Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia pracowni mechatroniki w Zespole Szkół Elektrycznych Elektronicznych i Mechanicznych przy ul. Juliusza Słowackiego 24 w Bielsku-Białej – 5 części postepowania

Publication date 2020-08-05
End date 2020-08-13 00:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 564281-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 391500008, 317000003, 421234001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia pracowni mechatroniki w Zespole Szkół Elektrycznych Elektronicznych i Mechanicznych przy ul. Juliusza Słowackiego 24 w Bielsku-Białej – 5 części postepowania:

 Część I – sprzęt komputerowy;
 Część II – Meble;
 Część III – stanowiska egzaminacyjne;
 Część IV – stanowiska edukacyjne;
Część V – Instalacja sprężonego powietrza.
2. Wyposażenie pracowni służyć będzie do praktycznej nauki oraz przeprowadzania egzaminów w zawodzie technik mechatronik i monter mechatronik w kwalifikacjach:
 E3 – montaż urządzeń i systemów mechatronicznych,
 E18 – eksploatacja urządzeń i systemów mechatronicznych,
 E19 – projektowanie i programowanie urządzeń i systemów mechatronicznych,
 EE02 – montaż, uruchamianie i konserwacja urządzeń i systemów mechatronicznych,
 EE21 – eksploatacja i programowanie urządzeń i systemów mechatronicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3722a527-e249-4f8c-b96c-bce6cf03fd13
Biuletyn 564281-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Regon 07218174100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Ratuszowy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 4971 851
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl
Adres strony url www.bip.um.bielsko.pl oraz https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamawiający planuje uzyskać dofinansowanie ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej: 1) Nazwa projektu: Modernizacja bazy dydaktycznej dla kształcenia zawodowego w ZSEE i M w Bielsku-Białej, 2) Nazwa Programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.um.bielsko.pl oraz https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.bielsko.pl oraz https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty można składać w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera. Adres: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej – Dziennik Podawczy, pl.Ratuszowy 6 (parter).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej – Dziennik Podawczy, pl.Ratuszowy 6 (parter).
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia pracowni mechatroniki w Zespole Szkół Elektrycznych Elektronicznych i Mechanicznych przy ul. Juliusza Słowackiego 24 w Bielsku-Białej – 5 części postepowania
Numer referencyjny ZP.271.2.102.2020.AB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia pracowni mechatroniki w Zespole Szkół Elektrycznych Elektronicznych i Mechanicznych przy ul. Juliusza Słowackiego 24 w Bielsku-Białej – 5 części postepowania:  Część I – sprzęt komputerowy;  Część II – Meble;  Część III – stanowiska egzaminacyjne;  Część IV – stanowiska edukacyjne; Część V – Instalacja sprężonego powietrza. 2. Wyposażenie pracowni służyć będzie do praktycznej nauki oraz przeprowadzania egzaminów w zawodzie technik mechatronik i monter mechatronik w kwalifikacjach:  E3 – montaż urządzeń i systemów mechatronicznych,  E18 – eksploatacja urządzeń i systemów mechatronicznych,  E19 – projektowanie i programowanie urządzeń i systemów mechatronicznych,  EE02 – montaż, uruchamianie i konserwacja urządzeń i systemów mechatronicznych,  EE21 – eksploatacja i programowanie urządzeń i systemów mechatronicznych.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Informacje na temat katalogow Część I – Sprzęt komputerowy – 6 tygodni od dnia zawarcia umowy;  Część II – Meble – 6 tygodni od dnia zawarcia umowy;  Część III – Stanowiska egzaminacyjne – 6 tygodni od dnia zawarcia umowy;  Część IV – Stanowiska edukacyjne – 6 tygodni od dnia zawarcia umowy;  Część V – Instalacja sprężonego powietrza – 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow - Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Część I – sprzęt komputerowy Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże należyte wykonanie jednej (1) dostawy:  Sprzętu komputerowego lub multimedialnego o wartości minimum 20 000,00 zł brutto. 2) Część II – Meble Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże należyte wykonanie jednej (1) dostawy:  Mebli o wartości minimum 8 000,00 zł brutto. 3) Część III – stanowiska egzaminacyjne Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże należyte wykonanie jednej (1) dostawy:  Wyposażenia służącego do nauki lub do prowadzenia egzaminów w zawodach technicznych o wartości minimum 80 000,00 zł brutto. 4) Część IV – stanowiska edukacyjne Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże należyte wykonanie jednej (1) dostawy:  Wyposażenia służącego do nauki lub do prowadzenia egzaminów w zawodach technicznych o wartości minimum 80 000,00 zł brutto. 5) Część V – Instalacja sprężonego powietrza Nie stawia się wymagań.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. UWAGA:  W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia powyższe dokumenty, o których mowa w ppkt 1), również w odniesieniu do tych podmiotów.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.  Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.  W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w Części VI pkt V nin. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, w zakresie potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu tj.: 1) Wykazu dostaw (w oryginale) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Dowodów, o których mowa w pkt. 1, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa w lit. a;
