1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, przypraw, warzyw i owoców, mięs i wędlin, artykułów piekarniczych, nabiału, ryb wędzonych i mrożonych oraz tłuszczy roślinnych, serów, przetworów mlecznych i odżywek dla kuchni szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Zadanie nr 1 – Nabiał;
Zadanie nr 2 – Pieczywo;
Zadanie nr 3 – Mrożonki;
Zadanie nr 4 – Mięso i wędliny;
Zadanie nr 5 – Warzywa i owoce;
Zadanie nr 6 – Artykuły spożywcze;
Zadanie nr 7 – Przyprawy;
Zadanie nr 8 – Ryby mrożone i wędzone;
Zadanie nr 9 – Tłuszcze roślinne, sery i przetwory mleczne oraz odżywki.
3. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień:
Zadanie nr 1 – 15500000-3, 15510000-6, 15542100-0, 15530000-2;
Zadanie nr 2 – 15810000-9, 15811100-7, 15811400-0, 15812200-5;
Zadanie nr 3 – 15331170-9;
Zadani nr 4 – 15100000-9, 15112000-6, 15131130-5, 15131310-1;
Zadanie nr 5 – 15300000-1;
Zadanie nr 6 – 15800000-6;
Zadanie nr 7 – 15870000-7, 15871200-6, 15891500-5;
Zadanie nr 8 – 15221000-3, 15234000-7;
Zadanie nr 9 – 15412200-1, 15431100-9, 15541000-2, 15544000-3; 15551300-8.
4. Części (zadania) nie mogą być dzielone przez Wykonawców, nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje z zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
5. Szczegółowy asortyment, wymagania, ilości zawiera Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia.
7. Zamawiający wymaga utrzymania stałości cen ofertowych przez cały okres trwania umowy – dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9. Natomiast odnośnie do zadanie nr 5 (warzywa i owoce) – wysokość cen każdorazowo ustalana będzie na podstawie przeciętnych notowań z Warszawskiego Rynku Rolno-Spożywczego „BRONISZE” z dnia roboczego bezpośrednio poprzedzającego dostawę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia jako załącznika wydruku notowań cen w/w giełdy, na podstawie którego nastąpiło wyliczenie cen.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
9. Wykonawca dostarczy zamawiane artykuły na własny koszt i ryzyko do Kuchni Szpitala w Garwolinie ul. Lubelska 50, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności.
10. Do każdej dostawy (dotyczy mięsa, drobiu, jaj i nabiału) Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument HDI.
11. Każdy dostarczony produkt spożywczy musi być zaopatrzony w czytelne etykiety z opisem składu tegoż produktu, terminem spożycia i numerem partii.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość, że waga oferowanych artykułów spożywczych i przypraw może wahać się w granicach +/-10%. Jednak w sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje artykuł o większej dopuszczalnej wadze cena tego artykułu pozostanie adekwatna do wymaganej wagi określonej w formularzu asortymentowo-cenowym (dotyczy zadania nr 6 i 7).
13. Dostawy artykułów spożywczych, przypraw, warzyw i owoców, tłuszczy roślinnych, serów, przetworów mlecznych i odżywek, mięs i wędlin, artykułów piekarniczych, nabiału oraz ryb i produktów mrożonych odbywać się będą sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez upoważnionych pracowników SP ZOZ Garwolin, określających rodzaje i ilości zamawianych artykułów.
14. Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności do spożycia gwarantujący jego właściwe i racjonalne wykorzystanie.
15. Dopuszcza się zmiany cen następujących przypadkach:
- obniżenia cen,
- zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
- zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz,
- obniżenia ceny jednostkowej asortymentu,
- zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
- zmiany nazwy Wykonawcy,
- zmiany osób reprezentujących strony,
- zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy,
- zmiany wielkości opakowań nie mających wpływu na przedmiotową ofertę.
16. Ceny podlegać będą przeliczeniu odpowiednio do zmian w oparciu o złożoną ofertę i ulegają zmianie z chwilą wejścia w życie stosownych przepisów.
INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w SIWZ sposób wykonania zamówienia (składania ofert wariantowych).
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7).
