Dostawa powszechnie stosowanych środków chemicznych do sprzątania obiektów Uniwersytetu Rzeszowskiego przez personel własny, dostawa środków higieny, chemii profesjonalnej i środków do dezynfekcji przez okres 12 miesięcy w latach 2020/2021

Publication date 2020-07-01
End date 2020-07-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rzeszowski
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 557071-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 337700008, 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
dostawa powszechnie stosowanych środków chemicznych do sprzątania obiektów Uniwersytetu Rzeszowskiego przez personel własny, dostawa środków higieny, chemii profesjonalnej i środków do dezynfekcji przez okres 12 miesięcy w latach 2020/2021– zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia umieszczonym w załączniku nr 1.1 –1.4 - formularz cenowy oraz Opisem przedmiotu zamówienia-zał.nr 1.5 do Siwz.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niezależne zadania (części):
Zadanie 1: Dostawa powszechnie stosowanych środków chemicznych do utrzymania czystości
Zadanie 2: Dostawa materiałów higienicznych
Zadanie 3: Dostawa chemii profesjonalnej
Zadanie 4: Dostawa środków do dezynfekcji

Dodatkowe informacje

GuidZP400 588db954-53b8-432b-aad4-2d8d61fefc28
Biuletyn 557071-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rzeszowski
Regon 69156004000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rejtana
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 721 018
Zamawiajacy fax 178 721 262
Zamawiajacy email org@univ.rzeszow.pl
Adres strony url www.ur.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ur.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Rzeszowski, Kancelaria ogólna 35-959 Rzeszów, Al. mjr. W. Kopisto 2A, pokój nr 10
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa powszechnie stosowanych środków chemicznych do sprzątania obiektów Uniwersytetu Rzeszowskiego przez personel własny, dostawa środków higieny, chemii profesjonalnej i środków do dezynfekcji przez okres 12 miesięcy w latach 2020/2021
Numer referencyjny ZP/UR/123/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa powszechnie stosowanych środków chemicznych do sprzątania obiektów Uniwersytetu Rzeszowskiego przez personel własny, dostawa środków higieny, chemii profesjonalnej i środków do dezynfekcji przez okres 12 miesięcy w latach 2020/2021– zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia umieszczonym w załączniku nr 1.1 –1.4 - formularz cenowy oraz Opisem przedmiotu zamówienia-zał.nr 1.5 do Siwz. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 niezależne zadania (części): Zadanie 1: Dostawa powszechnie stosowanych środków chemicznych do utrzymania czystości Zadanie 2: Dostawa materiałów higienicznych Zadanie 3: Dostawa chemii profesjonalnej Zadanie 4: Dostawa środków do dezynfekcji
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 10. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Uniwersytet Rzeszowski; 35-959 Rzeszów, al. Rejtana 16c, reprezentowany przez Rektora, tel. (17) 8721000  Inspektorem Ochrony Danych w Uniwersytecie Rzeszowskim jest Krystian Antochów, adres email: antochow@ur.edu.pl, tel. (17) 8723439  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP/UR/109/2019, prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany formularz oferty. Wypełniony formularze cenowe dla danego zadania Dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa powszechnie stosowanych środków chemicznych do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 1: Dostawa powszechnie stosowanych środków chemicznych do utrzymania czystości
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów higienicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 2: Dostawa materiałów higienicznych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa chemii profesjonalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 3: Dostawa chemii profesjonalnej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa środków do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie 4: Dostawa środków do dezynfekcji
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA BRUTTO
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)