Odnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego

Publication date 2020-07-15
End date 2020-07-23 00:00:00
Instytucja Narodowe Forum Muzyki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561984-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 części:
Część 1: Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego projektowanie.
Część 2: Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego projektowanie graficzne.
Część 3: Dostawa subskrypcji oprogramowania antywirusowego.
Część 4: Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31d37607-5b34-4fe1-be44-d9f7aea83104
Biuletyn 561984-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowe Forum Muzyki
Regon 22414470000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-071
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 343 85 28
Zamawiajacy fax 71 330 52 12
Zamawiajacy email karolina.wasowicz@nfm.wroclaw.pl
Adres strony url http://bip.nfm.wroclaw.pl/nfm/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-20
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.nfm.wroclaw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.nfm.wroclaw.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego, Pl. Wolności 1, 50-071 Wrocław, wejście od ul. Krupniczej, Sekretariat (IV piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Odnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Numer referencyjny FZP.261.PN10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest odnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 części: Część 1: Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego projektowanie. Część 2: Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego projektowanie graficzne. Część 3: Dostawa subskrypcji oprogramowania antywirusowego. Część 4: Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w niniejszym punkcie, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione - w formie oryginału: Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień ustawy Pzp. 2. Strony przewidują możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych; 2) w przypadku zawarcia umowy z osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą do umowy zostaną wprowadzone zapisy dot. klauzuli informacyjnej RODO - §13 projektu umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku – dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano), 4) sposobu rozliczenia umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie NFM lub okolicznościami niezależnymi zarówno od NFM jak i od Wykonawcy, 3. Strony mogą również dokonać odpowiedniej zmiany postanowień Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 3a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych, obowiązujących przepisów. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 3b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokość minimalnej stawki godzinowej. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 3c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 7. Obowiązek wykazania, iż zmiany określone w pkt 3b) i c) mają bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 8. W celu dokonania zmian umowy, o których mowa w pkt 3 b) i c), Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie kalkulacje i dokumenty, w tym m.in. kopie umów z pracownikami realizującymi przedmiot zamówienia, dokumenty/deklaracje ZUS: a) potwierdzające zasadność i bezpośredni wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia, b) określające stopień w jakim zmiana, o której mowa w pkt 3 b) i c) wpłynie na wysokość wynagrodzenia. 9. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zapisami pkt 8 niniejszego działu nastąpi od dnia: a) wejścia w życie przepisów uzasadniających zmianę, jeżeli Wykonawca złoży wniosek w terminie do 30 dni, licząc od dnia wejścia w życie tych przepisów, lub b) złożenia wniosku przez Wykonawcę, jeżeli wniosek wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu określonego w pkt 9a) niniejszego działu. 10. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie NFM nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 11. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany nr rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV 4 4 data 2020-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego projektowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.1 Zakup subskrypcji posiadanej licencji oprogramowania wspierającego projektowanie dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego Przedmiotem zamówienia jest 12-miesięczna subskrypcja na licencje AutoCad, lub równoważnego. Wymagane jest: Okres zamawianej subskrypcji: 01.08.2020r. – 31.07.2021r. Numer kontraktu: 110002678778 Wymagania zamawiającego: Nazwa Wersja Ilość Informacje dodatkowe (kryteria równoważności) Autodesk AutoCAD, lub równoważny 12-miesięczna 1 - natywne, nie poprzez import/eksport, wsparcie formatu AutoCAD DWG R2021 - obsługa formatów DXF, DWT, DWF - szkicowanie 2D - modelowanie 3D - wsparcie dla Windows 10 Subskrypcje będą dostarczone poprzez dołączenie ich do konta, założonego na platformie producenta oprogramowania, na adres e-mail: it@nfm.wroclaw.pl 1.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych wyżej. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte określenia wskazujące znaki towarowe, patent, symbol, producenta lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego oraz winien przedstawić dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającą równoważność złożonej oferty do przedmiotu zamówienia. 1.3 Płatność za wyżej wymienione licencje będzie jednorazowa.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa subskrypcji oprogramowania wspierającego projektowanie graficzne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-11-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-11-03T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 2.1 Zakup subskrypcji licencji oprogramowania graficznego dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego Przedmiotem zamówienia jest 24-miesięczna subskrypcja licencji na pakiet oprogramowania Adobe Creative Cloud wykorzystywanego obecnie przez Narodowe Forum Muzyki m. Witolda Lutosławskiego, lub równoważnego Okres zamawianej subskrypcji: 04.11.2020r. – 03.11.2022r. Subskrypcje mają być dopisane do obecnego konta NFM definiowanego przez podany poniżej numer VIP. 2.2. Płatność za wyżej wymienione licencje odbywać się będzie w rozliczeniu miesięcznym. Wymagania zamawiającego: Nazwa Wersja Ilość Informacje dodatkowe Adobe Creative Cloud, lub równoważnego 24-miesięczna 11 Adobe Creative Cloud Teams EDU Multi European Languages Named Nr VIP: E3B2E564E3EF1EAFB97A cechy równoważności wskazane w pkt 2.4 OPZ. 2.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych wyżej. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte określenia wskazujące znaki towarowe, patent, symbol, producenta lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego oraz winien przedstawić dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającą równoważność złożonej oferty do przedmiotu zamówienia. 2.4. Przez oprogramowanie równoważne Zamawiający rozumie oprogramowanie spełniające następujące warunki poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:  Program do obróbki i tworzenia obrazów. Program musi posiadać co najmniej funkcje łączenia i ulepszania zdjęć cyfrowych, projektowania witryn internetowych i aplikacji na urządzenia przenośne, a także opracowywania grafiki 3D, wideo i innych materiałów,  Program do obróbki grafiki wektorowej umożliwiający tworzenie logo, ikon, szkiców, typografii i złożonych ilustracji na potrzeby materiałów drukowanych, stron internetowych, aplikacji interaktywnych, filmów czy zawartości dla urządzeń przenośnych,  Program do projektowania stron i definiowania układów umożliwiający pracę zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach przenośnych,  Program zapewniający obsługę, tworzenie, inspekcję wstępną i publikowanie dowolnych materiałów w tym np. książek, broszur drukowanych, czasopism cyfrowych, książek elektronicznych i interaktywnych dokumentów online oraz formularzy PDF,  Program do montażu wideo umożliwiający obróbkę materiałów dowolnego typu w natywnych formatach, a także tworzenie profesjonalnych produkcji filmowych, telewizyjnych i internetowych,  100GB przestrzeni w chmurze,  Typekit Portfolio (pełna biblioteka czcionek),  Możliwość generowania arkuszy styli w oparciu o zaprojektowane ekrany oraz makiety,  Równoległe projektowanie dla różnych rozdzielczości ekranów,  Wzorowe skalowanie oraz wypełnianie kształtów kolorami,  Importowanie dostępnych