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 u PZP.
|
GuidZP400 |
9b48a0eb-555d-4364-b0fe-060283de8f3f
|
Biuletyn |
556419-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
71235395400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
50
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Garwolin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
25 6844700 w.619; 684 37 08
|
Zamawiajacy fax |
25 6844700 w.619; 684 37 08
|
Zamawiajacy email |
ozp@spzozgarwolin.pl
|
Adres strony url |
www.spzozgarwolin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzozgarwolin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozgarwolin.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Garwolin
|
Numer referencyjny |
OZP/13/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, przypraw, warzyw i owoców, mięs i wędlin, artykułów piekarniczych, nabiału, ryb wędzonych i mrożonych oraz tłuszczy roślinnych, serów, przetworów mlecznych i odżywek dla kuchni szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Zadanie nr 1 – Nabiał;
Zadanie nr 2 – Pieczywo;
Zadanie nr 3 – Mrożonki;
Zadanie nr 4 – Mięso i wędliny;
Zadanie nr 5 – Warzywa i owoce;
Zadanie nr 6 – Artykuły spożywcze;
Zadanie nr 7 – Przyprawy;
Zadanie nr 8 – Ryby mrożone i wędzone;
Zadanie nr 9 – Tłuszcze roślinne, sery i przetwory mleczne oraz odżywki.
3. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień:
Zadanie nr 1 – 15500000-3, 15510000-6, 15542100-0, 15530000-2;
Zadanie nr 2 – 15810000-9, 15811100-7, 15811400-0, 15812200-5;
Zadanie nr 3 – 15331170-9;
Zadani nr 4 – 15100000-9, 15112000-6, 15131130-5, 15131310-1;
Zadanie nr 5 – 15300000-1;
Zadanie nr 6 – 15800000-6;
Zadanie nr 7 – 15870000-7, 15871200-6, 15891500-5;
Zadanie nr 8 – 15221000-3, 15234000-7;
Zadanie nr 9 – 15412200-1, 15431100-9, 15541000-2, 15544000-3; 15551300-8.
4. Części (zadania) nie mogą być dzielone przez Wykonawców, nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje z zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
5. Szczegółowy asortyment, wymagania, ilości zawiera Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia.
7. Zamawiający wymaga utrzymania stałości cen ofertowych przez cały okres trwania umowy – dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9. Natomiast odnośnie do zadanie nr 5 (warzywa i owoce) – wysokość cen każdorazowo ustalana będzie na podstawie przeciętnych notowań z Warszawskiego Rynku Rolno-Spożywczego „BRONISZE” z dnia roboczego bezpośrednio poprzedzającego dostawę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia jako załącznika wydruku notowań cen w/w giełdy, na podstawie którego nastąpiło wyliczenie cen.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
9. Wykonawca dostarczy zamawiane artykuły na własny koszt i ryzyko do Kuchni Szpitala w Garwolinie ul. Lubelska 50, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności.
10. Do każdej dostawy (dotyczy mięsa, drobiu, jaj i nabiału) Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument HDI.
11. Każdy dostarczony produkt spożywczy musi być zaopatrzony w czytelne etykiety z opisem składu tegoż produktu, terminem spożycia i numerem partii.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość, że waga oferowanych artykułów spożywczych i przypraw może wahać się w granicach +/-10%. Jednak w sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje artykuł o większej dopuszczalnej wadze cena tego artykułu pozostanie adekwatna do wymaganej wagi określonej w formularzu asortymentowo-cenowym (dotyczy zadania nr 6 i 7).
13. Dostawy artykułów spożywczych, przypraw, warzyw i owoców, tłuszczy roślinnych, serów, przetworów mlecznych i odżywek, mięs i wędlin, artykułów piekarniczych, nabiału oraz ryb i produktów mrożonych odbywać się będą sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez upoważnionych pracowników SP ZOZ Garwolin, określających rodzaje i ilości zamawianych artykułów.
14. Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności do spożycia gwarantujący jego właściwe i racjonalne wykorzystanie.
