Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego oraz aparatu rtg ramię C dla potrzeb 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach

Publication date 2020-07-06
End date 2020-07-14 00:00:00
Instytucja 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Żary
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558678-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331620003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego oraz aparatu rtg ramię C wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego w ilości i asortymencie określonym w załącznikach nr 7 - 8. Liczba zadań 2:
Zadanie nr 1 – Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego,
Zadanie nr 2 – Dostawa aparatu RTG z ramieniem C.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załączniki nr 9-10 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, który jest kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2722b3fe-7020-4bd7-a9ca-0cd8a909241c
Biuletyn 558678-N-2020
Zamawiajacy nazwa 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 97032797400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Domańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Żary
Zamawiajacy kod pocztowy 68-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 707 874
Zamawiajacy fax 684 707 874
Zamawiajacy email przetargi@105szpital.pl
Adres strony url www.105szpital.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.105szpital.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.105szpital.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego oraz aparatu rtg ramię C dla potrzeb 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
Numer referencyjny 105. KSzWzP SP ZOZ-DZP-2612-27-20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego oraz aparatu rtg ramię C wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego w ilości i asortymencie określonym w załącznikach nr 7 - 8. Liczba zadań 2: Zadanie nr 1 – Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego, Zadanie nr 2 – Dostawa aparatu RTG z ramieniem C. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załączniki nr 9-10 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć przedmiot umowy o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu, który jest kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może dotyczyć: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/ Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, d) istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), e) zmiany sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika. f) brak środków na realizację zadania, lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn, z powodu których Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z realizacji zadania, g) przedmiotu zamówienia, gdy zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2020-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załączniki nr 9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Dostawa aparatu RTG z ramieniem C
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Dostawa aparatu RTG z ramieniem C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załączniki nr 10 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)