GuidZP400 |
379920c9-b606-4087-9321-10b27cd7d1ba
|
Biuletyn |
559383-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
|
Regon |
13240000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gagarina
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 114 010
|
Zamawiajacy fax |
566 542 944
|
Zamawiajacy email |
bzp@umk.pl
|
Adres strony url |
https://www.umk.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Aparatury Naukowej, ul. Gagarina 11 (pok. nr 418), 87 - 100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa: część 1: robota, część 2: systemu wizyjnego i zestawu kurtyn bezpieczeństwa.
|
Numer referencyjny |
ZP-113.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) w części 1 zamówienia – robota, 2) w części 2 zamówienia – systemu wizyjnego i zestawu kurtyn bezpieczeństwa, zwanych dalej „sprzętem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5a/5b do SIWZ - odpowiednio do części zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny oferowanego sprzętu, tj. opis techniczny i/lub katalog producenta, które pozwolą na ocenę zgodności oferowanego sprzętu i jego wszystkich elementów z wymaganiami określonymi w załączniku nr 5a/5b do SIWZ (odpowiednio do części zamówienia). Zamawiający dopuszcza opis techniczny w języku angielskim, bez tłumaczenia na język polski.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa robota.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
126
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa robota. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5a do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa systemu wizyjnego i zestawu kurtyn bezpieczeństwa.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu wizyjnego i zestawu kurtyn bezpieczeństwa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5b do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |