Dostęp do oprogramowania w systemie usługi online (SaaS – System jako Serwis) pozwalającego na realizację wideo warsztatów do 100 uczestników

Publication date 2020-08-07
End date 2020-08-18 00:00:00
Instytucja Związek Miast Polskich
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do wideokonferencji

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572529-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 485150001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę (dalej określanego zamiennie także jako Dostawca), maksymalnie w terminie do 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy, dostępu do oprogramowania - 20 licencji - na okres 24 miesięcy w systemie usługi online (SaaS – System jako Serwis) z zastosowaniem poniżej opisanego prawa opcji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, stosownie do swoich potrzeb w następującym zakresie: Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu obowiązywania licencji na okres kolejnych 20 miesięcy, przy jednoczesnym wykorzystaniu liczby licencji w układzie nie mniej niż 5 sztuk, nie więcej niż 20 sztuk. W przypadku skorzystania z opcji Zamawiający gwarantuje zakup 5 sztuk licencji na kolejnych 20 miesięcy. Maksymalna wielkość nie przekroczy 20 sztuk licencji, przy czym Zamawiający może skorzystać z dowolnej liczby licencji w ramach przedziału 5 do 20 (przykładowo możliwym będzie zakup 8, lub 14 lub 17 licencji).
Dalszy w tym zakresie, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w SIWZ, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.
Ponadto przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu, przez okres pierwszych 45 dni licząc od dnia zawarcia umowy, dedykowanej obsługi telefonicznej wsparcia technicznego w nagłych przypadkach.
Ponadto Dostawca zapewni także wdrożenie oraz przeszkolenie dla 20 Użytkowników w tym Administratora z zakresu użytkowania i obsługi systemu.
Ponadto, w całym okresie obowiązywania umowy to jest dostępu do systemu przez 24 miesiące, a w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji na rozszerzony nowy okres kolejnych 20 miesięcy, Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny (wynagrodzenia) zobowiązany będzie zapewnić Użytkownikom Zamawiającego wsparcie techniczne w języku polskim z dedykowanym kanałem komunikacji dla Zamawiającego.
Dalszy w tym zakresie, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w SIWZ, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f5bf49d-ed3f-495e-8e0e-846ad43b434a
Biuletyn 572529-N-2020
Zamawiajacy nazwa Związek Miast Polskich
Regon 63018373100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Robocza
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-517
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 616 335 050
Zamawiajacy fax 616 335 060
Zamawiajacy email anna.nadolna@zmp.poznan.pl
Adres strony url http://www.miasta.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu „Budowanie potencjału instytucjonalnego średnich i małych miast w Polsce na rzecz wdrażania skutecznych lokalnych polityk rozwoju” będącego częścią programu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR) pn. „Rozwój lokalny” w ramach środków EOG 2014-2021.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 10
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.miasta.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.miasta.pl/
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Elektronicznie przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/WykonawcyGlowna.aspx
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny tak, pisemnie na adres: Związek Miast Polskich, 61-517 Poznań, ul. Robocza 42, sekretariat (I. piętro)
Wymagane przeslanie ofert inny nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Związek Miast Polskich, 61-517 Poznań, ul. Robocza 42, sekretariat (I. piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostęp do oprogramowania w systemie usługi online (SaaS – System jako Serwis) pozwalającego na realizację wideo warsztatów do 100 uczestników
Numer referencyjny 28/NOR5/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę (dalej określanego zamiennie także jako Dostawca), maksymalnie w terminie do 14 dni licząc od dnia zawarcia umowy, dostępu do oprogramowania - 20 licencji - na okres 24 miesięcy w systemie usługi online (SaaS – System jako Serwis) z zastosowaniem poniżej opisanego prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, stosownie do swoich potrzeb w następującym zakresie: Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu obowiązywania licencji na okres kolejnych 20 miesięcy, przy jednoczesnym wykorzystaniu liczby licencji w układzie nie mniej niż 5 sztuk, nie więcej niż 20 sztuk. W przypadku skorzystania z opcji Zamawiający gwarantuje zakup 5 sztuk licencji na kolejnych 20 miesięcy. Maksymalna wielkość nie przekroczy 20 sztuk licencji, przy czym Zamawiający może skorzystać z dowolnej liczby licencji w ramach przedziału 5 do 20 (przykładowo możliwym będzie zakup 8, lub 14 lub 17 licencji). Dalszy w tym zakresie, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w SIWZ, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego. Ponadto przedmiotem zamówienia jest zapewnienie Zamawiającemu, przez okres pierwszych 45 dni licząc od dnia zawarcia umowy, dedykowanej obsługi telefonicznej wsparcia technicznego w nagłych przypadkach. Ponadto Dostawca zapewni także wdrożenie oraz przeszkolenie dla 20 Użytkowników w tym Administratora z zakresu użytkowania i obsługi systemu. Ponadto, w całym okresie obowiązywania umowy to jest dostępu do systemu przez 24 miesiące, a w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji na rozszerzony nowy okres kolejnych 20 miesięcy, Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny (wynagrodzenia) zobowiązany będzie zapewnić Użytkownikom Zamawiającego wsparcie techniczne w języku polskim z dedykowanym kanałem komunikacji dla Zamawiającego. Dalszy w tym zakresie, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w SIWZ, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 48515000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 24 miesiące to zamówienie podstawowe. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, umowa zostanie przedłużona o kolejne 20 miesięcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej: 5 (pięć) usług, z których każda polegała na świadczeniu dostępu do oprogramowania do wideo warsztatów, każda dla minimum 5 (pięciu) użytkowników na okres minimum 6 (sześciu) miesięcy, o minimalnej wartości 500 (pięćset) zł brutto każda, na którą składało się łącznie: • dostarczenie systemu do wideo warsztatów • oraz wsparcia technicznego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Dotyczyć to będzie tylko wezwanego przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na podstawie oświadczeń i dokumentów zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ (nie należy dołączać do oferty) - Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentów, w tym zobowiązania tych podmiotów oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w zakresie: a. zmiany adresu siedziby, numeru telefonów, formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego. b. zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiającego, c. zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d. działania siły wyższej, e. zawieszenia okresu trwania umowy powodowanej decyzją Zamawiającego, w szczególności jeżeli przedłużenie realizacji umowy będzie uzasadnione z uwagi na sytuację epidemiczną lub inną sytuację kryzysową jednak nie dłużej niż o 90 dni. f. skorzystania z prawa opcji zgodnie z postanowieniami par. 4 ust. 2 litera B, C, D Umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 Umowy w następujących przypadkach: a. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, b. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d. w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 3. Ponadto jeśli zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4. Ponadto jeśli zostały spełnione łącznie następujące warunki: i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, ii. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; Ponadto jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
IV 4 4 data 2020-08-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Oferty należy sporządzić w języku polskim. 2.Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywać się będzie w postaci: pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna) w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 123). 3. Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp składa się •w postaci pisemnej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem •w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4. Komunikacja w postaci elektronicznej między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, a. ePUAPu - /ZMPPoznan/domyslna b. oraz poczty elektronicznej biuro@zmp.poznan.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty w postaci elektronicznej następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu (nie dotyczy sytuacji złożenia oferty w postaci pisemnej).

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)