bibliotek,  Oprogramowanie powinno umożliwiać edycję plików rozszerzeniach: RLE, LZW, CCITT, PSD, PDF, XD, AI, IDEA, SKET, JPG, SVG, PXR, TIFF, WMF,  Zestaw oprogramowania musi być dostępny w chmurze w najbardziej aktualnej wersji przez cały okres trwania umowy, w wersji językowej angielskiej lub polskiej. Musi posiadać narzędzia pozwalające na tworzenie i edycję zdjęć, grafiki rastrowej i wektorowej oraz nagrań audio i wideo na urządzeniach przenośnych. Oprogramowanie musi pracować poprawnie w środowiskach: Mac OS X 10.13, 10.14 i nowszym oraz Microsoft Windows 8, Windows 10 i nowszym. Dostęp do plików pomocy, samouczków i wsparcia telefonicznego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa subskrypcji oprogramowania antywirusowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-06T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2023-09-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 3.1 Zakup kontynuacji subskrypcji oprogramowania antywirusowego Eset, lub nowego rozwiązania równoważnego dla konta Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego Przedmiotem zamówienia jest licencja na pakiet oprogramowania Eset Endpoint Antivirus Client, wykorzystywanego obecnie przez Narodowe Forum Muzyki, lub równoważnego. (tj.. Okres zamawianej subskrypcji: 6.09.2020r. – 5.09.2023r. Subskrypcje mają być dopisane do obecnego konta NFM. 3.2. Płatność za wyżej wymienione licencje będzie jednorazowa. Wymagania zamawiającego: Nazwa Wersja Ilość Informacje dodatkowe Eset Endpoint Antivirus Client, lub równoważny 36 - miesięczna 220 Identyfikator publiczny licencji: 33C-V6N-DVX cechy równoważności wskazane w pkt 3.5 OPZ. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych wyżej. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte określenia wskazujące znaki towarowe, patent, symbol, producenta lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego oraz winien przedstawić dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającą równoważność złożonej oferty do przedmiotu zamówienia. 3.4. Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego równoważnego rozwiązania systemu antywirusowego pod warunkiem dostarczenia nowych licencji nowego oprogramowania zgodnie z ilościami podanymi w pkt. 3.2. OPZ, spełniającego wszystkie określone OPZ minimalne wymagania funkcjonalne. 3.5. System antywirusowy, dla rozwiązania równoważnego, musi spełniać następujące wymagania:  umożliwia automatyczną (zdalną) instalację na stacjach klienckich, bez konieczności posiadania dostępu do internetu,  umożliwia automatyczną dystrybucję bazy sygnatur wirusów i aktualizację komponentów programu w sieci wydzielonej, bez dostępu do internetu (funkcjonalność serwera kopii dystrybucyjnej),  umożliwia automatyczne wykrywanie i usuwanie innego oprogramowania antywirusowego podczas instalacji,  umożliwia ukrycie interfejsu przed użytkownikiem końcowym,  posiada kwarantannę spyware oraz riskware,  posiada wbudowane narzędzie do analizy i gromadzenia wszystkich ważnych informacji o danym komputerze, oraz zarządzania bezpieczeństwem komputerów, bez konieczności korzystania z zewnętrznych stron internetowych, w szczególności o następujących funkcjonalnościach: a) możliwość instalacji konsoli zarządzania niezależnie na kilku wybranych stacjach, b) konsola zarządzająca zapewniająca automatyczną synchronizację z active directory, c) umożliwia stworzenia pliku diagnostyczny do analizy problemów, d) posiada narzędzie ręcznej aktualizacji stacji roboczych we wszystkich sygnaturach dla poszczególnych silników skanujących.  posiada funkcję automatycznego powiadamiania użytkownika oraz administratora o pojawiających się zagrożeniach, wraz z określeniem, czy stacja robocza jest odpowiednio zabezpieczona,  posiada funkcjonalność umożliwiającą zastosowanie reguł dla podłączanych urządzeń w zależności od zalogowanego użytkownika,  jest wyposażony w system zapobiegania włamaniom działający na hoście, zapewniający pracę z regułami, gdzie aplikacja automatycznie tworzy i wykorzystuje reguły. Tworzenie reguł musi odbywać się co najmniej w oparciu o: aplikacje źródłowe, pliki docelowe, aplikacje docelowe, elementy docelowe rejestru systemowego,  umożliwia całkowitą, niekolidującą z pracą systemu operacyjnego i automatyczną deinstalację programu antywirusowego na stacji klienckiej,  do uruchomienia serwera centralnej administracji, nie jest wymagane instalowanie dodatkowych, płatnych silników baz danych. Serwer centralnej administracji musi mieć własną wbudowaną bazę danych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-11-13T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-12T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 4.1 Zakup subskrypcji licencji: Microsoft – Office 365, aktualny pakiet oprogramowania wykorzystywanego obecnie przez Narodowe Forum Muzyki, lub równoważnego oprogramowania. 