Zakup i dostawa rękawic jednorazowych (diagnostycznych) dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu (2 zadania)

Publication date 2020-07-07
End date 2020-07-16 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559215-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic jednorazowych (diagnostycznych) dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.s

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea41595e-97eb-432e-bcd3-215c4469ce45
Biuletyn 559215-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
Regon 93108261000000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 52-114
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 428 631,
Zamawiajacy fax 713 465 172
Zamawiajacy email przetargi@falkiewicza.internetdsl.pl,
Adres strony url http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
Adres strony internetowej http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.falkiewicza.internetdsl.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/zamowienia_publiczne.htm
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-ProPublico.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistycznyim. A. Falkiewicza we Wrocławiu Warszawska 2 52-114 Wrocław Polska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa rękawic jednorazowych (diagnostycznych) dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu (2 zadania)
Numer referencyjny ZP/PN-08/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic jednorazowych (diagnostycznych) dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.s
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, obejmujących przedmiot zamówienia, o wartości brutto (każda z nich) nie mniejszej niż odpowiednio: - dla zadania nr 1: 200 000,00 PLN - dla zadania nr 2: 1800,00 PLN oraz załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie należy dostarczyć jeden wykaz z wyszczególnieniem wartości określonej dla każdego zadania oddzielnie oraz po jednym dowodzie dla każdego zadania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki, opisy, fotografie lub inne podobne materiały. Zamawiający wymaga złożenia próbek w ilości 1 opakowanie do każdej pozycji zadania plus katalog oraz np. karty techniczne, foldery (prospekty), itp. Ww. dokumenty powinny potwierdzać, że oferowany asortyment spełnia parametry i wymagania przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań. W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Pzp). Wykonawca powinien podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry się znajdują oraz zaznaczyć na nich obszar (np. zakreślaczem), gdzie są potwierdzone wymagane parametry. Szczegółowe wymagania opisane są w poszczególnych zadaniach. Załączone próbki muszą potwierdzać wszystkie żądane parametry. Uwaga: próbki oraz inne dokumenty Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 32

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawice jednorazowe (diagnostyczne).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania- załącznik nr 3a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Rękawice jednorazowe (diagnostyczne).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zadania- załącznik nr 3b do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)