Dostawa sprzętu medycznego

Publication date 2020-07-17
End date 2020-07-27 00:00:00
Instytucja Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563648-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331120008, 331641008, 380000008, 397111000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego z podziałem na pakiety.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 81635ce6-35b0-412c-ab01-7839055117c3
Biuletyn 563648-N-2020
Zamawiajacy nazwa Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Regon 61141659000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3645100, 3645124
Zamawiajacy fax 24 3645102, 3645249
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
Adres strony url www.szpitalplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalplock.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Dopuszczone jest złożenie oferty w postaci elektronicznej. Zamawiający jako środek komunikacji elektronicznej do złożenia oferty określa platformę ePUAP i MiniPortal. szczegóły w siwz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ul. Kościuszki 28 09-402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok, nr 203
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego
Numer referencyjny PZOZ/DZP/382/27PN/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego z podziałem na pakiety. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33112000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: pakiet 1 : jednorazowa dostawa w terminie do 6 tygodni od chwili podpisania umowy pakiet 2, 3, 5 : jednorazowa dostawa w terminie do 4 tygodni od chwili podpisania umowy pakiet 4 ,6 : jednorazowa dostawa w terminie do 2 tygodni od chwili podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)Kart katalogowych, folderów oraz innych materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich Pakietów.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 5 do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ; c) Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg załącznika nr 4 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 6 do SIWZ. Oświadczenie składane jest w odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ § 6 Zmiana zawartej umowy
IV 4 4 data 2020-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Mobilny aparat USG, 3.3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2,3 i 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Urządzenie do neuromonitoringu śródoperacyjnego. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2,3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33164100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Kolposkop. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2,3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Wirówka laboratoryjna z rotorem. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2,3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Mieszadło hematologiczne, Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2,3 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szafa chłodnicza do przechowywania krwi w Banku Krwi, Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2,3 i 5 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)