4.1.1 Wykonawca zapewni funkcjonalną zgodność i ciągłość udzielonych licencji w ramach posiadanej przez NFM subskrypcji Office365 związanej z kontem nfmwroclaw.onmicrosoft.com (numer ID 65996542). Obecna subskrypcja obejmuje okres 12 miesięcy kalendarzowych i wygasa 12.11.2020 roku. 4.1.2 Ilość wymaganych licencji typu Enterprise + Business Essentials: a) 125 szt. licencji Office 365 Enterprise E3 PN: 796b6b5f613c4e24a17ceba730d49c02 b) 75 szt. licencji Office 365 Business Essentials PN: bd938f12058f4927bba3ae36b1d2501c 4.1.3 Licencje mogą być dostarczane w modelu CSP. 4.2 Wdrożenie oraz wsparcie rozwiązań Microsoft – Office 365 (lub równoważnego oprogramowania) przez okres 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia subskrypcji dostarczonego oprogramowania, polegającym na: a) świadczeniu wsparcia technicznego do Usługi Office 365 (lub równoważnego) świadczonej przez producenta tj. Microsoft (lub równoważnego) zgodnie z Umową oraz postanowieniami Regulaminu Usług Microsoft (lub równoważnego), a także postanowieniami licencji NFM dostępnej na stronie Producenta, b) zapewnieniu wsparcia osoby posiadającej odpowiednią wiedzę i doświadczenie, w procesie planowania migracji wraz z czynnym doradztwem w trakcie jej przeprowadzania poprzez umożliwienie kontaktu ze Specjalistą w godzinach od 9.00 do 17.00, od poniedziałku do piątku. Strony w trybie wiadomości elektronicznej ustalą kanały komunikacji ze Specjalistą oraz osoby uprawnione po stronie NFM do kontaktu ze Specjalistą, z zastrzeżeniem że czas reakcji Specjalisty nie może być dłuższy niż 6 roboczogodzin od momentu zgłoszenia. c) zapewnieniu wsparcia Indywidualnego Specjalisty ds. Produktów Microsoft (lub równoważnego) w trakcie korzystania z usługi Office 365 (lub równoważnego), które będzie realizowane przez osobę wskazaną przez Wykonawcę- Indywidualnego Specjalistę ds. Produktów Microsoft (lub równoważnego), reprezentującego w Microsoft (lub równoważnego) sprawach zgłoszeń technicznych Strony dotyczących Office 365 (lub równoważnego), d) zapewnieniu wsparcia w zakresie konfiguracji oraz spraw i zgłoszeń technicznych dotyczących Usługi Office 365 (lub równoważnego), z tym, że Strony w trybie wiadomości elektronicznej w miarę potrzeby będą ustalały szczegółowe zasady wykonania tego wsparcia, e) zapewnieniu wsparcia dla Użytkowników końcowych obejmującego udzielanie informacji w zakresie podstawowych konfiguracji, instalacji, przyjmowania zgłoszeń wymagających weryfikacji/konsultacji, konsultacji technicznych dotyczących Usługi Office 365 (lub równoważnego) poprzez udostępnienie dedykowanej infolinii, bezpłatnej, dostępnej całodobowo, przez 7 dni w tygodni, dla Użytkowników końcowych. 4.3 Zamawiający wymaga zaoferowania oprogramowania i usług określonych z płatnością rozłożoną na 12 równych miesięcznych rat. 4.4 Zamawiający informuje, że spełnia wymagania Microsoft dla licencji typu Goverment. 4.5 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych wyżej. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte określenia wskazujące znaki towarowe, patent, symbol, producenta lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego oraz winien przedstawić dokumentację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającą równoważność złożonej oferty do przedmiotu zamówienia. 4.6 Oprogramowanie biurowe, dla rozwiązania równoważnego, musi spełniać następujące wymagania:  pakiet oprogramowania biurowego powinien zawierać przede wszystkim: edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do przygotowywania prezentacji multimedialnych, narzędzie do zarządzania i wymiany poprzez usługę internetową poczty e-mail wraz z kalendarzem, kontaktami.  