GuidZP400 |
ef030eec-5e3b-48cd-882c-5a6e40abf1f9
|
Biuletyn |
569892-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 4
|
Regon |
21493600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Hiacyntowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
69
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-143
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-81 747-10-43,
|
Zamawiajacy fax |
0-81 747-10-43
|
Zamawiajacy email |
radoslaw.symbor@sp4.lublin.eu,
|
Adres strony url |
http://www.sp4.bip.lublin.eu/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
D-15 MULTIMEDIA DLA CZWÓRKI- DOPOSAŻENIE SP4 W LUBLINIE W POMOCE EDUKACYJNE I SPRZĘT MULTIMEDIALNY DO PRACOWNI
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.sp4.bip.lublin.eu/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr4 w Lublinie , im.Adama Mickiewicza , ul. Hiacyntowa 69, 20-143 Lublin.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
D-15 MULTIMEDIA DLA CZWÓRKIDOPOSAŻENIE SP4 W LUBLINIE W POMOCE EDUKACYJNE I SPRZĘT MULTIMEDIALNY DO PRACOWNI
|
Numer referencyjny |
SP4.SG.261.2.202
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Podłoga Interaktywna x 2szt. 2.Pakiety programowe do podłogi interaktywnej x1szt. 3.Telewizor FULL HD 43” x 2szt. 4.Telewizor FULL HD 50” x 1szt. 5.Komputer x1szt. 6.PRACOWNIA JĘZYKOWA DLA 24 STANOWISK UCZNIOWSKICH plus STANOWISKO NAUCZYCIELA x 2szt. 7.Serwer x 1 szt. 8.Monitor interaktywny x 1 szt. 9.Komputer uczniowski x 32 szt. 10.Monitor 23” x 32 szt. 11.Biurko nauczycielskie kolor popiel x1 szt. 12.Stolik uczniowski 2 osobowy kolor popiel x 10 szt. 13.Krzesło nauczyciela x 1 szt. 14.Krzesło uczniowskie x 20 szt. 15.Mikroskop 1 szt. 16.Krzesło uczniowskie - 26 sztuk 17.Tablica ceramiczna suchościeralna - 3 szt. 18.Tablica interaktywna - 7 szt. 19.Projektor - 7 szt. 20.Wykładzina poliwinylowa x 2 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
projekt umowy stanowi załącznik nr6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z § 8 i § 9 projektu umowy: § 8 1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2.Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem § 9 oraz z zastrzeżeniem zmian wprowadzonych na podstawie art.144 ust. 1 pkt 2) - 6) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U.2019 r. poz. 1843). § 9 1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej realizację umowy w terminie określonym pierwotnie, 2) zmiana podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, 3) zmiana zaoferowanego sprzętu, 2.Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1) zmiana terminu realizacji umowy o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 2) ad pkt 2) kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, określone w § 6 ust. 1i załączniku nr 2, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT. 3) zmiana zaoferowanego sprzętu w przypadku zaistnienia okoliczności nie zależnych od Wykonawcy, skutkujących brakiem dostępności zaoferowanych produktów, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zastąpienie go innym o parametrach nie gorszych niż pierwotnie zaoferowany. Przy czym sytuacja taka nie powoduje wydłużenia jakichkolwiek terminów oraz wynagrodzenia określonych w niniejszej umowie. 3.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4.W przypadku odstąpienia od umowy w sytuacji, o której mowa w ust. 3 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|