Dostawa drobnego sprzętu medycznego - 4 zadania

Publication date 2020-07-14
End date 2020-07-22 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561734-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa drobnego sprzętu medycznego – 4 zadania.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności:
załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
załącznik nr 2 – Formularz Oferty
załącznik nr 3/1 – Formularz Cenowy – zadanie 1
załącznik nr 3/2 – Formularz Cenowy – zadanie 2
załącznik nr 3/3 – Formularz Cenowy – zadanie 3
załącznik nr 3/4 – Formularz Cenowy – zadanie 4

Dodatkowe informacje

GuidZP400 10debfb4-35d7-49a1-b8d2-2244e79189d1
Biuletyn 561734-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Regon 35137588600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wielicka
Zamawiajacy adres numer domu 265
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-663
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 658 39 79 ,
Zamawiajacy fax 12 658 39 79
Zamawiajacy email zp@usdk.pl,
Adres strony url szpitalzdrowia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.usdk.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.usdk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pisemne skladane osobiście lub przesyłką
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30 -663 Kraków Dziennik Podawczy (pokój KO-22 budynek Rehabilitacja) z adnotacją: dla Działu Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego - 4 zadania
Numer referencyjny EZP-271-2-52/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa drobnego sprzętu medycznego – 4 zadania. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załącznik nr 3/1 – Formularz Cenowy – zadanie 1 załącznik nr 3/2 – Formularz Cenowy – zadanie 2 załącznik nr 3/3 – Formularz Cenowy – zadanie 3 załącznik nr 3/4 – Formularz Cenowy – zadanie 4
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 391799,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie określa warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (fakultatywna przesłanka wykluczenia). 2. Dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia o wprowadzeniu do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub powiadomienie dokonania zgłoszenia lub przeniesienia do bazy danych na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010 r. – o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020, poz. 186)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter, zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa Załącznik nr 1 do SIWZ IPU.
IV 4 4 data 2020-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu medycznego - Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 274425,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Zmawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą próbek min 3 sztuki dla każdej pozycji
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa drobnego sprzętu medycznego – 4 zadania. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załącznik nr 3/1 – Formularz Cenowy – zadanie 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu medycznego - Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 39730,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Zawawiający wymaga dostarczenia próbek min po 3 sztuki dla każdej pozycji
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa drobnego sprzętu medycznego – 4 zadania. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załącznik nr 3/2 – Formularz Cenowy – zadanie 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu medycznego - Zadanine 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1300,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Zmawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą próbek min 3 sztuki dla każdej pozycji
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa drobnego sprzętu medycznego – 4 zadania. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załącznik nr 3/3 – Formularz Cenowy – zadanie 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu medycznego 4 zadania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 76344,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Zmawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą próbek min 3 sztuki dla każdej pozycji
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa drobnego sprzętu medycznego – 4 zadania. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załącznik nr 3/4 – Formularz Cenowy – zadanie 4
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)