15. Dopuszcza się zmiany cen następujących przypadkach:
- obniżenia cen,
- zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
- zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz,
- obniżenia ceny jednostkowej asortymentu,
- zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
- zmiany nazwy Wykonawcy,
- zmiany osób reprezentujących strony,
- zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy,
- zmiany wielkości opakowań nie mających wpływu na przedmiotową ofertę.
16. Ceny podlegać będą przeliczeniu odpowiednio do zmian w oparciu o złożoną ofertę i ulegają zmianie z chwilą wejścia w życie stosownych przepisów.
INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w SIWZ sposób wykonania zamówienia (składania ofert wariantowych).
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7).
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 u PZP.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
11. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy, określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, nw. dokumenty składa w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.)
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
8) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA:
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa, jeżeli:
a. Wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.),
b. Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczenia lub dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
a) w ust. 11.1) – składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21.
b) w ust. 11.2) – 11.4) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
13. Dokumenty, o których mowa w ust. 12 pkt a) i b) tiret drugie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 12 pkt b) tiret pierwsze, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
14. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 12, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ust. 13 stosuje się.
15. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył i stosuje system HACCP lub system zarządzania bezpieczeństwem żywności ISO 22000.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca zobowiązany jest:
1) złożyć ofertę – pod rygorem nieważności – w formie pisemnej;
2) złożyć Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP – w formie pisemnej;
3) złożyć oświadczenia, o których mowa w SIWZ i w rozporządzeniu ws. dokumentów – dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy – w oryginale;
4) złożyć dokumenty, o których mowa w SIWZ i w rozporządzeniu ws. dokumentów – inne niż oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 2.3) – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega
Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą;
5) złożyć pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa;
2. Treść oferty musi odpowiadać SIWZ. W szczególności musi uwzględniać wymagania Zamawiającego dotyczące: opisu przedmiotu zamówienia, opisu kryterium wyboru ofert, warunków realizacji zamówienia, warunków umowy i sposobu obliczenia ceny oferty.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferta zostanie sporządzona w języku polskim, zgodnie z treścią Formularza Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponoszą Wykonawcy.
7. Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, ze nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i nie stanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003, Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.)
8. Zamawiający wymaga, aby w formie pisemnej pod sankcją nieważności został złożony wypełniony Formularz Oferty.
9. Zaleca się, aby wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty były parafowane własnoręcznie przez osobę/y podpisujące ofertę. Zalecane jest datowanie paraf.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku:
obniżenia cen,
zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz,
obniżenia ceny jednostkowej asortymentu,
zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
zmiany nazwy Wykonawcy,
zmiany osób reprezentujących strony,
zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy,
zmiany wielkości opakowań nie mających wpływu na przedmiotową ofertę.
2. Powyższe zmiany nastąpią w formie pisemnego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe
(Dz. U. z 2012r. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013, poz. 1422, 2015, poz. 1844 oraz 2016, poz. 147 i 615).
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują – inne niż określone w ust. 2 – oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Adres, na który należy przesyłać korespondencję:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Zamówień Publicznych
08-400 Garwolin, ul. Lubelska 50 tel. (25) 684 46 31, fax. (25) 684 49 49
e-mail: ozp@spzozgarwolin.pl
Korespondencję drogą elektroniczną (skan pisma) należy przesyłać na ww. adres e-mail. W tytule należy wpisać numer postępowania: OZP/13/2020.
Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na powyższy adres e-mail.
4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 10 ust. 1 rozporządzenia ws. dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
7. Oświadczenia i dokumenty dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w SIWZ, składane przez Wykonawcę na skutek wezwania Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną złożone odpowiednio w formie i zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie, rozporządzeniu ws dokumentów i w SIWZ. Zamawiający uzna te dokumenty i oświadczenia za złożone w wyznaczonym terminie, jeżeli ich treść w formie pisemnej dotrze do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu.
8. Zamawiający opublikował Ogłoszenie o zamówieniu oraz niniejszą SIWZ na swojej stronie internetowej www.spzozgarwolin.pl.
9. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ.
10. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami wyłącznie w sprawach organizacyjnych, w dni robocze w godz. 800 – 1400:
Joanna Cieślak – Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych.
