Produkty z tworzyw sztucznych II

Publication date 2020-07-13
End date 2020-07-20 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561170-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą produktów z tworzyw sztucznych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej, niezbędnych do wykonywania badań laboratoryjnych. Zamówienie do 139 000 euro.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 41c353bf-923b-4147-b5fc-dc77e7281138
Biuletyn 561170-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
Regon 92462000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Wielkopolskich
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-090
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 3392100,
Zamawiajacy fax 52 3221352
Zamawiajacy email przetargi@weterynaria.bydgoszcz.pl,
Adres strony url www.bip.wiw.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wiw.bydgoszcz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wiw.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa, osobiście lub operator pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, 85-090 Bydgoszcz, ul. Powstańców Wielkopolskich 10
Nazwa nadana zamowieniu Produkty z tworzyw sztucznych II
Numer referencyjny WIWa.272.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą produktów z tworzyw sztucznych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej, niezbędnych do wykonywania badań laboratoryjnych. Zamówienie do 139 000 euro.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3 Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1 Prospekty lub katalogi potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. 2. Certyfikaty jałowości (dla pozycji 1,2) 2 Próbki (dla pozycji 1,2) - zgodnie wymaganiami ogólnymi.
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy - załącznik nr 1, formularz cenowy - załącznik nr 2, wzór umowy - załącznik nr 5
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin ważności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)