Zapewnienie wsparcia serwisowego na infrastrukturę sprzętową EMC. CUI-ZZ.3200.18.2020

Publication date 2020-06-30
End date 2020-07-09 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555924-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 726110006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2.Przedmiotem zamówienia jest:
Zapewnienie wsparcia serwisowego na infrastrukturę sprzętową EMC.
3.2.1.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy w zakresie:
a)części 1 - Przedłużenie wsparcia producenta na posiadane przełączniki SAN EMC - stanowi Załącznik nr 1 do Umowy dla części 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
b)części 2 - Zapewnienie wsparcia serwisowego na posiadane macierze dyskowe EMC - stanowi Załącznik nr 1 do Umowy dla części 2- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
3.2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się
w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ – odpowiednio dla części 1 oraz dla części 2.
3.3.Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone
w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane
w złotych polskich (PLN).
3.4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamówienie podzielono na 2 części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Pełna oferta musi zawierać wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ. W przeciwnym wypadku będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z treścią siwz.
Część 1 – Przedłużenie wsparcia producenta na posiadane przełączniki SAN EMC,
Część 2 – Zapewnienie wsparcia serwisowego na posiadane macierze dyskowe EMC
3.9.Podwykonawstwo
W przypadku powierzenia realizacji zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) tej części zamówienia, której realizację powierzy Podwykonawcy oraz, o ile jest to wiadome, podania wykazu proponowanych Podwykonawców. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców.
3.10.Wymagania w zakresie zatrudnienia:
1.Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
2.Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6aecbbca-9d6f-49b1-958f-340003a95a8c
Biuletyn 555924-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 22287361000000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email cui@cui.wroclaw.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych Administrator Danych Osobowych (ADO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Gmina Wrocław - Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu. Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław • przez e-mail: sekretariat@cui.wroclaw.pl • telefonicznie: +48 71 777 90 32 Inspektor Ochrony Danych Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Inspektor to Osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Ci praw związanych z przetwarzaniem danych. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: • listownie na adres: ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław • przez e-mail: iod@cui.wroclaw.pl • telefonicznie: +48 71 777 90 32. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania przez Ciebie danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO oraz ustawy Pzp Okres przechowywania Twoich danych osobowych Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu przez minimum 5 lat, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu Twojej sprawy a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we Wrocławiu, gdzie będą przetwarzane wieczyście. Odbiorcy Twoich danych osobowych Twoje dane zostaną udostępnione podmiotom lub osobom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: • prawo dostępu do Twoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO, • prawo żądania sprostowania i uzupełnienia niekompletnych Twoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO 1, • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2, W odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej). Prawo wniesienia skargi W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wyjaśnienie1: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wyjaśnienie2: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych i praw podmiotu danych można znaleźć na stronie BIP www.bip.cui.wroclaw.pl w zakładce - Ochrona Danych Osobowych. Zgodnie z ustawą z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- dalej ”RODO” Zamawiający informuje, że: a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków zamawiającego w związku z realizacja prawa osoby, której dane dotyczą, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (prawo dostępu do danych): - w trakcie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie nin. zamówienia publicznego. - po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (prawo do ograniczonego przetwarzania danych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie nin. zamówienia. Wszystkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych i praw podmiotu danych można znaleźć na stronie BIP www.bip.cui.wroclaw.pl w zakładce - Ochrona Danych Osobowych.
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://cui-pzp.logintrade.net/platforma-zakupowa.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej. Adres: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska , 50-304 Wrocław, Sekretariat IV piętro.
Nazwa nadana zamowieniu Zapewnienie wsparcia serwisowego na infrastrukturę sprzętową EMC. CUI-ZZ.3200.18.2020
Numer referencyjny CUI-ZZ.3200.18.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2.Przedmiotem zamówienia jest: Zapewnienie wsparcia serwisowego na infrastrukturę sprzętową EMC. 3.2.1.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy w zakresie: a)części 1 - Przedłużenie wsparcia producenta na posiadane przełączniki SAN EMC - stanowi Załącznik nr 1 do Umowy dla części 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). b)części 2 - Zapewnienie wsparcia serwisowego na posiadane macierze dyskowe EMC - stanowi Załącznik nr 1 do Umowy dla części 2- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 3.2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ – odpowiednio dla części 1 oraz dla części 2. 3.3.Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 3.4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie podzielono na 2 części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Pełna oferta musi zawierać wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ. W przeciwnym wypadku będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z treścią siwz. Część 1 – Przedłużenie wsparcia producenta na posiadane przełączniki SAN EMC, Część 2 – Zapewnienie wsparcia serwisowego na posiadane macierze dyskowe EMC 3.9.Podwykonawstwo W przypadku powierzenia realizacji zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) tej części zamówienia, której realizację powierzy Podwykonawcy oraz, o ile jest to wiadome, podania wykazu proponowanych Podwykonawców. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców. 3.10.Wymagania w zakresie zatrudnienia: 1.Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 2.Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie publiczne zostanie zrealizowane w terminie: 4.1.1Termin realizacji przedmiotu umowy: 4.1.1.Dla części 1: Termin przekazania dokumentów wskazanych w § 4 ust. 1 pkt. 1) i 2) projektu umowy będzie zgodny, z terminem podanym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 15 dni od dnia zawarcia umowy. Termin przekazania dokumentów wskazanych w § 4 ust. 1. pkt. 1) i 2) projektu umowy stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Pakiety serwisowe muszą zapewniać świadczenie usług w nich określonych do dnia 30 czerwca 2021 r. 4.1.2.Dla części 2: Realizacja przedmiotu umowy rozpocznie się z dniem jej podpisania i trwać będzie do dnia 30 czerwca 2021r. Wykonawca będzie świadczył usługę wsparcia serwisowego na rzecz Zamawiającego ze spełnieniem wymogów określonych w projekcie umowy i w Załączniku nr 1 do umowy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2021 r.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 6.4. Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór – Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy, zgodnie z projektem umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. (Odpowiednio dla części 1 i części 2)
IV 4 4 data 2020-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Kryteria oceny ofert zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 13 SIWZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przedłużenie wsparcia producenta na posiadane przełączniki SAN EMC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu umowy w zakresie: części 1 - Przedłużenie wsparcia producenta na posiadane przełączniki SAN EMC - stanowi Załącznik nr 1 do Umowy dla części 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zapewnienie wsparcia serwisowego na posiadane macierze dyskowe EMC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres przedmiotu umowy w zakresie: części 2 - Zapewnienie wsparcia serwisowego na posiadane macierze dyskowe EMC - stanowi Załącznik nr 1 do Umowy dla części 2- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)