Dostawa butelek i smoczków dla niemowląt - 2 zadania

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Zapalniczki, wyroby z tworzyw palnych, wyroby pirotechniczne, zapałki i ciekłe lub skroplone paliwa gazowe,
  • Produkty dla niemowląt,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567789-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158840008, 392257105, 337117705
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa butelek i smoczków dla niemowląt – 2 zadania.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności:
załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
załącznik nr 2 – Formularz Oferty
załączniki nr 3/1, 3/2 – Formularze Cenowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4fd7bc06-2837-44e4-9295-303e0e7ead71
Biuletyn 567789-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Regon 35137588600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wielicka
Zamawiajacy adres numer domu 265
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-663
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 658 39 79 ,
Zamawiajacy fax 12 658 39 79
Zamawiajacy email zp@usdk.pl,
Adres strony url bip.usdk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.usdk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.usdk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa butelek i smoczków dla niemowląt - 2 zadania
Numer referencyjny EZP-271-2-81/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa butelek i smoczków dla niemowląt – 2 zadania. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Oferty załączniki nr 3/1, 3/2 – Formularze Cenowe
Cpv glowny przedmiot 15884000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 551066,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow nie określa się warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie określa się warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie określa się warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 3. § 5 pkt 4 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy dotyczące terminów wystawienia dokumentów stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Zaświadczenie z Sanepidu o dopuszczeniu środków transportu oraz ich wykaz. 2. Oświadczenie o wprowadzonych procedurach systemu HACCP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa Załącznik nr 1 do SIWZ (IPU)
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Dokumenty stanowiące treść oferty składane w terminie złożenia oferty - w oryginale: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zawierający informacje na podstawie których Zamawiający dokona oceny oferty w kryteriach oceny ofert – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE 1 - Butrelki dla niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39225710-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 316986,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 3/1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE 2 - Smoczki dla niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711770-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 234080,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 3/2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)