Dostawa elektrod, kabli, klem i akcesoriów do diatermii, wierteł, narzędzi do zestawu laparoskopowego, narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, trokarów do torakochirurgii, narzędzi do zabiegów laparoskopowych, drenu do pompy urologiczno-laparoskopowej, mikrofraktorów, rurek dotchawiczych, odzieży ochronnej, wieszaka mobilnego, mankietu infuzyjnego, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy, materacy na łóżka szpitalne, maszyny myjącej oraz wózków sprzątających w podziale na 23 części.

Publication date 2020-07-07
End date 2020-07-17 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Materiały medyczne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558562-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331622005, 331610006, 331400003, 331710009, 351134209, 391360004, 195200007, 391431124, 429950007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa elektrod, kabli, klem i akcesoriów do diatermii, wierteł, narzędzi do zestawu laparoskopowego, narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, trokarów do torakochirurgii, narzędzi do zabiegów laparoskopowych, drenu do pompy urologiczno-laparoskopowej, mikrofraktorów, rurek dotchawiczych, odzieży ochronnej, wieszaka mobilnego, mankietu infuzyjnego, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy, materacy na łóżka szpitalne, maszyny myjącej oraz wózków sprzątających w podziale na 23 części.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie
Zakupowej pod adresem: www.szpitalbp.eb2b.com.pl (dalej jako Platforma Zakupowa,
„Platforma” lub System) i pod nazwą postępowania: ZP.3520/36/20. Informacje o sposobie
porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i
dokumentów oraz osobach uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami zostały
szczegółowo opisane w rozdziale III SIWZ. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ofertę składa się w zakładce: „Załączniki”.
Oferta musi zostać sporządzona czytelnie w języku polskim, w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem nieważności. Opis
sposobu przygotowywania i złożenia oferty został szczegółowo opisany w rozdz. IV SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cb223d01-08ca-48a9-949f-2e94a7c74bf4
Biuletyn 558562-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Regon 67670800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Terebelska
Zamawiajacy adres numer domu 57-65
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 147 296
Zamawiajacy fax 834 147 297
Zamawiajacy email zam.publ@szpitalbp.pl
Adres strony url www.szpitalbp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalbp.eb2b.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalbp.eb2b.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.szpitalbp.eb2b.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa elektrod, kabli, klem i akcesoriów do diatermii, wierteł, narzędzi do zestawu laparoskopowego, narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, trokarów do torakochirurgii, narzędzi do zabiegów laparoskopowych, drenu do pompy urologiczno-laparoskopowej, mikrofraktorów, rurek dotchawiczych, odzieży ochronnej, wieszaka mobilnego, mankietu infuzyjnego, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy, materacy na łóżka szpitalne, maszyny myjącej oraz wózków sprzątających w podziale na 23 części.
Numer referencyjny ZP.3520/36/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa elektrod, kabli, klem i akcesoriów do diatermii, wierteł, narzędzi do zestawu laparoskopowego, narzędzi wielorazowych do operacji ortopedycznych, trokarów do torakochirurgii, narzędzi do zabiegów laparoskopowych, drenu do pompy urologiczno-laparoskopowej, mikrofraktorów, rurek dotchawiczych, odzieży ochronnej, wieszaka mobilnego, mankietu infuzyjnego, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy, materacy na łóżka szpitalne, maszyny myjącej oraz wózków sprzątających w podziale na 23 części.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem: www.szpitalbp.eb2b.com.pl (dalej jako Platforma Zakupowa, „Platforma” lub System) i pod nazwą postępowania: ZP.3520/36/20. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osobach uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami zostały szczegółowo opisane w rozdziale III SIWZ. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ofertę składa się w zakładce: „Załączniki”. Oferta musi zostać sporządzona czytelnie w języku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem nieważności. Opis sposobu przygotowywania i złożenia oferty został szczegółowo opisany w rozdz. IV SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie realizowane będzie: 1.1 przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 1-15 i 19-22; 1.2 zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 56 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 16-18; 1.3 zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 23, zgodnie z warunkami określonymi w umowach. 2. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.3. Znaczenie kodów CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych, 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne, 33140000-3 - Materiały medyczne, 33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji, 35113420-9 - Odzież do ochrony jądrowej i radiologicznej, 39136000-4 - Wieszaki na odzież, 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych, 39143112-4 - Materace, 42995000-7 - Różne maszyny czyszczące.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VIII B ust. 1.2 siwz. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VIII B ust. 1 siwz. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2; 2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Uwaga: Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione I OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VIII A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). II INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2. Wypełnione formularze cenowe zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz. 3. Dotyczy części nr 23, poz. 5: zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz , 4. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z Rozdz. IV ust. 19 SIWZ). 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – dokument wadium (gwarancji lub poręczenia) – o ile dotyczy. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VIII C ust. 1-4 i 6 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VIII D siwz.
Czy wadium 1
Wadium Część 1 – 500,00 PLN; Część 2 – 300,00 PLN; Część 3 – 2 000,00 PLN; Część 4 – 400,00 PLN; Część 5 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 6 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 7 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 8 – 1 000,00 PLN; Część 9 – 600,00 PLN; Część 10 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 11 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 12 – 500,00 PLN; Część 13 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 14 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 15 – 100,00 PLN; Część 16 – 300,00 PLN; Część 17 – 300,00 PLN; Część 18 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 19 – 100,00 PLN; Część 20 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 21 – 400,00 PLN; Część 22 – 200,00 PLN; Część 23 – 1 400,00 PLN.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki wprowadzenia zmian regulują wzory umów (załączniki do siwz).
IV 4 4 data 2020-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki > polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY: Dot. części nr 1-15 i 19-22: cena - 60%; termin dostawy -10%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 30%; 2. Dot. części nr 16-18 i 23: cena - 60%; termin dostawy - 10%; okres gwarancji - 30%.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Elektrody, kable, klemy do diatermii VIO 300D firmy ERBE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 6 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akcesoria do diatermii chirurgicznej VIO3 firmy ERBE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 11 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Akcesoria do diatermii VIO 300D firmy ERBE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 13 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Elektrody do diatermii SPECTRUM firmy EMED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33161000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wiertła spiralne do wiertarek ortopedycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 11 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wiertła typu "diament" do wiertaki BienAir
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 8 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Wiertła typu "róża" do wiertki BienAir
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 9 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Narzędzia do zestawu laparoskopowego firmy Stryker
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 10 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Narzędzia wielorazowe do operacji ortopedycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 16 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Trokar do torakochirugrii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Trokar do torakochirugrii- 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Narzędzia do zabiegów laparoskopowych - trokar i akcesoria
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dren do pompy urologiczno/laparoskopwej marki Wolf model FLUID CONTROL 22250011
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dren do pompy urologiczno/laparoskopwej marki Wolf model FLUID CONTROL 22250011 - 30 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Mikrofraktory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Rurki dotchawicze typu Luer metalowe bez okienka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Rurki dotchawicze typu Luer metalowe z okienkiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Odzież do ochrony radiologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113420-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Odzież do ochrony w pracowni RTG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113420-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Wieszak mobilny na fartuchy do RTG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39136000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Wieszak mobilny na fartuchy do RTG - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Wielorazowa klipsownica, klipsy polimerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Mankiet infuzyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mankiet infuzyjny - 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pokrowce na materace, pokrowce na wózek transportowy do materacy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Materace na łóżka szpitalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143112-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Maszyna myjąca oraz wózki sprzątajace
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42995000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis 5 pozycji formularza cenowego do wyceny
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)