GuidZP400 |
81635ce6-35b0-412c-ab01-7839055117c3
|
Biuletyn |
563648-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
|
Regon |
61141659000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-402
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
24 3645100, 3645124
|
Zamawiajacy fax |
24 3645102, 3645249
|
Zamawiajacy email |
zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalplock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalplock.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalplock.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszczone jest złożenie oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający jako środek komunikacji elektronicznej do złożenia oferty określa platformę ePUAP i MiniPortal. szczegóły w siwz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ul. Kościuszki 28 09-402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok, nr 203
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
PZOZ/DZP/382/27PN/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego z podziałem na pakiety.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33112000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
pakiet 1 : jednorazowa dostawa w terminie do 6 tygodni od chwili podpisania umowy
pakiet 2, 3, 5 : jednorazowa dostawa w terminie do 4 tygodni od chwili podpisania umowy
pakiet 4 ,6 : jednorazowa dostawa w terminie do 2 tygodni od chwili podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1)Kart katalogowych, folderów oraz innych materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich Pakietów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 5 do SIWZ;
b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ;
c) Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg załącznika nr 4 do SIWZ
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 6 do SIWZ.
Oświadczenie składane jest w odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ § 6 Zmiana zawartej umowy
|
IV 4 4 data |
2020-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33112000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Mobilny aparat USG, 3.3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2,3 i 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33112000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie do neuromonitoringu śródoperacyjnego. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2,3 i 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33164100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Kolposkop. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2,3 i 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Wirówka laboratoryjna z rotorem. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2,3 i 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Mieszadło hematologiczne, Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2,3 i 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szafa chłodnicza do przechowywania krwi w Banku Krwi, Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2,3 i 5 do SIWZ.
|
| |