Dostawa wkładów filtracyjnych

Publication date 2020-07-17
End date 2020-08-04 00:00:00
Instytucja Skarb Państwa - 1 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Wałcz
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563156-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 429000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów filtracyjnych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zawartymi w „Wymaganiach taktyczno-technicznych” stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ oraz zgodnie z zestawieniem zawartym w rozdziale III SIWZ ust. 1.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie zadania nr 1, 2 i 4 w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w tabeli w kolumnie nr 3 wskazał model/typ oraz nazwę producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w zadaniach nr 3, 5 i 6 żąda wkładów filtracyjnych o wskazanych w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w tabeli w kolumnie nr 3 modelach i nazwach producenta. Zamawiający, nie dopuszcza zaoferowania w tych zadaniach innych wkładów filtracyjnych ze względu na wymagania producenta instalacji paliwowej, które wskazują na konkretne wkłady filtracyjne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba0e5faf-8da2-4491-997d-933c1b47e509
Biuletyn 563156-N-2020
Zamawiajacy nazwa Skarb Państwa - 1 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 32092740400000
Zamawiajacy adres ulica Ciasna
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Wałcz
Zamawiajacy kod pocztowy 78-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 47 21 84,
Zamawiajacy fax 261 47 29 71
Zamawiajacy email 1rblog.szp@ron.mil.pl,
Adres strony url https://1rblog.wp.mil.pl/pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://1rblog.wp.mil.pl/pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wkładów filtracyjnych
Numer referencyjny 66/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów filtracyjnych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zawartymi w „Wymaganiach taktyczno-technicznych” stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ oraz zgodnie z zestawieniem zawartym w rozdziale III SIWZ ust. 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie zadania nr 1, 2 i 4 w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w tabeli w kolumnie nr 3 wskazał model/typ oraz nazwę producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zadaniach nr 3, 5 i 6 żąda wkładów filtracyjnych o wskazanych w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w tabeli w kolumnie nr 3 modelach i nazwach producenta. Zamawiający, nie dopuszcza zaoferowania w tych zadaniach innych wkładów filtracyjnych ze względu na wymagania producenta instalacji paliwowej, które wskazują na konkretne wkłady filtracyjne.
Cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje wymogu w zakresie wyżej opisanego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje wymogu w zakresie wyżej opisanego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje wymogu w zakresie wyżej opisanego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: -pełnomocnictwo (pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzona kopia), do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), -umowę konsorcjum przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), z której wynikać będzie, że członkowie konsorcjum za zobowiązanie wynikające z umowy odpowiadają solidarnie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 8 989,00 zł. 2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach: - zadanie 1 - 3 572,00 zł. - zadanie 2 - 624,00 zł. - zadanie 3 - 2 639,00 zł. - zadanie 4 - 330,00 zł. - zadanie 5 - 232,00 zł. - zadanie 6 - 1 592,00 zł. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ust. 3 pkt 5, należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 2 pokój nr 1, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze w godzinach: 7:00-14:30). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „WADIUM – numer sprawy………, numer zadania………”. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP o/o Bydgoszcz nr rach. 76 1010 1078 0083 1213 9120 2000 a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego; b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie i godzinie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zwrot wpłaconego wadium w gotówce zostanie dokonany na numer rachunku bankowego, z którego dokonano przelewu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający po spełnieniu warunków wynikających z przepisów art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m.in.: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b) zmiany terminu wykonania zamówienia jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy z zastrzeżeniem §11 ust. 3 niniejszej umowy, c) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) zmiany rodzajów i wielkości opakowań, e) zmiany przepisów prawnych (np. akcyza, VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny – zgodnie ze zmienionymi przepisami, f) zmiany ilości i częstotliwości dostaw w przypadku decyzji stosownych organów wojskowych, g) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, h) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, i) zmiany zakresu podwykonawstwa. j) umożliwienia dalszej realizacji przedmiotu umowy przez konsorcjum, spółkę cywilną, z którego składu ubył jego członek. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV 4 4 data 2020-08-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wkładów filtracyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów filtracyjnych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zawartymi w „Wymaganiach taktyczno-technicznych” stanowiących załącznik nr 5 SIWZ oraz zgodnie z zestawieniem zawartym w rozdziale III SIWZ ust. 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w tabeli w kolumnie nr 3 wskazał model/typ oraz nazwę producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wkładów filtracyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów filtracyjnych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zawartymi w „Wymaganiach taktyczno-technicznych” stanowiących załącznik nr 5 SIWZ oraz zgodnie z zestawieniem zawartym w rozdziale III SIWZ ust. 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w tabeli w kolumnie nr 3 wskazał model/typ oraz nazwę producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wkładów filtracyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów filtracyjnych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zawartymi w „Wymaganiach taktyczno-technicznych” stanowiących załącznik nr 5 SIWZ oraz zgodnie z zestawieniem zawartym w rozdziale III SIWZ ust. 1. Zamawiający żąda wkładów filtracyjnych o wskazanych w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w tabeli w kolumnie nr 3 modelach i nazwach producenta. Zamawiający, nie dopuszcza zaoferowania innych wkładów filtracyjnych ze względu na wymagania producenta instalacji paliwowej, które wskazują na konkretne wkłady filtracyjne.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wkładów filtracyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów filtracyjnych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zawartymi w „Wymaganiach taktyczno-technicznych” stanowiących załącznik nr 5 SIWZ oraz zgodnie z zestawieniem zawartym w rozdziale III SIWZ ust. 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w tabeli w kolumnie nr 3 wskazał model/typ oraz nazwę producenta zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa wkładów filtracyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów filtracyjnych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zawartymi w „Wymaganiach taktyczno-technicznych” stanowiących załącznik nr 5 SIWZ oraz zgodnie z zestawieniem zawartym w rozdziale III SIWZ ust. 1. Zamawiający żąda wkładów filtracyjnych o wskazanych w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w tabeli w kolumnie nr 3 modelach i nazwach producenta. Zamawiający, nie dopuszcza zaoferowania innych wkładów filtracyjnych ze względu na wymagania producenta instalacji paliwowej, które wskazują na konkretne wkłady filtracyjne.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa wkładów filtracyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów filtracyjnych zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zawartymi w „Wymaganiach taktyczno-technicznych” stanowiących załącznik nr 5 SIWZ oraz zgodnie z zestawieniem zawartym w rozdziale III SIWZ ust. 1. Zamawiający żąda wkładów filtracyjnych o wskazanych w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w tabeli w kolumnie nr 3 modelach i nazwach producenta. Zamawiający, nie dopuszcza zaoferowania innych wkładów filtracyjnych ze względu na wymagania producenta instalacji paliwowej, które wskazują na konkretne wkłady filtracyjne.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)