Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie

Publication date 2020-07-08
End date 2020-07-23 00:00:00
Instytucja Powiat Rypiński
Miejscowość Rypin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558132-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: meble i lampę stojącą do pokoju dziennego/świetlicy, meble do pomieszczeń administracji, meble do gabinetów, meble do kuchni, meble do magazynu żywności, meble do pomieszczenia socjalnego i pokoju wychowawców, meble do pokoju odwiedzin oraz meble i lampki na biurka do pokoju wychowanków.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dd7b1bed-e369-4fd4-be3a-5ea9de0cdcab
Biuletyn 558132-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Rypiński
Regon 91086670300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Rypin
Zamawiajacy kod pocztowy 87-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 802 432
Zamawiajacy fax 542 802 549
Zamawiajacy email zp@powiatrypinski.pl
Adres strony url bip.powiatrypinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałania 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną Schemat: Placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodzinne domy dziecka w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiatrypinski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiatrypinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pok. 211 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie
Numer referencyjny ZP.272.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: meble i lampę stojącą do pokoju dziennego/świetlicy, meble do pomieszczeń administracji, meble do gabinetów, meble do kuchni, meble do magazynu żywności, meble do pomieszczenia socjalnego i pokoju wychowawców, meble do pokoju odwiedzin oraz meble i lampki na biurka do pokoju wychowanków.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-27T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Planowany termin wykonania zamówienia: od 17 do 27 listopada 2020 r. W związku z tym, że termin realizacji zamówienia uzależniony jest od terminu oddania do użytkowania placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie Zamawiający zastrzega możliwość przyspieszenia lub opóźnienia terminu wykonania zamówienia o 14 dni. O ostatecznym terminie wykonania zamówienia Zamawiający zawiadomi Wykonawcę z czternastodniowym wyprzedzeniem.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną dostawę mebli o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto; W przypadku, gdy wartość dostaw będzie wyrażona w innych walutach muszą zostać przeliczone wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeżeli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy; 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej; 3) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 4) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający może od umowy odstąpić w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy - w terminie 30 (trzydziestu) dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu dostawy, o którym mowa w § 3 umowy o okres proporcjonalny do czasu opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie było następstwem siły wyższej. 3. Przez siłę wyższą, o której mowa w ust. 2, należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Zamawiający lub Wykonawca, przy zachowaniu należytej staranności ogólnie wymaganej dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, nie mogli przewidzieć i im przeciwdziałać. 4. Wystąpienie przesłanki uzasadniającej konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca musi udokumentować, a dokumenty uzasadniające przyczyny opóźnienia załączyć do wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy. 5. Nie jest dopuszczalna zmiana po stronie Wykonawcy z wyjątkiem: sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 6. W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w wypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego, uniemożliwiających odbiór dostawy, Zamawiający może zmienić termin lub miejsce dostawy zawiadamiając o tym Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest – Powiat Rypiński mający swoją siedzibę przy ul. Warszawskiej 38, 87-500 Rypin, reprezentowany przez Starostę Rypińskiego, 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym jest Pani Elżbieta Trzcińska adres e-mail: ido@powiatrypinski.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup, dostawę i montaż mebli w ramach realizacji projektu Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej typu specjalistyczno-terapeutycznego w Rypinie, znak sprawy ZP.272.5.2020. 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; 5. osoby oraz podmioty na podstawie przepisów ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 z późn. zm.) oraz inne podmioty przewidziane w przepisach prawa, 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisy dotyczące realizacji projektów współfinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych określonych w postępowaniu przetargowym, znak sprawy ZP.272.5.2020 jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy, 8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ani poddawane profilowaniu stosowanie do art. 22 RODO; 9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych, 10. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 11. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Przedłużony okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)