Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubaczowie

Publication date 2020-07-08
End date 2020-07-21 00:00:00
Instytucja Powiat Lubaczowski
Miejscowość Lubaczów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559359-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w okresie kolejnych 36 miesięcy tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubaczowie w następujących szacunkowych ilościach:
Tablice zwyczajne samochodowe jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 9000;
Tablice zwyczajne samochodowe jedno i dwurzędowe (przyczepy) 1 szt. x 700;
Tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 50;
Tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 50;
Tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 25;
Tablice motocyklowe zwyczajne 1 szt. x 1500;
Tablice motocyklowe indywidualne 1 szt. x 25;
Tablice motocyklowe zabytkowe 1 szt. x 50
Tablice motocyklowe tymczasowe 1 szt. x 15;
Tablice motorowerowe zwyczajne 1 szt. x 600;
Tablice motorowerowe tymczasowe 1 szt. x 15;
Tablice samochodowe jedno i dwurzędowe (napęd elektryczny) 1 kpl. x 5;
Tablice motocyklowe (napęd elektryczny) 1 sz. x 5
Tablice motorowerowe (napęd elektryczny) 1 szt. x 5;
Tablice samochodowe jednorządowe zmniejszone 1 kpl. x 150
Tablice samochodowe zmniejszone (napęd elektryczny) 1 kpl. x 5
Tablice samochodowe zmniejszone tymczasowe 1 kpl. x 10
Tablice samochodowe jedno i dwurzędowe profesjonalne 1 szt. 25;
Tablice motocyklowe profesjonalne 1 sz. x 25;
Tablice motorowerowe profesjonalne 1 szt. 25
Wtórniki tablic 1 szt. x 400.

2. Zamawiający wymaga, aby tablice były wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa tj. zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.).
3. Zamawiający wymaga od wykonawców nieodpłatnego odbioru z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lubaczowie oraz fizycznego zniszczenia (kasacja), w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania.
4. Zamawiający wymaga dostawy tablic do siedziby zamawiającego na koszt wykonawcy.
5. Dostarczane przez Wykonawcę tablice rejestracyjne muszą posiadać aktualny certyfikat potwierdzający zgodność produktu z obowiązującymi normami technicznymi wydany przez Zakład Certyfikacji i Badań Instytutu Transportu Samochodowego lub inny równoważny dokument.
6. Zamawiający wymaga aby wtórniki oraz pojedyncze egzemplarze tablic, Wykonawca wykonał i dostarczył w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie dostarczyć na nośniku elektronicznym np. CD-ROM i zainstalować Zamawiającemu aplikację komputerową (oprogramowanie) służącą automatycznemu tworzeniu, przesyłaniu drogą elektroniczną, weryfikacji i kontroli zamówień oraz tworzeniu u Zamawiającego bazy danych zamówień, której funkcjonalność winna umożliwić Zamawiającemu:
tworzenie zamówień na wszystkie rodzaje tablic, w tym wtórniki tablic rejestracyjnych,
wysyłanie zamówień w formie elektronicznej,
elektroniczną akceptację przesłanych zamówień i weryfikację terminu realizacji,
kontrolę stanu realizowanej umowy poprzez automatyczne ewidencjonowanie zamówień oraz weryfikację ich pod względem ilości i wartości zamówionych tablic rejestracyjnych,
utworzenie u Zamawiającego bazy danych zawierającej co najmniej dane dotyczące wykorzystanych numerów rejestracyjnych oraz historię zamówień,
gospodarkę numerami polegającą na automatycznej weryfikacji wykorzystanych wyróżników zabezpieczającą przed błędami w zamówieniach,
korzystanie z bazy (wewnętrznej programu) zawierającej wszystkie dostępne wyróżniki tablic określone przepisami prawa oraz aktualizację tej bazy drogą elektroniczną.
Ponadto wybrany Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie przeszkolić pracowników z zakresu obsługi ww. oprogramowania. Opis oprogramowania należy dołączyć do oferty w formie papierowej.
8. Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae76da7e-1a20-4371-a488-97c72e5c68c1
Biuletyn 559359-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Lubaczowski
Regon 65090028100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jasna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lubaczów
Zamawiajacy kod pocztowy 37-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 328 700
Zamawiajacy fax 166 328 709
Zamawiajacy email j.wojciechowski@lubaczow.powiat.pl
Adres strony url www.powiatlubaczowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiatlubaczowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatlubaczowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub przez posłańca/kuriera w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Lubaczowski, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 9 - sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubaczowie
Numer referencyjny K.2601.136.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w okresie kolejnych 36 miesięcy tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubaczowie w następujących szacunkowych ilościach: Tablice zwyczajne samochodowe jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 9000; Tablice zwyczajne samochodowe jedno i dwurzędowe (przyczepy) 1 szt. x 700; Tablice samochodowe indywidualne jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 50; Tablice samochodowe zabytkowe jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 50; Tablice samochodowe tymczasowe jedno i dwurzędowe 1 kpl. x 25; Tablice motocyklowe zwyczajne 1 szt. x 1500; Tablice motocyklowe indywidualne 1 szt. x 25; Tablice motocyklowe zabytkowe 1 szt. x 50 Tablice motocyklowe tymczasowe 1 szt. x 15; Tablice motorowerowe zwyczajne 1 szt. x 600; Tablice motorowerowe tymczasowe 1 szt. x 15; Tablice samochodowe jedno i dwurzędowe (napęd elektryczny) 1 kpl. x 5; Tablice motocyklowe (napęd elektryczny) 1 sz. x 5 Tablice motorowerowe (napęd elektryczny) 1 szt. x 5; Tablice samochodowe jednorządowe zmniejszone 1 kpl. x 150 Tablice samochodowe zmniejszone (napęd elektryczny) 1 kpl. x 5 Tablice samochodowe zmniejszone tymczasowe 1 kpl. x 10 Tablice samochodowe jedno i dwurzędowe profesjonalne 1 szt. 25; Tablice motocyklowe profesjonalne 1 sz. x 25; Tablice motorowerowe profesjonalne 1 szt. 25 Wtórniki tablic 1 szt. x 400. 2. Zamawiający wymaga, aby tablice były wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa tj. zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.). 3. Zamawiający wymaga od wykonawców nieodpłatnego odbioru z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lubaczowie oraz fizycznego zniszczenia (kasacja), w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania. 4. Zamawiający wymaga dostawy tablic do siedziby zamawiającego na koszt wykonawcy. 5. Dostarczane przez Wykonawcę tablice rejestracyjne muszą posiadać aktualny certyfikat potwierdzający zgodność produktu z obowiązującymi normami technicznymi wydany przez Zakład Certyfikacji i Badań Instytutu Transportu Samochodowego lub inny równoważny dokument. 6. Zamawiający wymaga aby wtórniki oraz pojedyncze egzemplarze tablic, Wykonawca wykonał i dostarczył w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie dostarczyć na nośniku elektronicznym np. CD-ROM i zainstalować Zamawiającemu aplikację komputerową (oprogramowanie) służącą automatycznemu tworzeniu, przesyłaniu drogą elektroniczną, weryfikacji i kontroli zamówień oraz tworzeniu u Zamawiającego bazy danych zamówień, której funkcjonalność winna umożliwić Zamawiającemu: tworzenie zamówień na wszystkie rodzaje tablic, w tym wtórniki tablic rejestracyjnych, wysyłanie zamówień w formie elektronicznej, elektroniczną akceptację przesłanych zamówień i weryfikację terminu realizacji, kontrolę stanu realizowanej umowy poprzez automatyczne ewidencjonowanie zamówień oraz weryfikację ich pod względem ilości i wartości zamówionych tablic rejestracyjnych, utworzenie u Zamawiającego bazy danych zawierającej co najmniej dane dotyczące wykorzystanych numerów rejestracyjnych oraz historię zamówień, gospodarkę numerami polegającą na automatycznej weryfikacji wykorzystanych wyróżników zabezpieczającą przed błędami w zamówieniach, korzystanie z bazy (wewnętrznej programu) zawierającej wszystkie dostępne wyróżniki tablic określone przepisami prawa oraz aktualizację tej bazy drogą elektroniczną. Ponadto wybrany Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie przeszkolić pracowników z zakresu obsługi ww. oprogramowania. Opis oprogramowania należy dołączyć do oferty w formie papierowej. 8. Wykonawca udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży aktualne zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. u. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualne zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. u. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.)
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z dowodami określającymi, czy dostawy te zostały wykonane (są wykonywane) należycie (co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł.). Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest przedstawić uzasadnione przyczyny o obiektywnym charakterze, z powodu których nie jest w stanie przedstawić referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane.
Czy wadium 1
Wadium 1 Składana oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN. 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr 57 9101 0003 2001 0003 6650 0008. 5 Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzenia dokonania przelewu na wskazany rachunek bankowy. W tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania z dopiskiem – wadium. 6 Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu w formie elektronicznej – z zastrzeżeniem, że będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych przez wykonawcę gwarancji / poręczenia do jego wystawienia. Wadium w formie elektronicznej należy przesłać na adres email: powiat@lubaczow.powiat.pl. 7 Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13. 9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 14 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)