Dostawy artykułów spożywczych do Zakladu Karnego we Wronkach

Publication date 2020-07-30
End date 2020-08-10 00:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Wronki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Cukier

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568102-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158310002, 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy artykułów spożywczych z podziałem na trzy części:
1. Artykuły spożywcze część I
2. Artykuły spożywcze część II
3. Cukier

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e33a4f2-2357-4454-a9d0-be310c151f55
Biuletyn 568102-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny
Regon 32030200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wronki
Zamawiajacy kod pocztowy 64-510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 545 000
Zamawiajacy fax 672 545 015
Zamawiajacy email zk_wronki@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/zk_wronki
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/zk_wronki
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 1
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny zakład karny
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/zk_wronki
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/zk_wronki
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/zk_wronki
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa oferty na adres: Zakład Karny we Wronkach, ul. Partyzantór 1, 64-510 Wronki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów spożywczych do Zakladu Karnego we Wronkach
Numer referencyjny Ds/10/zp/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Okreslenie przedmiotu Dostawy artykułów spożywczych z podziałem na trzy części: 1. Artykuły spożywcze część I 2. Artykuły spożywcze część II 3. Cukier
Cpv glowny przedmiot 15831000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 412740,95
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeśli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Znajduje się w sytuacji finansowej lub ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeśli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiada zdolność techniczna lub zawodową do wykonania zamówienia, jeśli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej (załącznik nr 11 do siwz). b). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 12 do siwz).
Zakresie warunkow udzialu a). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej (załącznik nr 11 do siwz). b). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 12 do siwz).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej (załącznik nr 11 do siwz). b). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 12 do siwz).
Inne dokumenty niewymienione Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (platforma zakupowa Zamawiającego) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – na załączonym druku lub według załączonego wzoru (załącznik nr 13 do siwz).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy następuje w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 3. W sytuacji, o której mowa w pkt. 2 Wykonawca składa Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności, wynikającej z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne oraz wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy. 4. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosku, o którym mowa w pkt. 3 wyznacza datę podpisania aneksu do umowy i informuje o tym Wykonawcę. 5. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych od daty wprowadzenia zmiany podatku. 6. Obowiązek wykazania wpływu zmiany, o której mowa w pkt. 2 należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 7. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności oznacza jedynie dopuszczalność zmian, a nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 1. Umowa może podlegać zmianie tylko w zakresie i na zasadach w niej opisanych, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy. 2. Zmiana umowy w sytuacji innej, niż ta opisana w ust.1 możliwa jest na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. od 2 do 6, ust. 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 2 oraz 3 ustawy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, jeżeli okoliczności te mają realny wpływ na należyte wykonywanie niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy artykułów spożywczych - część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 155249,28
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy artykułów spożywczych - część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 168876,36
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy cukru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15831000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 88615,30
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do siwz.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria najniższa cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)