Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1 – sprzęt elektryczny; Zadnie nr 2 – wyposażenie kuchni (w tym kubki, talerze , sztućce); Zadnie nr 3 – garnki i pojemniki GN . Znak postępowania: ZP-61/WZŻ/2020.

Publication date 2020-06-30
End date 2020-07-08 00:00:00
Instytucja Wrocławski Zespół Żłobków
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556109-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 387100002, 392210007, 392211802
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarstwa domowego do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania/części/:
2.1.2.Dostawa sprzętu elektrycznego – zadanie nr 1
2.1.2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do:
Żłobka nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław,
Żłobka nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław,
Żłobka nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław,
Żłobka nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
Żłobka nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobka nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
Żłobka nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław,
Żłobka nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobka nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław,
Budynku Administracji ul. Fabryczna15, Wrocław.
2.1.3.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.1. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
2.1.4. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.

2.2.Dostawa wyposażenia kuchni (w tym kubki, talerze, sztućce) – zadanie nr 2
2.2.1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do:
Żłobka nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław,
Żłobka nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław,
Żłobka nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław
Żłobka nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław,
Żłobka nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław,
Żłobka nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław,
Żłobka nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław,
Żłobka nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
Żłobka nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobka nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
Żłobka nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław,
Żłobka nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobka nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław,
2.2.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.2. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
2.2.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.


2.3.Dostawa garnków i pojemników GN – zadanie nr 3
2.3.1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do:
Żłobka nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław,
Żłobka nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław
Żłobka nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław,
Żłobka nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław,
Żłobka nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław,
Żłobka nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław,
Żłobka nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław,
Żłobka nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław,
Żłobka nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław,
Żłobka nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław,
Żłobka nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław,
2.3.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.3. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
2.3.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.
2.4. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie sprzętów AGD nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
38.71.00.00-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego.
39.71.11.30-9 Chłodziarki
42.71.61.20-5 Pralki
39.71.11.00-0 Chłodziarki i zamrażarki
39.71.34.30-6 Odkurzacze
39.71.35.10-1 Żelazko parowe
39.71.70.00-1 Wentylator i urządzenie klimatyzacyjne,
39.71.12.11.-1 Miksery kuchenne,
39.22.10.00-7 sprzęt kuchenny,
39.22.11.20-4 filiżanki i szklanki,
39.22.12.10-2 talerze ,
39.22.31.00-2 łyżki
39.22.11.80-2 naczynia do gotowania
39.22.11.30-7 pojemniki na żywność




