GuidZP400 |
cecc7834-322f-4cb6-aca7-b01d9cb7a398
|
Biuletyn |
567627-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny
|
Regon |
37044448600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lwowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jasło
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 437 500
|
Zamawiajacy fax |
134 468 322
|
Zamawiajacy email |
szpital@szpital.jaslo.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.jaslo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.jaslo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.jaslo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa środków czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
|
Numer referencyjny |
PN/25/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa środków czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
PAKIET 1- środki czystości
PAKIET 2 – mydło w płynie
PAKIET 3 – środki i części zamienne do maszyn sprzątających
PAKIET 4 - środki myjąco-dezynfekujące dla gastronomii
PAKIET 5 – środek do mycia pieca Lainox
zgodnie z Załącznikiem nr 1 formularz cenowy i Załącznikiem nr 2 formularz ofertowy o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. PRÓBKI - po 1 szt. z Pakietu 1 poz. 6,9,10,13,19,27,41, po weryfikacji z przedmiotem zamówienia zostanie zwrócony Wykonawcy na jego koszt.
2. Aktualne karty charakterystyki – dot. Pakiet 3, Pakiet 4 na środki, Pakiet 5 – wymagane prawem.
3. Pozwolenie MZ na obrót preparatami biobójczymi – Pakiet 4 poz. 6,7.
4. Opisy (katalogi handlowe lub ulotki lub specyfikacje produktu lub świadectwa kontroli produktu lub opisów technicznych itp.) – potwierdzających jednoznacznie zgodność oferowanych asortymentów z opisem przedmiotu zamówienia określonych – celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia (potwierdzająca wszystkie parametry).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ.
4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy Upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.2.SIWZ (jeśli dotyczy).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1 Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą.
2 Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)– dot. Pakietu 1.
3 Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
4.1 Pieniądzu,
4.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
4.3 Gwarancjach bankowych,
4.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych,
4.5 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359 j.t. z późn. zm.).
4.6 Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr sprawy nadany sprawie przez Zamawiającego (PN/ 25 /2020). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski, nr rachunku bankowego: 19 1020 4391 0000 6102 0198 8450.
4.7 W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w osobnej kopercie z oznaczeniem: „wadium na przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle, Numer sprawy: PN/ 25 /2020” w sekretariacie Szpitala Specjalistycznego w Jaśle, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w zakresie zmiany dostaw lub wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) zmiana stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury. Zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń .
2) dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w umowie.
3) dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, produkt zamienny w sytuacji gdy: wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany /udoskonalony, wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Zmiany te nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą związanych z wystąpieniem siły wyższej w zakresie terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu dostaw przedmiotu umowy.
1) Warunki dokonania powyższej zmiany umowy:
a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej.
b) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia wniosku o zmianę postanowień umowy.
2) Wniosek o zmianę umowy musi zawierać:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
środki czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
środki czystości
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
mydło w płynie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
mydło w płynie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
środki i części zamienne do maszyn sprzątających
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
środki i części zamienne do maszyn sprzątających
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
środki myjąco-dezynfekujące dla gastronomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
środki myjąco-dezynfekujące dla gastronomii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
środek do mycia pieca Lainox
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
środek do mycia pieca Lainox
|
| |