GuidZP400 |
4fd7bc06-2837-44e4-9295-303e0e7ead71
|
Biuletyn |
567789-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
|
Regon |
35137588600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wielicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
265
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-663
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 658 39 79 ,
|
Zamawiajacy fax |
12 658 39 79
|
Zamawiajacy email |
zp@usdk.pl,
|
Adres strony url |
bip.usdk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.usdk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.usdk.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa butelek i smoczków dla niemowląt - 2 zadania
|
Numer referencyjny |
EZP-271-2-81/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa butelek i smoczków dla niemowląt – 2 zadania.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności:
załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
załącznik nr 2 – Formularz Oferty
załączniki nr 3/1, 3/2 – Formularze Cenowe
|
Cpv glowny przedmiot |
15884000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
551066,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
nie określa się warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie określa się warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie określa się warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
3. § 5 pkt 4 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy dotyczące terminów wystawienia dokumentów stosuje się.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zaświadczenie z Sanepidu o dopuszczeniu środków transportu oraz ich wykaz.
2. Oświadczenie o wprowadzonych procedurach systemu HACCP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa Załącznik nr 1 do SIWZ (IPU)
|
IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Dokumenty stanowiące treść oferty składane w terminie złożenia oferty - w oryginale:
1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zawierający informacje na podstawie których Zamawiający dokona oceny oferty w kryteriach oceny ofert – załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 1 - Butrelki dla niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39225710-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
316986,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 3/1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
ZADANIE 2 - Smoczki dla niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711770-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
234080,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 3/2 do SIWZ
|
| |