Przetarg nieograniczony na dostawę laptopów – „zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”

Publication date 2020-07-06
End date 2020-07-14 00:00:00
Instytucja Gmina Słubice
Miejscowość Słubice
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558611-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 28 laptopów z oprogramowaniem biurowym do pracy zdalnej dla uczniów – projekt „zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” w placówkach edukacyjnych Gminy Słubice:
• Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Słubicach (SP1),
• Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Słubicach (SP2),
• Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Czarnieckiego w Słubicach (SP3),
• Szkoła Podstawowa w Golicach (SPG).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz załącznikiem (OPZ).
Dostawa laptopów - 100% dofinansowania w ramach projektu grantowego „Zdalna szkoła+" finansowany w ramach osi I - Powszechny dostęp do szybkiego Internetu, "Działanie 1.1 - Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38d01e23-1392-4bdf-a6ea-e76bcbef18e7
Biuletyn 558611-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Słubice
Regon 21096679200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Słubice
Zamawiajacy kod pocztowy 69-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 372 000
Zamawiajacy fax 957 582 880
Zamawiajacy email przetargi@slubice.pl
Adres strony url www.slubice.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.slubice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.slubice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W wersji pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, sekretariat burmistrza, pok. nr 118
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę laptopów – „zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”
Numer referencyjny ZP.271.15.2020.PG
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 28 laptopów z oprogramowaniem biurowym do pracy zdalnej dla uczniów – projekt „zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” w placówkach edukacyjnych Gminy Słubice: • Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Słubicach (SP1), • Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Słubicach (SP2), • Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Czarnieckiego w Słubicach (SP3), • Szkoła Podstawowa w Golicach (SPG). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz załącznikiem (OPZ). Dostawa laptopów - 100% dofinansowania w ramach projektu grantowego „Zdalna szkoła+" finansowany w ramach osi I - Powszechny dostęp do szybkiego Internetu, "Działanie 1.1 - Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowościach”.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonane: 1) z powodu zaistnienia pomyłki pisarskiej lub rachunkowej; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszej umowy; 3) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; 4) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu i /lub oprogramowania; w takiej sytuacji zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę sprzętu i /lub oprogramowania będącego przedmiotem umowy na inny o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności. Zmiana sprzętu i /lub oprogramowania nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy; 5) w przypadku wystąpienia siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 6) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 7) w zakresie zmiany Podwykonawców, o których mowa w § 12 ust. 1 lub wprowadzenia innych Podwykonawców, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w § 12 dotyczących umowy o podwykonawstwo. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, NIP, REGON), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 4 4 data 2020-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)