GuidZP400 |
9e33a4f2-2357-4454-a9d0-be310c151f55
|
Biuletyn |
568102-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny
|
Regon |
32030200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wronki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 545 000
|
Zamawiajacy fax |
672 545 015
|
Zamawiajacy email |
zk_wronki@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/zk_wronki
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_wronki
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
1
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
zakład karny
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_wronki
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_wronki
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_wronki
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa oferty na adres: Zakład Karny we Wronkach, ul. Partyzantór 1, 64-510 Wronki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spożywczych do Zakladu Karnego we Wronkach
|
Numer referencyjny |
Ds/10/zp/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy artykułów spożywczych z podziałem na trzy części:
1. Artykuły spożywcze część I
2. Artykuły spożywcze część II
3. Cukier
|
Cpv glowny przedmiot |
15831000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
412740,95
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeśli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Znajduje się w sytuacji finansowej lub ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeśli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiada zdolność techniczna lub zawodową do wykonania zamówienia, jeśli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej (załącznik nr 11 do siwz).
b). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 12 do siwz).
|
Zakresie warunkow udzialu |
a). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej (załącznik nr 11 do siwz).
b). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 12 do siwz).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej (załącznik nr 11 do siwz).
b). aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (na załączonym druku lub według załączonego wzoru) – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 12 do siwz).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (platforma zakupowa Zamawiającego) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – na załączonym druku lub według załączonego wzoru (załącznik nr 13 do siwz).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy następuje w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
3. W sytuacji, o której mowa w pkt. 2 Wykonawca składa Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności, wynikającej z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne oraz wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy.
4. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosku, o którym mowa w pkt. 3 wyznacza datę podpisania aneksu do umowy i informuje o tym Wykonawcę.
5. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych od daty wprowadzenia zmiany podatku.
6. Obowiązek wykazania wpływu zmiany, o której mowa w pkt. 2 należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
7. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności oznacza jedynie dopuszczalność zmian, a nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
1. Umowa może podlegać zmianie tylko w zakresie i na zasadach w niej opisanych, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy.
2. Zmiana umowy w sytuacji innej, niż ta opisana w ust.1 możliwa jest na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. od 2 do 6, ust. 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 2 oraz 3 ustawy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, jeżeli okoliczności te mają realny wpływ na należyte wykonywanie niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy artykułów spożywczych - część I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
155249,28
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy artykułów spożywczych - część II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
168876,36
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy cukru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15831000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
88615,30
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do siwz.
|
| |