Dostawa materiałów piśmienno-biurowych

Publication date 2020-07-17
End date 2020-07-29 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563518-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów piśmienno-biurowych w Zadaniu powyżej 30 000 Euro

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6f3c826-5827-4e19-bd9a-51ca9dc20a73
Biuletyn 563518-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 11296410000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 438 271 942
Zamawiajacy fax 438 275 452
Zamawiajacy email spzozsieradz@lodzkie.pl
Adres strony url www.szpitalsieradz.pl
Adres strony internetowej www.szpitalsieradz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://e-propublico.pl/Account/SignIn
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://e-propublico.pl/Account/SignIn
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu Armii Krajowej 7 98-200 Sieradz Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów piśmienno-biurowych
Numer referencyjny SZP.215-18/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów piśmienno-biurowych w Zadaniu powyżej 30 000 Euro
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Karty materiału lub raporty z testów lub deklaracje wystawione przez producenta potwierdzające wymagane parametry zaoferowanego asortymentu ( dot. Zadania 1 poz. 1, 2, 3, 4, 5).
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowo-cenowy Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: -wydłużenia okresu realizacji umowy w przypadku niewykorzystanych ilości asortymentowych, -zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, Zmiany wymagają potwierdzenia pisemnego w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów piśmienno-biurowych Dostawa materiałów piśmienno-biurowych w Zadaniu powyżej 30 000 Euro
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów piśmienno-biurowych Dostawa materiałów piśmienno-biurowych w Zadaniu powyżej 30 000 Euro
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)