1. W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum (w tym spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem. Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo np. poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę. Konsorcjum dołącza ww. pełnomocnictwo.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3. Wszystkie podmioty składające wspólną ofertę będą odpowiedzialne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12–23 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 1, musi złożyć komplet dokumentów, poświadczonych/podpisanych „za zgodność z oryginałem” odpowiednio przez każdego z Wykonawców, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
6. Formularz oferty musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawców określonymi w dokumentach rejestrowych lub innych dokumentach, właściwych dla danej formy organizacyjnej Wykonawców albo przez pełnomocnika. Na pierwszej stronie formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich członków konsorcjum.
7. Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla wszystkich podmiotów wspólnie składających ofertę.
8. Pełnomocnik będzie upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego i wszystkich podmiotów składających wspólną ofertę.
9. Realizacja całości kontraktu łącznie z płatnościami będzie dokonywana wyłącznie przez pełnomocnika reprezentującego podmioty występujące wspólnie.
10. Inne niewymienione dokumenty, oświadczenia i formularze podpisuje (lub parafuje) pełnomocnik konsorcjum lub wszyscy członkowie konsorcjum i dotyczą one całego konsorcjum.
Część A – Oświadczenia składane wraz z ofertą
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
1) nie podlega wykluczeniu i
2) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa w formie Oświadczenia składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP.
3. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa powyżej zawiera w załączniku nr 4 do SIWZ.
4. Przedmiotowe Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia i musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim inny podmiot wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa także Oświadczenia dotyczące tych podmiotów – podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania innego podmiotu.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisuje osoba/y, upoważnione do reprezentowania każdego z tych z Wykonawców.
6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa Oświadczenia dotyczące podwykonawców.
7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek złożyć także Oświadczenie dotyczące tego podmiotu. Dokument ten ma wykazać brak istnienia podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu.
Część B – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
8. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi (załącznik nr 4 do SIWZ).
Część C – Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego
9. Zamawiający, zgodnie z art. 26 ust. 1, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów:
1) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz
2) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia
- określonych w Ogłoszeniu o Zamówieniu, w SIWZ i w ustawie.
10. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, są nadal wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
11. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy, określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, nw. dokumenty składa w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.)
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
8) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA:
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa, jeżeli:
a. Wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.),
b. Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczenia lub dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
a) w ust. 11.1) – składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21.