musi umożliwiać odczyt i edycję dokumentów dostępnych poprzez webowe aplikacje biurowe,  Zamawiający oczekuje dostawy oprogramowania w modelu licencyjnym CSP i nie dopuszcza zaoferowania licencji w ramach licencjonowania zbiorowego OPEN,  musi umożliwiać współpracę grupową na dokumentach (platformy SharePoint),  musi umożliwiać spotkania - wideokonferencje webowe, wiadomości tekstowe, video, status obecności,  musi zapewnić minimum 1 TB przestrzeni osobistej do przechowywania dokumentów i dostępu na komputerach, tabletach i smartfonach,  musi umożliwiać ochronę przed spamem i złośliwym oprogramowaniem,  musi dawać gwarancję dostępności na poziomie 99,9%,  musi umożliwiać udostępnienie repozytorium dokumentów które musi zapewnić usługę przestrzeni dyskowej o pojemności minimum 1 TB dla każdego użytkownika. Repozytorium musi umożliwiać użytkownikom pakietów biurowych na traktowanie go jako własnego dysku, synchronizację zawartości wybranego folderu ze stacji roboczej do repozytorium przypisanego danemu użytkownikowi na bazie niezaprzeczalnego uwierzytelnienia, synchronizację zawartości repozytorium z wieloma urządzeniami w ramach uprawnień użytkownika (właściciela] repozytorium,  musi pozwalać na dostęp użytkownikom do wszystkich elementów usługi na zasadzie niezaprzeczalnego uwierzytelnienia wykorzystującego mechanizm logowania pozwalający na autoryzację użytkowników w usłudze,  musi pozwalać na dostęp do portalu administracyjnego do zarządzania usługą oraz zasadami grup,  w okresie obowiązywania subskrypcji usługa będzie przechowywać dane i umożliwiać uprawnione przetwarzanie danych, które pozostają wyłączną własnością Zamawiającego; po zakończeniu okresu subskrypcji, w przypadku podjęcia decyzji o braku jej kontynuacji, Usługa będzie przechowywać dane Zamawiającego, które zostały w niej zapisane, na koncie o ograniczonej funkcjonalności przez 90 dni od daty wygaśnięcia lub wypowiedzenia subskrypcji w celu umożliwienia ich odzyskania,  po upływie tego 90-dniowego okresu przechowywania konto związane z subskrypcją usługi zostanie wyłączone, a dane Zamawiającego zostaną usunięte,  dostęp do usługi musi być możliwy z dowolnego urządzenia klasy PC, tabletu lub telefonu wyposażonego w system operacyjny Android, Windows lub Apple OS,  subskrypcja ma uprawniać każdego użytkownika do instalacji pakietu biurowego na minimum 5 urządzeniach klienckich,  subskrypcja usługi musi umożliwiać zmianę jej przypisania do innego użytkownika będącego pracownikiem Zamawiającego,  wymagane jest zobowiązanie umowne gwarantujące pozostawanie własnością Zamawiającego wszelkich danych przetwarzanych w usłudze,  centra przetwarzania świadczące Usługę muszą znajdować się na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego,  usługa musi odpowiadać wymaganiom prawa Europejskiego w zakresie ochrony danych osobowych w tym realizować zapisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 („RODO"),  usługa musi zapewniać szyfrowanie danych przesyłanych za pomocą sieci publicznych,  usługa ma zapewniać usunięcie danych Zamawiającego po zakończeniu okresu jej subskrypcji,  usługa hostowana on-line musi zawierać subskrypcję pakietu biurowego spełniającego następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: a) dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit, b) wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: c) pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika z możliwością przełączania wersji językowej interfejsu na inne języki, w tym język angielski, prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych, d) narzędzie wspomagające procesy migracji z poprzednich wersji pakietu i badania zgodności z dokumentami wytworzonymi w pakietach biurowych, e) oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentu elektronicznego w ustalonym standardzie, który spełnia następujące warunki: f) posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, g) ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Załącznikiem 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2017, poz. 2247 ze zm.), umożliwia kreowanie plików w formacie XML, h) Subskrypcja musi gwarantować aktualizację pakietu biurowego w wersji off-line o funkcjonalności nie mniejszej niż funkcjonalność pakietu on-line dla Windows, systemów operacyjnych Apple, Android.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)