Dostawa monitora komputerowego, dysków SSD, pamięci RAM, urządzenia wielofunkcyjnego oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 7 części

Publication date 2020-07-01
End date 2020-07-09 00:00:00
Instytucja Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 556865-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331911109, 302313000, 302330001, 302361106, 302321108, 337930005, 343240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa monitora komputerowego, dysków SSD, pamięci RAM, urządzenia wielofunkcyjnego oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 7 części”
Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie:
Część 1: Monitor komputerowy
Część 2: Dysk SSD 2,5” SATA III – 2 szt.
Część 3: Pamięć RAM
Część 4: Urządzenie wielofunkcyjne
Część 5: Autoklaw
Część 6: Areometr do pomiarów rozkładu granulometrycznego gleby – 3 szt.
Część 7: Pompka nożna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1-1.7 do SIWZ.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne do wskazanych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5eaea79c-9951-47c5-af30-d50906889771
Biuletyn 556865-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Regon 32638000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Doświadczalna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 7445061 w. 110
Zamawiajacy fax 817 445 067
Zamawiajacy email ebronisz@ipan.lublin.pl
Adres strony url http://www.ipan.lublin.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/iapan
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/iapan
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/iapan
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa monitora komputerowego, dysków SSD, pamięci RAM, urządzenia wielofunkcyjnego oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 7 części
Numer referencyjny A-2401-21/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa monitora komputerowego, dysków SSD, pamięci RAM, urządzenia wielofunkcyjnego oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 7 części” Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie: Część 1: Monitor komputerowy Część 2: Dysk SSD 2,5” SATA III – 2 szt. Część 3: Pamięć RAM Część 4: Urządzenie wielofunkcyjne Część 5: Autoklaw Część 6: Areometr do pomiarów rozkładu granulometrycznego gleby – 3 szt. Część 7: Pompka nożna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1-1.7 do SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne do wskazanych.
Cpv glowny przedmiot 33191110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oferty: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.l lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt VII.B.2 SIWZ stosuje się. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty – bez wzywania do ich przedłożenia przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione A. NA POTRZEBY OCENY OFERT OFERTA MUSI ZAWIERAĆ: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy/ Opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.7 do SIWZ (odpowiedni dla danej części zamówienia); 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII.A.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt VI.4 lit. a) SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6) Opis „rozwiązań równoważnych” potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznikach nr 1.1 -1.7) – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 7) W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII.D SIWZ wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. B. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień Umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia Umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego; 2) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych Umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia wynagrodzenia; 3) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny Przedmiotu umowy; 4) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2020-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego (https://portal.smartpzp.pl/iapan) lub w przypadku wyboru składania oferty w formie pisemnej należy ją złożyć w Instytucie Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ul. Doświadczalna 4, 20–290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat), - w terminie do dnia 09.07.2020 roku do godziny 10:00 Godziny pracy sekretariatu – od poniedziałku do piątku od 7.00 do 14.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. O terminie złożenia oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji w Systemie Platformy. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert w formie pisemnej ma data i godzina wpływu oferty do sekretariatu Instytutu, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom. 2. MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT: Otwarcie ofert złożonych w formie elektronicznej oraz pisemnej nastąpi w dniu 09.07.2020 roku o godzinie 10:15 w siedzibie Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A pok. Nr 10 A. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Monitor komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ZNAJDUJE SIĘ W ROZDZIALE XIII SIWZ
Zalacznik krotki opis Jednorazowa dostawa monitora komputerowego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dysk SSD 2,5” SATA III – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ZNAJDUJE SIĘ W ROZDZIALE XIII SIWZ
Zalacznik krotki opis Jednorazowa dostawa dysku SSD 2,5” SATA III – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pamięć RAM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ZNAJDUJE SIĘ W ROZDZIALE XIII SIWZ
Zalacznik krotki opis Jednorazowa dostawa pamięci RAM - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ZNAJDUJE SIĘ W ROZDZIALE XIII SIWZ
Zalacznik krotki opis Jednorazowa dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka-kopiarka-skaner) - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Autoklaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ZNAJDUJE SIĘ W ROZDZIALE XIII SIWZ
Zalacznik krotki opis Jednorazowa dostawa autoklawu - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Areometr do pomiarów rozkładu granulometrycznego gleby – 3 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ZNAJDUJE SIĘ W ROZDZIALE XIII SIWZ
Zalacznik krotki opis Jednorazowa dostawa areometru do pomiarów rozkładu granulometrycznego gleby – 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pompka nożna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34324000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ZNAJDUJE SIĘ W ROZDZIALE XIII SIWZ
Zalacznik krotki opis Jednorazowa dostawa pompki nożnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.7 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)