b) w ust. 11.2) – 11.4) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
13. Dokumenty, o których mowa w ust. 12 pkt a) i b) tiret drugie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 12 pkt b) tiret pierwsze, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
14. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 12, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ust. 13 stosuje się.
15. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
16. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył i stosuje system HACCP lub system zarządzania bezpieczeństwem żywności ISO 22000.
17. Oświadczenia i dokumenty wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126).
18. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (przewidzianych w art. 89 ust. 1 wskazanej powyżej ustawy) oraz kryteriów oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej www.spzozgarwolin.pl informacji wynikającej z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2015, poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. Wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Prosimy nie wyceniać mleka UHT
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 1 - NABIAŁ
Lp. Nazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak. Oferowana wielkość opak. Cena jedn. netto Wartość oferty netto VAT % Wartość oferty brutto Kod katalogowy, Producent
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 Mleko spożywcze świeże 2% folia ( opakowanie 5l) l 18 000 5 l
2 Mleko spożywcze świeże 2% karton l 4 000 1 l
3 Ser biały (klinek, pergamin) kg 1100 kg/luz
4 Masło śmietankowe zawartość tłuszczu minimum 73% kg 1200 200g
5 Śmietana 18% /kubek/ szt. 1 000 400g
6 Serek waniliowy, truskawkowy /kubek/ szt. 500 125g
7 Serek wiejski / kubek/ szt. 300 150g
8 Jogurt owocowy/ kubek/ szt. 400 150g
RAZEM proszę nie wyceniać mleka UHT
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR - 2 PIECZYWO
Lp. Nazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak. Oferowana wielkość opak. Cena jedn. netto Wartość oferty netto VAT % Wartość oferty brutto Kod katalogowy, Producent
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 Chleb krojony szt 13000 0,5kg
2 Chleb razowy krojony szt 550 0,50kg
3 Bułka długa krojona szt 12 000 0,4kg
4 Bułka tarta szt 360 0,40kg
5 Bułeczki drożdżowe \bułeczki rwańce szt 3 500 100g
6 Jagodzianki szt 600 100g
7 Chałka szt 50 360g
8 Szarlotka kg 25 kg
9 Pączki liliputki kg 20 kg
10 Kuleczki serowe kg 20 kg
11 Makowiec szt 60 500g
12 Sernik kg 25 kg
13 Pączki z musem jabłkowym kg 10 kg
14 Piernik kg 15 kg
15 Rogaliki z marmoladą szt 10 400g
16 Babki cytrynowe,czekoladowe, piaskowe szt 60 kg
17 Ciastka domowe kruche szt 30 500g
18 Pączki szt 500 0,90g
RAZEM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR - 3 MROŻONKI (cena podana za 1kg)
Lp. Nazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak. Oferowana wielkość opak. Cena jedn. netto Wartość oferty netto VAT % Wartość oferty brutto Kod katalogowy, Producent
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 Brokuły mrożone kg 800 2
2 Kalafior mrożony kg 800 2,5
3 Marchew mrożona kostka kg 100 2,5
4 Fasolka szparagowa mrożona kg 100 2
RAZEM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 4 - MIĘSO I WĘDLINY
Lp. Nazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak. Oferowana wielkość opak. Cena jedn. netto Wartość oferty netto VAT % Wartość oferty brutto Kod katalogowy, Producent
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 Schab środkowy bez kości \łoju klasa I 800
2 Schab karkowy bez kości \łoju ,słonina całkowicie zdjęta\ klasa I kg 600
3 Szynka surowa bez kości\ bez skóry,słonina całkowicie zdjęta\ klasa I kg 1 000
4 Łopatka wieprzowa bez kości\mięso bez fałd skóry \klasa I kg 1 000
5 Smalec\ kostka 200g\ kg 30 200g
6 Udka drobiowe \ pałka + udziec\ waga jednostkowa ok. 250g kg 1 000
7 Udziki drobiowe \udziec z kością\ waga jednostkowa ok. 200g kg 800
8 Filet z piersi kurczaka bez przylegającej skóry i b\kości kg 900
9 Paszteciki drobiowe szt 30 100g