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Oferta przetargowa (w oryginale) 2) Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), stanowiące Załącznik nr 1a do SIWZ – będzie ono stanowiło załącznik do oferty. 3) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie w terminie 3 (trzech) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej oraz na Platformie, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert).
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 12 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający jako administrator danych osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany ze zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując Wykonawcę, że: 1) administratorem danych osobowych jest: Prezydent Miasta Bielska-Białej z siedzibą w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1 telefon: 33 / 497-18-51 faks: 33 / 497-17-86; 2) inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Bielsku-Białej – dane kontaktowe: nr telefon: 33 4971721, adres poczty elektronicznej: iod@um.bielsko.pl; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa wyposażenia do pracowni mechatroniki w Zespole Szkół Elektrycznych Elektronicznych i Mechanicznych przy ul. Juliusza Słowackiego 24 w Bielsku-Białej – 5 części postępowania”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, sygnatura: ZP.271.2.102.2020.AB. 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia. 3. Zgodnie z art. 8a ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 4. Zgodnie z art. 8a ust. 7 ustawy Pzp, do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Zgodnie z art. 11 ust. 6a ustawy Pzp, w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. 6. Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 RODO, w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych, obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego, jest również w szczególności: 1) Wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia; b) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną; c) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą; d) pełnomocnika Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie); e) członka organu zarządzającego Podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); 2) Podwykonawca/podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał – dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. 7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w nin. postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny, wynikający z art. 13 RODO, nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami, zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO. 8. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO, względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 9. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił, określone w pkt. 7 i 8, obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w nin. postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ, o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – Sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę następujących elementów: Komputer nauczyciela - komplet 1; Komputer uczniowski - komplet 6; Wizualizer - komplet 1; Tablica multimedialna - komplet 1; Projektor - komplet 1; Ekran elektryczny - komplet 1; Pętla indukcyjna - komplet 1; Lupa - komplet 1; Mikroskop cyfrowy - komplet 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę następujących elementów: Mobilny stolik uczniowski na komputer - komplet 6; Szafa metalowa - komplet 2; Biurko nauczycielskie - komplet 1; Tablica biała - komplet 1; Stolik uczniowski - komplet 12; Krzesło uczniowskie - komplet 23; Krzesło uczniowskie na kółkach - komplet 6; Fotel nauczyciela na kółkach - komplet 1; Parawan egzaminacyjny - komplet 6.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III – Stanowiska egzaminacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę następujących elementów: Stanowisko egzaminacyjne z pneumatyki i elektropneumatyki - komplet 6; Stanowisko montażu układów hydraulicznych - komplet 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV – Stanowiska edukacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę następujących elementów: Oprogramowanie - 8 stanowisk - komplet 1; Zestaw hydrauliki - komplet 1; Zestaw pneumatyki - komplet 1.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V – Instalacja sprężonego powietrza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42123400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę następujących elementów: Instalacja sprężonego powietrza z urządzeniami - komplet 1.
  

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)