dostawa środków czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Publication date 2020-07-29
End date 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny
Miejscowość Jasło
Województwo podkarpackie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567627-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 337119006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

PAKIET 1- środki czystości
PAKIET 2 – mydło w płynie
PAKIET 3 – środki i części zamienne do maszyn sprzątających
PAKIET 4 - środki myjąco-dezynfekujące dla gastronomii
PAKIET 5 – środek do mycia pieca Lainox
zgodnie z Załącznikiem nr 1 formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 formularz ofertowy o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cecc7834-322f-4cb6-aca7-b01d9cb7a398
Biuletyn 567627-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny
Regon 37044448600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Jasło
Zamawiajacy kod pocztowy 38-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 437 500
Zamawiajacy fax 134 468 322
Zamawiajacy email szpital@szpital.jaslo.pl
Adres strony url www.szpital.jaslo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.jaslo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.jaslo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło
Nazwa nadana zamowieniu dostawa środków czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Numer referencyjny PN/25/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa środków czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. PAKIET 1- środki czystości PAKIET 2 – mydło w płynie PAKIET 3 – środki i części zamienne do maszyn sprzątających PAKIET 4 - środki myjąco-dezynfekujące dla gastronomii PAKIET 5 – środek do mycia pieca Lainox zgodnie z Załącznikiem nr 1 formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 formularz ofertowy o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. PRÓBKI - po 1 szt. z Pakietu 1 poz. 6,9,10,13,19,27,41, po weryfikacji z przedmiotem zamówienia zostanie zwrócony Wykonawcy na jego koszt. 2. Aktualne karty charakterystyki – dot. Pakiet 3, Pakiet 4 na środki, Pakiet 5 – wymagane prawem. 3. Pozwolenie MZ na obrót preparatami biobójczymi – Pakiet 4 poz. 6,7. 4. Opisy (katalogi handlowe lub ulotki lub specyfikacje produktu lub świadectwa kontroli produktu lub opisów technicznych itp.) – potwierdzających jednoznacznie zgodność oferowanych asortymentów z opisem przedmiotu zamówienia określonych – celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia (potwierdzająca wszystkie parametry).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2.SIWZ (jeśli dotyczy).
Czy wadium 1
Wadium 1 Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2 Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)– dot. Pakietu 1. 3 Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1 Pieniądzu, 4.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.3 Gwarancjach bankowych, 4.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359 j.t. z późn. zm.). 4.6 Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr sprawy nadany sprawie przez Zamawiającego (PN/ 25 /2020). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski, nr rachunku bankowego: 19 1020 4391 0000 6102 0198 8450. 4.7 W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w osobnej kopercie z oznaczeniem: „wadium na przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle, Numer sprawy: PN/ 25 /2020” w sekretariacie Szpitala Specjalistycznego w Jaśle, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w zakresie zmiany dostaw lub wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1) zmiana stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury. Zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń . 2) dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w umowie. 3) dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, produkt zamienny w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany /udoskonalony, wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Zmiany te nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą związanych z wystąpieniem siły wyższej w zakresie terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu dostaw przedmiotu umowy. 1) Warunki dokonania powyższej zmiany umowy: a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. b) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia wniosku o zmianę postanowień umowy. 2) Wniosek o zmianę umowy musi zawierać: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki czystości
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa mydło w płynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis mydło w płynie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa środki i części zamienne do maszyn sprzątających
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki i części zamienne do maszyn sprzątających
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa środki myjąco-dezynfekujące dla gastronomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki myjąco-dezynfekujące dla gastronomii
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa środek do mycia pieca Lainox
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środek do mycia pieca Lainox
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy częściowej
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)