Dodatkowe informacje

GuidZP400 698cf78f-6d0c-4ddb-bae8-4264ea123c17
Biuletyn 556109-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wrocławski Zespół Żłobków
Regon 02154505100000
Zamawiajacy adres ulica Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 4871 718 6246,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@wzz.wroc.pl,
Adres strony url http://www.bip.wzz.wroc.pl)
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wzz.wroc.pl)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w siedzibie Zamawiającego - WROCŁAWSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW, przy ulicy Fabrycznej 15 (53-609 Wrocław) w Sekretariacie (I piętro),
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1 – sprzęt elektryczny; Zadnie nr 2 – wyposażenie kuchni (w tym kubki, talerze , sztućce); Zadnie nr 3 – garnki i pojemniki GN . Znak postępowania: ZP-61/WZŻ/2020.
Numer referencyjny Znak postępowania: ZP-61/WZŻ/2020.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gospodarstwa domowego do Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania/części/: 2.1.2.Dostawa sprzętu elektrycznego – zadanie nr 1 2.1.2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do: Żłobka nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobka nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobka nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobka nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobka nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobka nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobka nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobka nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobka nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, Budynku Administracji ul. Fabryczna15, Wrocław. 2.1.3.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.1. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2.1.4. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. 2.2.Dostawa wyposażenia kuchni (w tym kubki, talerze, sztućce) – zadanie nr 2 2.2.1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do: Żłobka nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobka nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobka nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław Żłobka nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobka nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobka nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobka nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobka nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobka nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobka nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobka nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobka nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobka nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, 2.2.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.2. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2.2.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. 2.3.Dostawa garnków i pojemników GN – zadanie nr 3 2.3.1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do: Żłobka nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobka nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław Żłobka nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobka nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobka nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobka nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobka nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobka nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobka nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobka nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobka nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, 2.3.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.3. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2.3.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. 2.4. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie sprzętów AGD nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 38.71.00.00-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego. 39.71.11.30-9 Chłodziarki 42.71.61.20-5 Pralki 39.71.11.00-0 Chłodziarki i zamrażarki 39.71.34.30-6 Odkurzacze 39.71.35.10-1 Żelazko parowe 39.71.70.00-1 Wentylator i urządzenie klimatyzacyjne, 39.71.12.11.-1 Miksery kuchenne, 39.22.10.00-7 sprzęt kuchenny, 39.22.11.20-4 filiżanki i szklanki, 39.22.12.10-2 talerze , 39.22.31.00-2 łyżki 39.22.11.80-2 naczynia do gotowania 39.22.11.30-7 pojemniki na żywność
Cpv glowny przedmiot 38710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia a) rozpoczęcia: z dniem zawarcia umowy b) zakończenia: do dnia 16.10.2020 r. Skrócony termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie jednym z kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w odpisu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana niniejszej umowy może nastąpić na warunkach w niej określonych na piśmie pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1)gdy urządzenia których dostarczanie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania ich produkcji, pod warunkiem, że zamienne urządzenia spełniają wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, ze cena nie ulega podwyższeniu, 3.Zmiany osób przewidzianych do współpracy, wskazanych w §9. Zmiana ta nie wymaga aneksu lecz pisemnego zawiadomienia Stron umowy.
IV 4 4 data 2020-07-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 11.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 11.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11.4. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Formularz ofertowy – wg załącznika do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo-cenowy odpowiednio dla zadania – wg załącznika do SIWZ; 11.5. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2014.1114 oraz z 2016.352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1) Administratorem Danych Osobowych Wrocławskiego Zespołu Żłobków jest Dyrektor Wrocławskiego Zespołu Żłobków, adres: ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, nr kontaktowy 71 718 62 46, e-mail: zlobki@wzz.wroc.pl 2) Inspektor Ochrony Danych Osobowych Wrocławskiego Zespołu Żłobków dostępny jest pod adresem e-mail: renata.karpinska@wzz.wroc.pl, nr kontaktowy 71 718 62 49 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu elektrycznego – zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia a) rozpoczęcia: z dniem zawarcia umowy b) zakończenia: do dnia 16.10.2020 r. Skrócony termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie jednym z kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do: Żłobka nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobka nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobka nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław, Żłobka nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobka nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobka nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobka nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobka nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobka nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, Budynku Administracji ul. Fabryczna15, Wrocław. Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.1. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia kuchni (w tym kubki, talerze, sztućce) – zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia a) rozpoczęcia: z dniem zawarcia umowy b) zakończenia: do dnia 16.10.2020 r. Skrócony termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie jednym z kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 2.2.1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do: Żłobka nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław, Żłobka nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobka nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław Żłobka nr 5ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobka nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław, Żłobka nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobka nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobka nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobka nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobka nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobka nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobka nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobka nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, 2.2.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.2. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2.2.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadnie nr 3 – garnki i pojemniki GN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221180-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia a) rozpoczęcia: z dniem zawarcia umowy b) zakończenia: do dnia 16.10.2020 r. Skrócony termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie jednym z kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 2.3.Dostawa garnków i pojemników GN – zadanie nr 3 2.3.1. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do: Żłobka nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław, Żłobka nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław Żłobka nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław, Żłobka nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław, Żłobka nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, Żłobka nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław, Żłobka nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław, Żłobka nr 12 ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, Żłobka nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław, Żłobka nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław, Żłobka nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław, 2.3.2.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2.3. do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2.3.3. Zasady (warunki) realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. 2.4. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie sprzętów AGD nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy. W wypadku użytych w opisie nazw Zamawiający dopuszcza stosowanie produktów „równoważnych”, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze niż konkretny produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)