GuidZP400 |
393bb6f2-968a-4125-88b8-ce9c4a4db6cf
|
Biuletyn |
559882-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zduńskowolski Szpital Powiatowy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
00031251500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Królewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zduńska Wola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
43 8244182, 8244247,
|
Zamawiajacy fax |
43 8232071
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@szpital-zdwola.info.pl, sekretariat@szpital-zdwola.info
|
Adres strony url |
www.szpital-zdwola.info
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-zdwola.info
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o. ul. Królewska 29 98-220 Zduńska Wola Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.Prezedmiotem zamówienia są wyroby medyczne szczególowo opisane w załacznikach do SIWZ pn. Formularz asortymentowo-cenowy.
|
Numer referencyjny |
ZSP.ZP.261.10.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego przedmiotu zamówienia - sprzętu jednorazowego użytku (wyrobów medycznych sterylnych i niesterylnych) zgodnie ze złożoną ofertą, w okresie 24 miesięcy dla pakietów 1-6 i 8-15 oraz 9 dla pakietu 7. Przedmiot zamówienia zaklasyfikowany jako wyrób medyczny/wyposażenie wyrobu medycznego musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186). Szczególy dotyczace ilości oraz parametrów technicznych oraz sposobu realizacji zamówienia zostały określone w załącznikach do SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych .
Wyroby posiadające deklaracji zgodności CE, deklarację zgodności wystawioną przez jednostkę notyfikowaną - dotyczy pierwszej klasy sterylnej i pierwszej z funkcją pomiarową oraz Ia, IIb, III oraz zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.
Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu - o treści zgodnej z załączonym wzorem
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wzór oferty na dostawy
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wypełnionych formularzy asortymentowo-cenowych w postaci elektronicznej na płycie CD/DVD. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią formularzy złożonych w postaci elektronicznej w stosunku do tych złożonych w formie papierowej, oceniane będą dokumenty papierowe.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w szczególności w zakresie:
1) zmiany danych rejestrowych stron umowy;
2) cesji praw i obowiązków wynikających z umowy, w sytuacji przekształceń restrukturyzacyjnych Zamawiającego;
3) wydłużenia terminu płatności;
4) zmiany miejsca dostawy;
5) przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w § 12 ust.1, w przypadku niezrealizowania dostaw asortymentu określonego w załączniku nr 1 do umowy, w terminie określonym w § 12, limicie cenowym wynikającym z § 6 ust. 3 umowy. Okres ten zostanie wydłużony maksymalnie do czasu osiągnięcia wartości objętych umową, jednak nie dłużej niż do 48 miesięcy od dnia podpisania umowy;
6) wartość wykonanej przez Wykonawcę dostawy osiągnęła wartości objęte umową przed upływem terminu realizacji umowy;
7) w przypadku zmiany przepisów związanych z realizacją umowy w trakcie jej obowiązywania, w celu dostosowania warunków umowy do obowiązujących przepisów;
8) w przypadku, gdy strony uznają że dla prawidłowej realizacji umowy konieczne jest dokonanie zmian, a nie można było ich przewidzieć, w chwili zawarcia umowy.
2.. Zaoferowane ceny jednostkowe nie ulegną zmianie, przez cały czas obowiązywania umowy, z wyjątkiem zaistnienia zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.),
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2215 ze zm.),
4) stawki podatku od towarów i usług, z zachowaniem ceny netto, przy czym zmiana może nastąpić z dniem wejścia w życie stosownego aktu prawnego,
5) cen produktów objętych umową wprowadzone aktami prawnymi wydanymi przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w przypadku:
a) objęcia ich refundacją na podstawie decyzji administracyjnej, z której wynika zmiana dotychczasowej ceny;
b) zmiany decyzji administracyjnej o objęciu produktu leczniczego refundacją w zakresie jego urzędowej ceny zbytu, przy jednoczesnym wskazaniu tegoż produktu leczniczego jako podstawę limitu;
2. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wyżej wymienionych zmianach, o ile te zmiany miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę niniejszej umowy.
3. W przypadku wnioskowania o podwyższenie cen w stosunku do złożonej oferty, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania i udokumentowania, jaki zmiany wskazane § 7 ust. 1 mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy. Wskazane zmiany, z zastrzeżeniem § 7 ust. 1, mogą zostać wprowadzone wyłącznie aneksem do umowy, po uprzedniej ich akceptacji przez strony umowy. W przypadku obniżenia cen, Zamawiający ma prawo zwrócić Wykonawcy o przedstawienie niezbędnych do negocjacji dokumentów.
|
IV 4 4 data |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych sterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych sterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych sterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych sterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych sterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych sterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych sterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych sterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych sterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych sterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych niesterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych niesterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych niesterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych niesterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
22
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych niesterylnych Szczególowe informacje dotyczące specyfikacji technicznej oraz ilości poszczególnego asortymentu zostały określone w załacznikach pn. Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |