Dostawa i montaż wyposażenia sal lekcyjnych i innych pomieszczeń dla inwestycji pn. „I etap rozbudowy szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie przy ul. Głównej 94”, z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego obejmującego: meble, tablice szkolne, drobne akcesoria i wyposażenie dla pomieszczeń: dydaktycznych, administracyjnych, socjalnych, technicznych, stołówki Zadanie 2: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego kuchni obejmującego komplet szafek kuchennych stojących i wiszących, blat wyposażony w zlew ze stali nierdzewnej, lodówkę oraz płytę elektryczną 4-palnikową dla zaplecza socjalnego nauczycieli i pomieszczenia sprzątaczek oraz sanitariatów wraz z drobnym wyposażeniem

Data publikacji 2020-07-30
Data zakończenia 2020-08-11 00:00:00
Instytucja Burmistrz Siechnic
Miejscowość Siechnice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567993-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia sal lekcyjnych i innych pomieszczeń
dla inwestycji pn. „I etap rozbudowy szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie przy ul. Głównej 94”, z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego obejmującego: meble, tablice szkolne, drobne akcesoria i wyposażenie dla pomieszczeń: dydaktycznych, administracyjnych, socjalnych, technicznych, stołówki
Zadanie 2: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego kuchni obejmującego komplet szafek kuchennych stojących i wiszących, blat wyposażony w zlew ze stali nierdzewnej, lodówkę oraz płytę elektryczną 4-palnikową dla zaplecza socjalnego nauczycieli i pomieszczenia sprzątaczek oraz sanitariatów wraz z drobnym wyposażeniem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 59c724ec-a26b-467e-a34e-8cd8eaf0946f
Biuletyn 567993-N-2020
Zamawiajacy nazwa Burmistrz Siechnic
Regon 93193512900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Siechnice
Zamawiajacy kod pocztowy 55-011
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 391 91 01
Zamawiajacy fax 71 786 09 07
Zamawiajacy email zp@umsiechnice.pl
Adres strony url www.siechnice.gmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.siechnice.gmina.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.siechnice.gmina.pl
Dostep do dokumentow ograniczony NIE
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Forma elektroniczna, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia sal lekcyjnych i innych pomieszczeń dla inwestycji pn. „I etap rozbudowy szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie przy ul. Głównej 94”, z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego obejmującego: meble, tablice szkolne, drobne akcesoria i wyposażenie dla pomieszczeń: dydaktycznych, administracyjnych, socjalnych, technicznych, stołówki Zadanie 2: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego kuchni obejmującego komplet szafek kuchennych stojących i wiszących, blat wyposażony w zlew ze stali nierdzewnej, lodówkę oraz płytę elektryczną 4-palnikową dla zaplecza socjalnego nauczycieli i pomieszczenia sprzątaczek oraz sanitariatów wraz z drobnym wyposażeniem
Numer referencyjny BZP.271.75.2020.M.M.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż wyposażenia sal lekcyjnych i innych pomieszczeń dla inwestycji pn. „I etap rozbudowy szkoły Podstawowej w Świętej Katarzynie przy ul. Głównej 94”, z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego obejmującego: meble, tablice szkolne, drobne akcesoria i wyposażenie dla pomieszczeń: dydaktycznych, administracyjnych, socjalnych, technicznych, stołówki Zadanie 2: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego kuchni obejmującego komplet szafek kuchennych stojących i wiszących, blat wyposażony w zlew ze stali nierdzewnej, lodówkę oraz płytę elektryczną 4-palnikową dla zaplecza socjalnego nauczycieli i pomieszczenia sprzątaczek oraz sanitariatów wraz z drobnym wyposażeniem
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zakres: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych w Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie, zgodnie z PW rys nr: 1/W RZUT PARTERU - ARANZACJA WNETRZ, urządzenia o symbolu: E-1; E-2;E-3; E-4; E-5; E-6; E-7. Warunki udzielenia zamówienia: w przypadku decyzji Zamawiającego o wykonaniu zamówienia przewidzianego, na prośbę Zamawiającego Wykonawca przedstawi ofertę w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe.
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow 21 dni od podpisania umowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:  dla Zadania 1 – 100 000,00 zł  dla Zadania 2 - 20 000,00 zł  W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wymagane jest ubezpieczenie na sumę gwarancyjną stanowiącą sumę wyżej wskazanych kwot.  Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 5 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegających na dostawie i montażu:  dla Zadania 1: wyposażenia meblowego dla obiektu użyteczności publicznej o funkcji: szkoła, przedszkole, świetlica, dom kultury o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde zadanie.  dla Zadania 2: wyposażenia kuchni dla obiektu użyteczności publicznej o funkcji: szkoła, przedszkole, świetlica, dom kultury o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każde zadanie.  Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Wykonawca musi dostarczyć aktualną informację z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (KRS, CDIDG), uzyskaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, od osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt. 1 lub wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument lub oświadczenie musi być złożony przez każdego wykonawcę. UWAGA: Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentów oryginalnych, informacja musi zawierać dane umożliwiające weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze. a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument (lub podaje dostępność w formie elektronicznej) musi być złożony (podany) przez każdego wykonawcę. b) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę. c) W przypadku powoływania się na podmiot trzeci – podmiot trzeci składa wymagany dokument (lub podaje dostępność w formie elektronicznej) musi być złożony (podany) przez każdy podmiot. d) W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wykonawca składa oświadczenie.
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie wykaz (załącznik nr 5) Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 5 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegających na dostawie i montażu:  dla Zadania 1: wyposażenia meblowego dla obiektu użyteczności publicznej o funkcji: szkoła, przedszkole, świetlica, dom kultury o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde zadanie.  dla Zadania 2: wyposażenia kuchni dla obiektu użyteczności publicznej o funkcji: szkoła, przedszkole, świetlica, dom kultury o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każde zadanie. a) W wykazie wykonawca zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych dostaw/montażu oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych dostaw/montażu, określających, czy te dostawy/montaż zostały wykonane w sposób należyty. Wzór wykazu stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/ wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw/montażu). Dowodami, o których mowa powyżej są:  referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/montaż były wykonywane,  inne dokumenty jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów uzyskać. Treść dokumentów musi potwierdzać że dostawy/montaż zostały wykonane w sposób należyty. b) Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać dostawy/montaż odpowiadające swoim rodzajem dostawom/montażom stanowiącym przedmiot zamówienia. c) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. d) UWAGA: Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym na potrzeby realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia oświadczenia (Załącznik nr 3) zawierającego w szczególności:  zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres, których wskazane zdolności dotyczą. Na wezwanie w celu potwierdzenia wiarygodności finansowej i ekonomicznej należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:  dla Zadania 1 - 100 000,00 zł  dla Zadania 2 - 20 000,00 zł W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wymagane jest ubezpieczenie na sumę gwarancyjną stanowiącą sumę wyżej wskazanych kwot. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokumenty zgodnie z § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: Podpisane oświadczenie, w załączeniu druk o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2) UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (Załącznik nr 2). Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3). a) UWAGA: Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym na potrzeby realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia oświadczenia (Załącznik nr 3) zawierającego w szczególności:  zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje zakres, których wskazane zdolności dotyczą. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania:  podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.  oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.  Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej. Dokumenty i oświadczenia składane po otwarciu ofert Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, z późniejszymi zmianami), złożyli odrębne oferty, częściowe oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadza do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2020-08-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia meblowego obejmującego: meble, tablice szkolne, drobne akcesoria i wyposażenie dla pomieszczeń: dydaktycznych, administracyjnych, socjalnych, technicznych, stołówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż wyposażenia meblowego obejmującego: meble, tablice szkolne, drobne akcesoria i wyposażenie dla pomieszczeń: dydaktycznych, administracyjnych, socjalnych, technicznych, stołówki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia meblowego kuchni obejmującego komplet szafek kuchennych stojących i wiszących, blat wyposażony w zlew ze stali nierdzewnej, lodówkę oraz płytę elektryczną 4-palnikową dla zaplecza socjalnego nauczycieli i pomieszczenia sprzątaczek oraz sanitariatów wraz z drobnym wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż wyposażenia meblowego kuchni obejmującego komplet szafek kuchennych stojących i wiszących, blat wyposażony w zlew ze stali nierdzewnej, lodówkę oraz płytę elektryczną 4-palnikową dla zaplecza socjalnego nauczycieli i pomieszczenia sprzątaczek oraz sanitariatów wraz z drobnym wyposażeniem
  

Criterion

Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Najnizsza cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)