawianego sprzętu, które nie przekroczy 20 % wynagrodzenia umownego określonego w § 4 ust. 1 umowy, w przypadku posiadania środków na ten cel przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-07-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja i rękojmia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria wielkośc przekątnej ekranu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)