Dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych

Publication date 2020-07-17
End date 2020-07-28 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
Miejscowość Nysa
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563665-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych, zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części:
Część nr 1 – dostawa protez żółciowych, sond nosowo – żołądkowych oraz balonów do ekstrakcji złogów
Część nr 2 – dostawa narzędzi do ERCP
Część nr 3 – dostawa narzędzi endoskopowych wielorazowego użytku
Część nr 4 – dostawa narzędzi endoskopowych
Część nr 5 – dostawa pętli do polipektomii
Część nr 6 – dostawa ustników wielorazowego użytku
Część nr 7 – dostawa klipsów do leczenia perforacji wraz z akcesoriami pomocniczymi
Część nr 8 – dostawa pętli do usuwania płaskich zmian

Dodatkowe informacje

GuidZP400 958b5969-ed4c-46b2-9a76-67d902c1a915
Biuletyn 563665-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
Regon 31344300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Nysa
Zamawiajacy kod pocztowy 48-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 087 830
Zamawiajacy fax 774 333 038
Zamawiajacy email zp@zoznysa.pl
Adres strony url www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać drogą pocztową lub dostarczyć osobiście do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych
Numer referencyjny ZZP-344/25/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi do zabiegów ECPW oraz akcesoriów endoskopowych, zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części: Część nr 1 – dostawa protez żółciowych, sond nosowo – żołądkowych oraz balonów do ekstrakcji złogów Część nr 2 – dostawa narzędzi do ERCP Część nr 3 – dostawa narzędzi endoskopowych wielorazowego użytku Część nr 4 – dostawa narzędzi endoskopowych Część nr 5 – dostawa pętli do polipektomii Część nr 6 – dostawa ustników wielorazowego użytku Część nr 7 – dostawa klipsów do leczenia perforacji wraz z akcesoriami pomocniczymi Część nr 8 – dostawa pętli do usuwania płaskich zmian
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Deklarację Zgodności - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (DZ. U. z 2020r. poz.186) art. 2 ust. 1 pkt. 11 (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi) 2) Certyfikat Jednostki Notyfikowanej – Deklarację Zgodności WE dla każdego wyrobu oraz dla każdego elementu zestawu (art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych „dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadcząjący przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi”): zgodnie z art. 29 i 30 ustawy o wyrobach medycznych - dla wyrobów medycznych : a/ klasy I z funkcją pomiarową b/ klasy I sterylnej c/ klasy II a d/ klasy II b e/ klasy III f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B 3) Formularz Zgłoszenia/ Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (DZ. U. z 2020r. poz. 186) art. 2.1 pkt. 2, pkt.45, art.2.4, art. 58, art. 59, art. 60, art. 61, art. 61a, art. 64, art. 100, art. 133, art. 134 oraz art.136) lub dokument potwierdzający przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych EUDAMED, o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych ( art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010r. (DZ. U. 2020r. poz. 186) 4) Materiały informacyjne dotyczące oferowanych wyrobów zawierające zdjęcie oferowanego wyrobu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia”, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim 5) Oświadczenia, że oferowany wyrób/sprzęt posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (DZ. U. Z 2020r. poz. 186) oraz z Załącznikiem Nr 1 pkt. 8 i 13 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (DZ. U. 2016r. poz. 211) - załącznik nr 5 do SIWZ 6) Oświadczenia, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami wymienionymi w SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ 7) Instrukcje dezynfekcji, mycia i sterylizacji – dotyczy wszystkich wyrobów przeznaczonych do wielorazowego użytku zgodnie z Załącznikiem Nr 1 pkt. 13.6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych ( DZ. U. z 2016r. poz. 211)
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa protez żółciowych, sond nosowo – żołądkowych oraz balonów do ekstrakcji złogów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 1 – dostawa protez żółciowych, sond nosowo – żołądkowych oraz balonów do ekstrakcji złogów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa narzędzi do ERCP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 2 – dostawa narzędzi do ERCP
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa narzędzi endoskopowych wielorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 3 – dostawa narzędzi endoskopowych wielorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa narzędzi endoskopowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 4 – dostawa narzędzi endoskopowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa pętli do polipektomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 5 – dostawa pętli do polipektomii
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa ustników wielorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 6 – dostawa ustników wielorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa klipsów do leczenia perforacji wraz z akcesoriami pomocniczymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 7 – dostawa klipsów do leczenia perforacji wraz z akcesoriami pomocniczymi
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawa pętli do usuwania płaskich zmian
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 8 – dostawa pętli do usuwania płaskich zmian
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)