10 Korpus z kurczaka - porcja rosołowa \ element uzyskany z rozbioru tuszki kurczaka bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz bez zanieczyszczeń obcych\paczkowany kg 300
11 Indyk lux w galarecie\ zawartość mięsa z piersi z indyka minimum 70% kg 100
12 Polędwica sopocka wieprzowa \zawartość mięsa wieprzoewgo minimum 80%\ kg 450
13 Szynka wędzona \zawartość mięsa z szynki minimum 70% - 80% kg 350
14 Szynka z beczki \zawartość mięsa z szynki minimum 91% kg 380
15 Szynka dębicka \zawartość mięsa wieprzowego minimum 69% kg 200
16 Schab pieczony \zawartość schabu wieprzowego minimum 65% - 70% kg 300
17 Szynka konserwowa wieprzowa \zawartość mięsa wieprzowego minimum 65% kg 300
18 Kiełbasa z szynki \zawartość mięsa wieprzowego minimum 80% kg 150
19 Tyrolska \ kiełbasa mielona zawartość mięsa wieprzowego minimum 63% kg 200
20 Pieczeń rzymska\wiedeńska wyrób wieprzowy ,zawartość mięsa minimum 56% kg 100
21 Parówki z szynki \zawartość mięsa z szynki 90% kg 150
22 Pasztet z pieca\ zawartość mięsa drobiowego minimum 65%, mięsa wieprzowego minimum 20% kg 150
23 Schab pieczony \ zawartośc mięsa wieprzowego minimum 86% kg 110
24 Biała kiełbasa drobiowo\wieprzowa kg 50
25 Pasztetowa drobiowa kg 50
26 Pierś drobiowa gotowana\zawartość mięsa drobiowego minimum 70% kg 200
27 Polędwica miodowa drobiowa \skład fllet drobiowy minimum 60% - 70% kg 280
28 Polędwica drobiowa \zawartość mięsa drobiowego minimum 70% kg 260
29 Serdelki kg 100
30 Kiełbasa gospodarska cienka\ krótka\ kg 100
31 Polędwica z indyka \ zawartość mięsa z indyka minimum 70% kg 300
32 Kiełbasa szynkowa \zawartość mięsa wieprzowego minimum 60% kg 300
33 Schab farmerski\ zawartość mięsa wieprzowego minimum 70% kg 280
34 Słonina\ bez skóry świeża surowa w formie płatów kg 10
RAZEM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 5 - WARZYWA I OWOCE
Lp. Nazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak. Oferowana wielkość opak. Cena jedn. netto Wartość oferty netto VAT % Wartość oferty brutto Kod katalogowy, Producent
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 Kapusta biała główka kg 350
2 Kapusta biała główka szt 250
3 Kapusta czerwona główka kg 300
4 Kapusta pekińska kg 450
5 Kapusta włoska szt 100
6 Kapusta kiszona kg 1000
7 Ziemniaki kg 33500
8 Pietruszka świeża kg 300
9 Marchew świeża kg 3000
10 Buraki czerwone kg 1100
11 Cebula żółta kg 550
12 Pieczarki świeże kg 500
13 Seler świeży kg 400
14 Jabłka kg 700
15 Ogórki kiszone kg 600
16 Fasola biała kg 100
17 Sałata zielona szt 500
18 Sałata lodowa szt 400
19 Botwinka szt 50
20 Ogórki zielone świeże kg 500
21 Koper szt 400
22 Natka pietruszki szt 400
23 Pory szt 150
24 Rzodkiewka szt 150
25 Czosnek szt 100
26 Pomidory kg 600
27 Papryka świeża kg 100
28 Szczypiorek szt 200
29 Groch łupany kg 100
30 Banany op.16kg op 18
31 Brzoskwinie/ nektarynki (sezonowo) kg 80
32 Truskawki świeże/sezonowo/ kg 80
33 Owoce sezonowe/gruszki,śliwki,arbuz/ kg 150
34 Koncentrat pomidorowy 30% szt 650 200g
35 Ogórki konserwowe szt 100 900g
36 Chrzan konserwowy szt 100 300g
37 Koncentrat barszcz czerwony w płynie szt 30 0,25l
38 Szczaw konserwowy szt 100 200g
39 Fasola czerwona konserwowa szt 50 400g
40 Kukurydza konserwowa szt 50 400g
41 Groszek konserwowy szt 50 400g
42 Seler konserwowy szt 50 290g
Razem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 6 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Lp. Nazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak. Oferowana wielkość opak. Cena jedn. netto Wartość oferty netto VAT % Wartość oferty brutto Kod katalogowy, Producent
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 Ciastka biszkopty op 40 150g
2 Jaja\ klasa L szt 2400 L
3 Budyń (różne smaki) szt 50 0,64g
4 Mąka pszenna kg 1000 1kg
5 Kasza manna kg 300 1kg
6 Ryż kg 500 1kg
7 Cukier kg 2100 1kg
8 Makaron łazanka kg 200 500g
9 Makaron świderki kg 400 1kg
10 Makaron wstążka kg 400 1kg
11 Makaron krajanka kg 350 1kg
12 Sól drobna jodowana kg 900 1kg
13 Płatki owsiane szt 380 500g
