Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 w województwie świętokrzyskim”

Publication date 2020-08-05
End date 2020-08-19 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Miejscowość Morawica
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny,
  • Rękawice,
  • Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu,
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii,
  • Materiały medyczne,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570017-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 184243000, 325526003, 196400004, 331232001, 331232000, 337630006, 397200005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 w województwie świętokrzyskim” zgodnie z asortymentem i ilościami oraz parametrami opisanymi w załącznikach do niniejszej specyfikacji.
Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety):
Pakiet Nr 1 – rękawice nitrylowe;
Pakiet Nr 2 – domofony;
Pakiet Nr 3 – pojemniki na odpady medyczne;
Pakiet Nr 4 – opakowania tekturowe na odpady medyczne;
Pakiet Nr 5 – worki foliowe na odpady medyczne;
Pakiet Nr 6 – termometry, pulsoksymetry, automatyczne ciśnieniomierze elektroniczne (aparat RR);
Pakiet Nr 7 – aparaty EKG;
Pakiet Nr 8 – ręczniki papierowe w rolce;
Pakiet Nr 9 – ręczniki papierowe jednorazowe – składanka;
Pakiet Nr 10 – mopy do sprzątania, nakładki do mopów, wózki do sprzątania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2bc70e77-7ae6-4011-bdf9-772d57aaef18
Biuletyn 570017-N-2020
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Regon 29011000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spacerowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Morawica
Zamawiajacy kod pocztowy 26-026
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 641 378
Zamawiajacy fax 413 641 226
Zamawiajacy email zamowienia@morawica.com.pl
Adres strony url www.morawica.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.morawica.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 w województwie świętokrzyskim”
Numer referencyjny EZP-252-20/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz sprzętu i wyposażenia w ramach projektu „Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 w województwie świętokrzyskim” zgodnie z asortymentem i ilościami oraz parametrami opisanymi w załącznikach do niniejszej specyfikacji. Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety): Pakiet Nr 1 – rękawice nitrylowe; Pakiet Nr 2 – domofony; Pakiet Nr 3 – pojemniki na odpady medyczne; Pakiet Nr 4 – opakowania tekturowe na odpady medyczne; Pakiet Nr 5 – worki foliowe na odpady medyczne; Pakiet Nr 6 – termometry, pulsoksymetry, automatyczne ciśnieniomierze elektroniczne (aparat RR); Pakiet Nr 7 – aparaty EKG; Pakiet Nr 8 – ręczniki papierowe w rolce; Pakiet Nr 9 – ręczniki papierowe jednorazowe – składanka; Pakiet Nr 10 – mopy do sprzątania, nakładki do mopów, wózki do sprzątania.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 dostawę każda o wartości brutto minimum: dla Pakiet 1 – 50 000,00 zł. dla Pakiet 2 – 40 000,00 zł. dla Pakiet 3 – 13 000,00 zł. dla Pakiet 4 – 30 000,00 zł. dla Pakiet 5 – 17 000,00 zł. dla Pakiet 6 – 8 000,00 zł. dla Pakiet 7 – 9 000,00 zł. dla Pakiet 8 – 90 000,00 zł. dla Pakiet 9 – 5 000,00 zł. dla Pakiet 10 – 80 000,00 zł. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazową dostawę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Oświadczenie, że oferowane produkty są zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (Dz. U. 2020 r., poz. 186) oraz dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z klasą wyrobu medycznego oraz posiada certyfikaty CE /deklaracje zgodności, lub b) Oświadczenie, że oferowane produkty nie są wyrobami medycznymi i nie podlegają Ustawie o wyrobach medycznych, dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej oraz posiada certyfikaty CE /deklaracje zgodności, c) materiały i informacje producenta (ulotki, foldery, karty katalogowe, atesty) w języku polskim, w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt/asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego – dot. Pakietu Nr 1 – 10.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany opisane zostały we wzorach umowy, które stanowią załączniki nr 5 i 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rękawice nitrylowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32552600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Domofony
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pojemniki na odpady medyczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opakowania tekturowe na odpady medyczne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Worki foliowe na odpady medyczne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Termometry, pulsoksymetry, automatyczne ciśnieniomierze elektroniczne (aparat RR);
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33123200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Aparaty EKG
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ręczniki papierowe w rolce
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ręczniki papierowe jednorazowe – składanka
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39720000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mopy do sprzątania, nakładki do mopów, wózki do sprzątania
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócony termin realizacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)