D-15 MULTIMEDIA DLA CZWÓRKIDOPOSAŻENIE SP4 W LUBLINIE W POMOCE EDUKACYJNE I SPRZĘT MULTIMEDIALNY DO PRACOWNI

Publication date 2020-08-05
End date 2020-08-12 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 4
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569892-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Podłoga Interaktywna x 2szt. 2.Pakiety programowe do podłogi interaktywnej x1szt. 3.Telewizor FULL HD 43” x 2szt. 4.Telewizor FULL HD 50” x 1szt. 5.Komputer x1szt. 6.PRACOWNIA JĘZYKOWA DLA 24 STANOWISK UCZNIOWSKICH plus STANOWISKO NAUCZYCIELA x 2szt. 7.Serwer x 1 szt. 8.Monitor interaktywny x 1 szt. 9.Komputer uczniowski x 32 szt. 10.Monitor 23” x 32 szt. 11.Biurko nauczycielskie kolor popiel x1 szt. 12.Stolik uczniowski 2 osobowy kolor popiel x 10 szt. 13.Krzesło nauczyciela x 1 szt. 14.Krzesło uczniowskie x 20 szt. 15.Mikroskop 1 szt. 16.Krzesło uczniowskie - 26 sztuk 17.Tablica ceramiczna suchościeralna - 3 szt. 18.Tablica interaktywna - 7 szt. 19.Projektor - 7 szt. 20.Wykładzina poliwinylowa x 2 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef030eec-5e3b-48cd-882c-5a6e40abf1f9
Biuletyn 569892-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 4
Regon 21493600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hiacyntowa
Zamawiajacy adres numer domu 69
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-143
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0-81 747-10-43,
Zamawiajacy fax 0-81 747-10-43
Zamawiajacy email radoslaw.symbor@sp4.lublin.eu,
Adres strony url http://www.sp4.bip.lublin.eu/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu D-15 MULTIMEDIA DLA CZWÓRKI- DOPOSAŻENIE SP4 W LUBLINIE W POMOCE EDUKACYJNE I SPRZĘT MULTIMEDIALNY DO PRACOWNI
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.sp4.bip.lublin.eu/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr4 w Lublinie , im.Adama Mickiewicza , ul. Hiacyntowa 69, 20-143 Lublin.
Nazwa nadana zamowieniu D-15 MULTIMEDIA DLA CZWÓRKIDOPOSAŻENIE SP4 W LUBLINIE W POMOCE EDUKACYJNE I SPRZĘT MULTIMEDIALNY DO PRACOWNI
Numer referencyjny SP4.SG.261.2.202
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Podłoga Interaktywna x 2szt. 2.Pakiety programowe do podłogi interaktywnej x1szt. 3.Telewizor FULL HD 43” x 2szt. 4.Telewizor FULL HD 50” x 1szt. 5.Komputer x1szt. 6.PRACOWNIA JĘZYKOWA DLA 24 STANOWISK UCZNIOWSKICH plus STANOWISKO NAUCZYCIELA x 2szt. 7.Serwer x 1 szt. 8.Monitor interaktywny x 1 szt. 9.Komputer uczniowski x 32 szt. 10.Monitor 23” x 32 szt. 11.Biurko nauczycielskie kolor popiel x1 szt. 12.Stolik uczniowski 2 osobowy kolor popiel x 10 szt. 13.Krzesło nauczyciela x 1 szt. 14.Krzesło uczniowskie x 20 szt. 15.Mikroskop 1 szt. 16.Krzesło uczniowskie - 26 sztuk 17.Tablica ceramiczna suchościeralna - 3 szt. 18.Tablica interaktywna - 7 szt. 19.Projektor - 7 szt. 20.Wykładzina poliwinylowa x 2 szt.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
IV IstotnePostanowienia projekt umowy stanowi załącznik nr6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV 4 14 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 8 i § 9 projektu umowy: § 8 1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2.Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem § 9 oraz z zastrzeżeniem zmian wprowadzonych na podstawie art.144 ust. 1 pkt 2) - 6) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U.2019 r. poz. 1843). § 9 1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana terminu realizacji umowy z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej realizację umowy w terminie określonym pierwotnie, 2) zmiana podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, 3) zmiana zaoferowanego sprzętu, 2.Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1) zmiana terminu realizacji umowy o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 2) ad pkt 2) kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, określone w § 6 ust. 1i załączniku nr 2, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT. 3) zmiana zaoferowanego sprzętu w przypadku zaistnienia okoliczności nie zależnych od Wykonawcy, skutkujących brakiem dostępności zaoferowanych produktów, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zastąpienie go innym o parametrach nie gorszych niż pierwotnie zaoferowany. Przy czym sytuacja taka nie powoduje wydłużenia jakichkolwiek terminów oraz wynagrodzenia określonych w niniejszej umowie. 3.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4.W przypadku odstąpienia od umowy w sytuacji, o której mowa w ust. 3 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2020-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria GWARANCJA
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)