Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz przyrządów używanych na salach operacyjnych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie.

Publication date 2020-08-10
End date 2020-08-19 00:00:00
Instytucja Szpital Ogólny w Kolnie
Miejscowość Kolno
Województwo podlaskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559759-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331622005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz przyrządów używanych na salach operacyjnych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie w ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ . Liczba pakietów: 22.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85a339b0-d2a5-480e-8421-6c49e8efffcf
Biuletyn 559759-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Ogólny w Kolnie
Regon 45066761000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 69
Zamawiajacy miejscowosc Kolno
Zamawiajacy kod pocztowy 18-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 86 2739330
Zamawiajacy fax 86 2739338
Zamawiajacy email zp@szpitalkolno.pl
Adres strony url www. szpitalkolno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalkolno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalkolno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Szpitala Ogólnego w Kolnie, 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 69 (pok. 5 na I-piętrze).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz przyrządów używanych na salach operacyjnych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie.
Numer referencyjny Sz.O./SAG/41/04/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz przyrządów używanych na salach operacyjnych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie w ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ . Liczba pakietów: 22.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunku uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunku uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunku uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia (odpowiednio do złożonych pakietów) – polskojęzyczne materiały informacyjne typu ulotki, katalogi, karty katalogowe itp. z których jednoznacznie będzie wynikało, że zaoferowany asortyment spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego (jego walory medyczne, jakościowe, ilościowe, atesty, aprobaty, zgodnie z przepisami dopuszczenia do obrotu i stosowania w Służbie Zdrowia w Polsce), parametry określone w załączniku Nr 2 do SIWZ. Dokumenty należy oznaczyć numerem pakietu i pozycji, którego dotyczy. Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, itp., potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Dokumenty te zostaną dostarczone przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. 2) Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm.) – w przypadku składania oferty na wyrób medyczny, w tym oświadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu i używania, a także zobowiązanie do przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego. Uwaga!!! Powyższe dokumenty Wykonawca składa tylko na wezwanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 2 do SIWZ (wybrany pakiet). 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestrowych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania wówczas, gdy: a) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, c) ilekroć nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, d) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego zamienić dotychczasowy wyrób na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, chyba że Wykonawca wykaże, że brak jest wyrobu zamiennego, e) zmiany nazwy, siedziby stron umowy oraz innych danych identyfikacyjnych, f) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, g) Strony zastrzegają możliwość przedłużenia aneksem terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania ilości określonych w umowie, przy czym Zamawiającemu przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez względu na okres, na jaki ją przedłużono w przypadku zawarcia nowej umowy dotyczącej przedmiotu zamówienia. 2) Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się stosownie do ceny brutto wynikającej z nowej stawki począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, przy czym w przypadku wzrostu wynagrodzenia wykonawcy jest on zobowiązany wykazać wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – wynagrodzenie Wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, co zobowiązany jest on wykazać, także w przypadku obniżenia tych kosztów; zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić jedynie w przypadku zmiany wynagrodzenia osób zatrudnionych u Wykonawcy w oparciu o umowę o pracę, które bezpośrednio wykonują zamówienie; c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne, lub zdrowotne – wynagrodzenie wykonawcy w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zmienia się począwszy od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, co zobowiązany jest on wykazać, także w przypadku obniżenia tych kosztów. 3) W razie wejścia w życie zmian, o których mowa w pkt. 2 a) w trakcie okresu rozliczeniowego Wykonawca wystawi fakturę uwzględniającą dwie różne stawki wynagrodzenia. 4) Roszczenia Wykonawcy o dokonanie zmian w umowie opisanych w pkt. 2 wygasa, jeżeli nie zostanie zgłoszone łącznie z wykazem wpływu zmiany na koszty wykonania zamówienia w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany. 5) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w razie zajścia okoliczności wymienionych w pkt. 2 zostaną wprowadzone aneksem do umowy, przy czym Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy za 30-dniowym pisemnym wypowiedzeniem, jeżeli w wyniku zmian opisanych w pkt. 2 wynagrodzenie Wykonawcy wzrośnie o więcej niż 5% w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia, a do zakończenia umowy pozostaje okres dłuższy niż 6 miesięcy. 6) W terminie 5 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowej kalkulacji tj. koszty wynagrodzenia oraz wysokość składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne pod rygorem nieuznania przez Zamawiającego zasadnych roszczeń zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w pkt. 5. 7) Dopuszczalne są zmiany umowy, niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w ppkt. 1 i 2 zostaną one uzgodnione i po obustronnym zaakceptowaniu wprowadzone aneksem do umowy. 9) Aneks zostanie sporządzony przez stronę zainteresowaną i przedstawiony z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem drugiej stronie umowy do akceptacji.
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 1 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 2 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 3 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 4 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 5 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 6 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 7 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 8 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 9 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 10 zawiera 7 pozycji, których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 11 zawiera 3 pozycje, których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 12 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 13 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 14 zawiera 12 pozycji, których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 15 zawiera 3 pozycje, których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 16 zawiera 3 pozycje, których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 17 zawiera 12 pozycji, których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 18 zawiera 10 pozycji, których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 19 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 20 zawiera 1 pozycję, której szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 21 zawiera 4 pozycje, których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-18T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 22 zawiera 4 pozycje, których szczegółowy opis znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)