GuidZP400 |
59c724ec-a26b-467e-a34e-8cd8eaf0946f
|
Biuletyn |
567993-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Burmistrz Siechnic
|
Regon |
93193512900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Siechnice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55-011
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 391 91 01
|
Zamawiajacy fax |
71 786 09 07
|
Zamawiajacy email |
zp@umsiechnice.pl
|
Adres strony url |
www.siechnice.gmina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.siechnice.gmina.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.siechnice.gmina.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
NIE
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Forma elektroniczna, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia sal lekcyjnych i innych pomieszczeń dla inwestycji pn. „I etap rozbudowy szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie przy ul. Głównej 94”, z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego obejmującego: meble, tablice szkolne, drobne akcesoria i wyposażenie dla pomieszczeń: dydaktycznych, administracyjnych, socjalnych, technicznych, stołówki Zadanie 2: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego kuchni obejmującego komplet szafek kuchennych stojących i wiszących, blat wyposażony w zlew ze stali nierdzewnej, lodówkę oraz płytę elektryczną 4-palnikową dla zaplecza socjalnego nauczycieli i pomieszczenia sprzątaczek oraz sanitariatów wraz z drobnym wyposażeniem
|
Numer referencyjny |
BZP.271.75.2020.M.M.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż wyposażenia sal lekcyjnych i innych pomieszczeń
dla inwestycji pn. „I etap rozbudowy szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie przy ul. Głównej 94”, z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego obejmującego: meble, tablice szkolne, drobne akcesoria i wyposażenie dla pomieszczeń: dydaktycznych, administracyjnych, socjalnych, technicznych, stołówki
Zadanie 2: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego kuchni obejmującego komplet szafek kuchennych stojących i wiszących, blat wyposażony w zlew ze stali nierdzewnej, lodówkę oraz płytę elektryczną 4-palnikową dla zaplecza socjalnego nauczycieli i pomieszczenia sprzątaczek oraz sanitariatów wraz z drobnym wyposażeniem
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zakres: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych w Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie, zgodnie z PW rys nr: 1/W RZUT PARTERU - ARANZACJA WNETRZ, urządzenia o symbolu: E-1; E-2;E-3; E-4; E-5; E-6; E-7.
Warunki udzielenia zamówienia: w przypadku decyzji Zamawiającego o wykonaniu zamówienia przewidzianego, na prośbę Zamawiającego Wykonawca przedstawi ofertę w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe.
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
21 dni od podpisania umowy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:
dla Zadania 1 – 100 000,00 zł
dla Zadania 2 - 20 000,00 zł
W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wymagane jest ubezpieczenie na sumę gwarancyjną stanowiącą sumę wyżej wskazanych kwot.
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 5 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegających na dostawie i montażu:
dla Zadania 1: wyposażenia meblowego dla obiektu użyteczności publicznej o funkcji: szkoła, przedszkole, świetlica, dom kultury o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde zadanie.
dla Zadania 2: wyposażenia kuchni dla obiektu użyteczności publicznej o funkcji: szkoła, przedszkole, świetlica, dom kultury o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każde zadanie.
Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie Wykonawca musi dostarczyć aktualną informację z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (KRS, CDIDG), uzyskaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, od osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt. 1 lub wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument lub oświadczenie musi być złożony przez każdego wykonawcę.
UWAGA: Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji
o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentów oryginalnych, informacja musi zawierać dane umożliwiające weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze.
a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument (lub podaje dostępność w formie elektronicznej) musi być złożony (podany) przez każdego wykonawcę.
b) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę.
c) W przypadku powoływania się na podmiot trzeci – podmiot trzeci składa wymagany dokument (lub podaje dostępność w formie elektronicznej) musi być złożony (podany) przez każdy podmiot.
d) W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wykonawca składa oświadczenie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie wykaz (załącznik nr 5) Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 5 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegających na dostawie i montażu:
dla Zadania 1: wyposażenia meblowego dla obiektu użyteczności publicznej o funkcji: szkoła, przedszkole, świetlica, dom kultury o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde zadanie.
dla Zadania 2: wyposażenia kuchni dla obiektu użyteczności publicznej o funkcji: szkoła, przedszkole, świetlica, dom kultury o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każde zadanie.
a) W wykazie wykonawca zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych dostaw/montażu oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych dostaw/montażu, określających, czy te dostawy/montaż zostały wykonane w sposób należyty. Wzór wykazu stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/ wykonywanych
w ciągu ostatnich trzech lat dostaw/montażu). Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/montaż były wykonywane,
inne dokumenty jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów uzyskać. Treść dokumentów musi potwierdzać że dostawy/montaż zostały wykonane w sposób należyty.
b) Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać dostawy/montaż odpowiadające swoim rodzajem dostawom/montażom stanowiącym przedmiot zamówienia.
c) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
d) UWAGA: Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym na potrzeby realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia oświadczenia (Załącznik nr 3) zawierającego w szczególności:
zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres, których wskazane zdolności dotyczą.
Na wezwanie w celu potwierdzenia wiarygodności finansowej i ekonomicznej należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:
dla Zadania 1 - 100 000,00 zł
dla Zadania 2 - 20 000,00 zł
W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wymagane jest ubezpieczenie na sumę gwarancyjną stanowiącą sumę wyżej wskazanych kwot.
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokumenty zgodnie z § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
Podpisane oświadczenie, w załączeniu druk o spełnieniu warunków wymaganych
w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2)
UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (Załącznik nr 2).
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3).
a) UWAGA: Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym na potrzeby realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia oświadczenia (Załącznik nr 3) zawierającego w szczególności:
zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje zakres, których wskazane zdolności dotyczą.
Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania:
podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.
oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą.
Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze.
Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej.
Dokumenty i oświadczenia składane po otwarciu ofert
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, z późniejszymi zmianami), złożyli odrębne oferty, częściowe oferty lub wnioski
o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadza do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|