„Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 4 w Skarżysku – Kamiennej - Przedszkole Publiczne Nr 4 im. Jana Brzechwy”

Publication date 2020-07-20
End date 2020-07-30 00:00:00
Instytucja Zespół Placówek Oświatowych nr 4
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564188-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 158100009, 155000003, 158000006, 153000001, 151121007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych Nr 4 w Skarżysku – Kamiennej - Przedszkole Publiczne Nr 4 im. Jana Brzechwy z podziałem na części - zadania.Zadanie Nr 1: Dostawa mięsa i wędlin Zadanie Nr 2: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych ; Zadanie Nr 3: Dostawa nabiału ; Zadanie Nr 4: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych ; Zadanie Nr 5: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych ; Zadanie Nr 6: Dostawa drobiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-1, 4-2, 4-3, 4-4, 4-5, 4-6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje prawo opcji – szczegółowy opis w zał. nr 8.( dot. wszystkich części - zadań ).Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b35f3de3-a100-4dfb-83e5-d9a003b5e3e4
Biuletyn 564188-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Placówek Oświatowych nr 4
Regon 29061909700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Norwida
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Skarżysko-Kamienna
Zamawiajacy kod pocztowy 26-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 253 25 87
Zamawiajacy fax 41 253 25 87
Zamawiajacy email sp_nr5@wp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sp5skarzyskokamienna.szkolna.net/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe , osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZPO Nr 4 - sekretariat - ul. Norwida 3; 26-110 Skarżysko - Kamienna
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 4 w Skarżysku – Kamiennej - Przedszkole Publiczne Nr 4 im. Jana Brzechwy”
Numer referencyjny ZP.271.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych Nr 4 w Skarżysku – Kamiennej - Przedszkole Publiczne Nr 4 im. Jana Brzechwy z podziałem na części - zadania.Zadanie Nr 1: Dostawa mięsa i wędlin Zadanie Nr 2: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych ; Zadanie Nr 3: Dostawa nabiału ; Zadanie Nr 4: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych ; Zadanie Nr 5: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych ; Zadanie Nr 6: Dostawa drobiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-1, 4-2, 4-3, 4-4, 4-5, 4-6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje prawo opcji – szczegółowy opis w zał. nr 8.( dot. wszystkich części - zadań ).Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 3. b) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. ) Wymagana forma dokumentów: - oświadczenia Wykonawcy – oryginał;
Zakresie warunkow udzialu Nie dot. brak szczegółowego warunku. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; c) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa tylko oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postepowania.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania składane wraz z ofertą ( oryginał ) i formularzem rzeczowo-cenowy ( wymagana forma – oryginał ) zgodnie z liczbą zadań na które Wykonawca składa ofertę. a) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) zobowiązanie podmiotu trzeciego – o ile dotyczy. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 22a Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. ( o ile dotyczy ) Wymagana forma dokumentu – oryginał.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w Załącznik nr 7do SIWZ. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa - Załącznik nr 7 do siwz.
IV 4 4 data 2020-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 1: Dostawa mięsa i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 2: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 4-2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 3: Dostawa nabiału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 4: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 5: Dostawa mrożonek i ryb mrożonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 6: Dostawa drobiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa zał. Nr 7,8 i 4-6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)