14 Płatki jęczmienne błyskawiczne szt 400 0,50kg
15 Płatki ryżowe szt 500 400g
16 Herbata granulowana saga szt 1000 90g
17 Herbata granulowan lipton szt 150 100g
18 Kawa inka szt 130 150g
19 Mąka ziemniaczana kg 100 1kg
20 Kasza gryczana kg 200 1kg
21 Chrupki kukurydziane szt 380 50g
22 Kwasek cytrynowy szt 100 50g
23 Olej uniwersalny/1litr/ l 500 1l
24 Kisiel różne smaki szt 50 0,58g
25 Miód pszczeli szt 10 350
26 Galaretka owocowa( różne smaki) szt 50 80g
27 Kasza jęczmienna kg 500 1kg
28 Dżemy różne smaki szt 450 270g
29 Herbatniki paczkowane szt 50 100g
30 Cukier waniliowy szt 100 30g
31 Ketchup szt 80 480g
32 Musztarda \różne rodzaje sarepsak,francuska\ szt 80 210g
33 Majonez szt 340 400g
34 Syrop owocowy 5 l szt 20 5l
35 Ciastka kruche (różne rodzaje) kg 20 2kg
36 Cukierki czekoladowe kg 4 2kg
37 Batoniki \wafelki (różne smaki) szt 180 50g- 40g
38 Wafelki (op. 2 kg) kg 10 2kg
39 Misie lubisie szt 200 30g
40 Ocet winny z białych winogron szt 10 0,25l
RAZEM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Przyprawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15870000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 7 - PRZYPRAWY (bez glutaminianu sodu)
Lp. Nazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak. Oferowana wielkość opak. Cena jedn. netto Wartość oferty netto VAT % Wartość oferty brutto Kod katalogowy, Producent
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 Rosołek drobiowy (typu winiary, prymat lub inne podobne) szt 50 1kg
2 Przyprawa szefa kuchni (typu kucharek,wegeta) szt 100 1kg
3 Zioła prowansalskie szt 20 10g
4 Przyprawa w płynie typu magii l 30 1l
5 Sosy do sałatek typu koperkowy, ogrodowy szt 5 0,80kg
6 Rosołek wołowy szt 10 0,80kg
7 Rosołek o smaku wędzonki szt 10 0,80kg
8 Przyprawa do wieprzowiny szt 75 20g
9 Przyprawa do kurczaka szt 75 30g
10 Przyprawa do ryb szt 50 30g
11 Zupa żurek szt 3 3kg
12 Tymianek szt 30 10g
13 Pieprz naturalny mielony szt 15 0,5
14 Papryka mielona słodka\ wędzona szt 50 20g
15 Ziele angielskie szt 10 0,50kg
16 Majeranek szt 10 0,25kg
17 Marynata do wieprzowiny na bazie soli morskiej szt 3 0,75kg
18 Przyprawa do bigosu szt 50 20g
19 Zioła w oleju typu zioła włoskie(primerba włoska) szt 5 0,34kg
20 Oregano szt 20 10g
21 Liście laurowe szt 300 8g
22 Przyprawa do grila klasyczna szt 50 20g
RAZEM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Ryby mrożone i wędzone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Ryba mrożona ( shp szaterpak bez lodu,folia)
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 8 – RYBY MROŻONE I WĘDZONE
Lp. Nazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak. Oferowana wielkość opak. Cena jedn. Netto za 1kg Wartość oferty netto VAT % Wartość oferty brutto Kod katalogowy, Producent
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 Dorsz mrożony bez skóry kg 950 9
2 Makrela wędzona kg 100 4kg
RAZEM
Ryba mrożona ( shp szaterpak bez lodu,folia)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Tłuszcze roślinne, sery i przetwory mleczne oraz odżywki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15412200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Prosimy nie wyceniać wyrobów sero podobnych
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 9 – Tłuszcze roślinne sery i przetwoRy mleczne + odżywki
Lp. Nazwa międzynarodowa Jednostka wymagana Ilość jednostek Wymagana wielkość opak. Oferowana wielkość opak. Cena jedn. netto Wartość oferty netto VAT % Wartość oferty brutto Kod katalogowy, Producent
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1 Mleko typu Bebiko lub typu Nestlle/ różne rodzaje/ szt 150 350g
2 Margaryna kg 120 250g
3 Ser topiony bloczki 100g szt 50 100g
4 Ser kanapkowy szt 100 130g
5 Ser żółty pełnotłusty prawdziwy /luz/ kg 100 kg\luz
6 Serki owocowe (typu danio, danonki,bakusie) szt 800 140g
7 Jogurty owocowe\naturalne (typu bakoma,danon,zott) szt 700 120g
8 Krem czekoladowy typu nutella szt 5 350g
RAZEM
Proszę nie wyceniać wyrobów sero podobnych
|
| |