GuidZP400 |
19d1fbb8-2870-4540-9fed-bac0eefcae0b
|
Biuletyn |
558327-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Regon |
69031697000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dąbrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-036
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 582 192
|
Zamawiajacy fax |
178 582 193
|
Zamawiajacy email |
b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.podkarpacka.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.podkarpacka.policja.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.podkarpacka.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 22
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa podkarpackiego
|
Numer referencyjny |
ZP/32/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa podkarpackiego: komputer PC: 89 szt., monitor:89 szt., drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna: 67 szt., urządzenie wielofunkcyjne kolorowe: 1 szt., oprogramowanie biurowe: 24 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji – zwiększenie ilości zakupywanego sprzętu maksymalnie o następujące ilości: komputer PC:24 szt., monitor: 24 szt., drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna: 45 szt., urządzenie wielofunkcyjne kolorowe: 1szt., oprogramowanie biurowe: 6 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Realizacja pierwszej dostawy (min. Zakup podstawowy) nastąpi w terminie 25 dni roboczych od daty podpisania umowy.
2. Za datę wykonania dostawy przyjmuje się datę podpisania protokołu przekazania – odbioru sprzętu.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 350 000,00 zł brutto. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie, z tym, że wartość zrealizowanej już części musi wynosić co najmniej 350 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. Odpis powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – analogicznie do treści § 7 ust. 2
rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert .
Wzór wykazu dostaw zostanie przekazany Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, wraz z wezwaniem do złożenia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda aby Wykonawca przedłożył wraz z ofertą komplet dokumentów (specyfikacji przedmiotu zamówienia) potwierdzających zgodność parametrów zaoferowanego produktu z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia np. wydruki ze strony producenta sprzętu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych.
2. Wraz z formularzem oferty należy złożyć: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami § 7 ust. 1 SIWZ, 2) dokumenty wymagane § 3 ust. 4 specyfikacji,
3) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – zobowiązanie, o którym mowa w § 8 ust. 2 SIWZ – wg Załącznika nr 6 do SIWZ,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu,
z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz.352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 23 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp wg wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1) i 2) ustawy Pzp.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w § 7 ust. 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w § 7 SIWZ, przy czym:
1) dokument, o którym mowa w § 7 ust. 4 pkt 1) SIWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych
w § 5 ust. 1 SIWZ,
2) dokument, o którym mowa w § 7 ust. 4 pkt 2) SIWZ składa każdy z nich.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa na wykonanie zamówienia zostanie zawarta na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacjach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|