Dostawa 48 laptopów wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej"

Publication date 2020-06-30
End date 2020-07-08 00:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555116-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, tj. 48 sztuk laptopów z oprogramowaniem, nowego, nieużywanego oraz sprawnego technicznie. Zapewnienie gwarancji na prawidłowe działanie sprzętu na warunkach określonych w gwarancji producenta sprzętu na okres minimum 2 dwóch lat w systemie NBD. Jednocześnie oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie stanowił kryterium oceny ofert.
2. Wykonawca wraz ze sprzętem komputerowym zobowiązany jest dostarczyć wszystkie niezbędne akcesoria tj. zasilacz, ładowarkę, instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim w postaci wydruku lub dokumentu elektronicznego oraz dokument potwierdzający udzielenie gwarancji.
3. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”, w ramach umowy o powierzenie grantu nr 8971383551 realizowanej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu, działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2379a82c-eb73-443a-b00a-8dd825723446
Biuletyn 555116-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Regon 10946700000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Nowy Targ
Zamawiajacy adres numer domu 42377
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-141
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7779230, 7779231
Zamawiajacy fax 717 779 229
Zamawiajacy email tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony url www.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 134
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 48 laptopów wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej"
Numer referencyjny ZP/PN/40/2020/WPS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, tj. 48 sztuk laptopów z oprogramowaniem, nowego, nieużywanego oraz sprawnego technicznie. Zapewnienie gwarancji na prawidłowe działanie sprzętu na warunkach określonych w gwarancji producenta sprzętu na okres minimum 2 dwóch lat w systemie NBD. Jednocześnie oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie stanowił kryterium oceny ofert. 2. Wykonawca wraz ze sprzętem komputerowym zobowiązany jest dostarczyć wszystkie niezbędne akcesoria tj. zasilacz, ładowarkę, instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim w postaci wydruku lub dokumentu elektronicznego oraz dokument potwierdzający udzielenie gwarancji. 3. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”, w ramach umowy o powierzenie grantu nr 8971383551 realizowanej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu, działanie 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach”.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej, tj.: Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 50.000,00 zł netto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda. UWAGA: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy warunek dot. doświadczenia będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców. UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby) składa oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) dotyczący tych podmiotów oraz oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt III.4).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w sytuacji: 1) konieczności zmiany terminu realizacji Umowy: a) w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, b) w następstwie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu Umowy; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 3) zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, a dotyczących działań lub zaniechań właściwych organów, osób trzecich, a skutkujących znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń Stron; 4) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 5) zmian organizacyjnych Stron, mających wpływ na realizację Umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w sytuacjach innych, niż określone w ust. 1, tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegałyby ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie. 3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany Umowy w szczególności: 1) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy; 2) zmiana danych teleadresowych; 3) zmiana osób do kontaktu. Okoliczności, o których mowa w niniejszym ustępie, nie wymagają sporządzenia aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony.
IV 4 4 data 2020-07-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)